Dat zie ik dus niet als optie. Ik vrees dat ze dan de politie bellen en dat ik ontslagen wordt. Liever ontken ik gewoon alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je bent als enige die dag aanwezig en op die dag mist er 52 euro? Jij bent dus per definitie verdachte en je wordt nu dus in de gaten gehouden.
Als je eerlijk bent, dan leg je het terug. Als je oneerlijk bent dan houdt je het. Als je vragen krijgt dan kan ik je geen advies geven.
Alsof dit z'n eigen naam is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef skunkasaur het volgende:
Goed plan om dat onder je eigen naam op het grootste forum van Nederland bekend te maken. Ik voorzie geen problemen.
Mijn baas gebruikt bijna nooit zijn internetaansluiting. Alleen voor werk, en voor runescape. Dus ik voorzie geen problemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef skunkasaur het volgende:
Goed plan om dat onder je eigen naam op het grootste forum van Nederland bekend te maken. Ik voorzie geen problemen.
Er werkt geen Kate Upton bij ons, dus ik snap niet echt wat je bedoeld ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef RoBo87 het volgende:
Kate Upton kwam binnen lopen en wilde voor 50 euro wel haar tieten laten zien en je portemonnee was leeg. (ik zou deze gebruiken als je baas een man is..)
trolquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef JosevanMingelen het volgende:
[..]
Mijn baas gebruikt bijna nooit zijn internetaansluiting. Alleen voor werk, en voor runescape. Dus ik voorzie geen problemen.
SICH HEIL, spelling-Nazi hier. Het is bedoelt, met een T. Diezelfde T van Troll.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef JosevanMingelen het volgende:
[..]
Er werkt geen Kate Upton bij ons, dus ik snap niet echt wat je bedoeld ?
Help mij alsjeblieft. Ik zit hier met een rood hoofd, en zweethanden achter mijn pc, omdat ik niet in aanraking met de politie wil komen. Wil je alsjeblieft stoppen met flauwe grapjes ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
SICH HEIL, spelling-Nazi hier. Het is bedoelt, met een T. Diezelfde T van Troll.
Ga alsnog naar je baas toe en biecht het op. Geen grappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef JosevanMingelen het volgende:
[..]
Help mij alsjeblieft. Ik zit hier met een rood hoofd, en zweethanden achter mijn pc, omdat ik niet in aanraking met de politie wil komen. Wil je alsjeblieft stoppen met flauwe grapjes ?
Geld verbranden is strafbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef waht het volgende:
Opbiechten inderdaad. Verbranden en dergelijke ongein helpt niemand.
Ik denk dat je de baas maar over je heen moet laten gaan voor die 50 euroquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef JosevanMingelen het volgende:
Beste fokkers,
Ik werk in een winkel die speelfilms verhuurt. Vorige week vrijdag stond ik als enige in de zaak, en moest de winkel afsluiten, en het geld in de kluis storten. Nu zit ik momenteel in financiële problemen, waar ik liever niet te diep op in wil gaan, en heb dus in een moment van verleiding 50 euro uit de kassa gepakt. Nu kreeg iedereen die in de zaak werkt dinsdagavond een email met het bericht dat er ongeveer 52 euro kasverschil is gevonden, en dat er een vermoeden is dat het waarschijnlijk gestolen is. Met een kloppend hart, en bezweten handen heb ik dit mailtje gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |