Prima vraagprijs, kan hij gemakkelijk 225/250 euro voor krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef LifeonEarth het volgende:
als je vergelijk met marktplaats... lijkt me niet een heel redelijke prijs...
Als je iets kan kopen zonder op marktplaats te gaan is dat al een heel groot voordeelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef LifeonEarth het volgende:
als je vergelijk met marktplaats... lijkt me niet een heel redelijke prijs...
Dit dus. Voor die 200 heb je via marktplaats een baksteen in een doos bij wijze van spreken. Nette prijs in ieder gevalquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je iets kan kopen zonder op marktplaats te gaan is dat al een heel groot voordeel![]()
Klopt ja, daar moet ik de mijne nog heensturen... Das dan ook alleen voor mobiel+batterij. Het duurt even (2 weken) voor je je geld hebt maar verder wel prima.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:34 schreef Thongkamma het volgende:
Je kan natuurlijk ook altijd bieden! Bedankt voor de nette prijs reactie trouwens
Kreeg net trouwens een bericht dat bij cash4mobile ze er 260 euro voor geven
maar dat ga ik nog ff uitzoeken.
Totdat ze opeens ontdekken dat ie ''beschadigd'' is dan krijg je ineens een hoop minder. En daar kan je niks tegen doen :/quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Klopt ja, daar moet ik de mijne nog heensturen... Das dan ook alleen voor mobiel+batterij. Het duurt even (2 weken) voor je je geld hebt maar verder wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |