abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113807198
Beste fokkers,

Ik werk in een winkel die speelfilms verhuurt. Vorige week vrijdag stond ik als enige in de zaak, en moest de winkel afsluiten, en het geld in de kluis storten. Nu zit ik momenteel in financiële problemen, waar ik liever niet te diep op in wil gaan, en heb dus in een moment van verleiding 50 euro uit de kassa gepakt. Nu kreeg iedereen die in de zaak werkt dinsdagavond een email met het bericht dat er ongeveer 52 euro kasverschil is gevonden, en dat er een vermoeden is dat het waarschijnlijk gestolen is. Met een kloppend hart, en bezweten handen heb ik dit mailtje gelezen.

Nu durf ik het geld niet meer uit te geven in winkels, omdat ik bang ben dat ze mij aan het serienummer van het briefje na kunnen trekken. Ook durf ik het om die reden niet op mijn bankrekening te zetten. Ik zie dus als enige oplossing dat ik het geld moet verbranden, of om het in een plastic zakje te doen en dan ik de tuin te begraven, totdat het wel overwaait. Heeft iemand enig idee wat het beste is ?

Mvg,

José
Frankly my dear, i don't give damn
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 juli 2012 @ 14:55:56 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113807254
Ja, gewoon weer terug leggen.
De meeste diefstallen vinden door het personeel plaats, dus jij bent het stereotiep crimineel.

Ow, en verzoeken om het account te verwijderen omdat je erdoor in de problemen mee gekomen bent worden niet gehonoreerd. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113807331
Ik zou het oprollen en in een kokkertje in je anus bewaren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_113807373
Je bent als enige die dag aanwezig en op die dag mist er 52 euro? Jij bent dus per definitie verdachte en je wordt nu dus in de gaten gehouden.

Als je eerlijk bent, dan leg je het terug. Als je oneerlijk bent dan houdt je het. Als je vragen krijgt dan kan ik je geen advies geven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:59:05 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_113807405
50 Euro? Doe het dan goed.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_113807439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je bent als enige die dag aanwezig en op die dag mist er 52 euro? Jij bent dus per definitie verdachte en je wordt nu dus in de gaten gehouden.

Als je eerlijk bent, dan leg je het terug. Als je oneerlijk bent dan houdt je het. Als je vragen krijgt dan kan ik je geen advies geven.
Dat zie ik dus niet als optie. Ik vrees dat ze dan de politie bellen en dat ik ontslagen wordt. Liever ontken ik gewoon alles.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:00:31 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113807478
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_113807902
Briefje wisselen bij wisselautomaat (te vinden bij tankstations naast de snelweg). vervolgens elke dag een paar cent terug leggen..

Of het briefje bij je volgende werkdag op de grond gooien en verbaasd zeggen; "Hé hier ligt een briefje van 50, zal van de week wel uit de kassa gevallen zijn?!"

Spontane ontbranding van een briefje van 50! Heel raar en je begreep het eerst zelf ook niet, daarom zei je niks. Maar nu er echt een briefje weg is zal het wel geen droom zijn geweest.

Kate Upton kwam binnen lopen en wilde voor 50 euro wel haar tieten laten zien en je portemonnee was leeg. (ik zou deze gebruiken als je baas een man is..)
pi_113807932
Goed plan om dat onder je eigen naam op het grootste forum van Nederland bekend te maken. Ik voorzie geen problemen.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 juli 2012 @ 15:12:58 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113808033
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef skunkasaur het volgende:
Goed plan om dat onder je eigen naam op het grootste forum van Nederland bekend te maken. Ik voorzie geen problemen.
Alsof dit z'n eigen naam is. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113808089
Wacht. Ik bedoel natuurlijk:

quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_113808124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef skunkasaur het volgende:
Mijn baas gebruikt bijna nooit zijn internetaansluiting. Alleen voor werk, en voor runescape. Dus ik voorzie geen problemen.
pi_113808190
Hoi TS.

Ik werk bij een benzinepomp en kreeg inderdaad een politiebericht binnen met het verzoek te letten op een 50 euro biljet die gestolen was bij een videowinkel.

Verbranden dus.
pi_113808258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef RoBo87 het volgende:

Kate Upton kwam binnen lopen en wilde voor 50 euro wel haar tieten laten zien en je portemonnee was leeg. (ik zou deze gebruiken als je baas een man is..)
Er werkt geen Kate Upton bij ons, dus ik snap niet echt wat je bedoeld ?
pi_113808266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef JosevanMingelen het volgende:

[..]

Mijn baas gebruikt bijna nooit zijn internetaansluiting. Alleen voor werk, en voor runescape. Dus ik voorzie geen problemen.
trol :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:27:25 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113808678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef JosevanMingelen het volgende:

[..]

Er werkt geen Kate Upton bij ons, dus ik snap niet echt wat je bedoeld ?
SICH HEIL, spelling-Nazi hier. Het is bedoelt, met een T. Diezelfde T van Troll.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:30:18 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113808806
Opbiechten zul je.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113808816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef Hallmark het volgende:

[..]

SICH HEIL, spelling-Nazi hier. Het is bedoelt, met een T. Diezelfde T van Troll.
Help mij alsjeblieft. Ik zit hier met een rood hoofd, en zweethanden achter mijn pc, omdat ik niet in aanraking met de politie wil komen. Wil je alsjeblieft stoppen met flauwe grapjes ?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:31:29 #19
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113808855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef JosevanMingelen het volgende:

[..]

Help mij alsjeblieft. Ik zit hier met een rood hoofd, en zweethanden achter mijn pc, omdat ik niet in aanraking met de politie wil komen. Wil je alsjeblieft stoppen met flauwe grapjes ?
Ga alsnog naar je baas toe en biecht het op. Geen grappen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113808915
Opbiechten inderdaad. Verbranden en dergelijke ongein helpt niemand.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_113808954
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Stelen is nooit de oplossing. Eerlijkheid duurt het langst.
pi_113808980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef waht het volgende:
Opbiechten inderdaad. Verbranden en dergelijke ongein helpt niemand.
Geld verbranden is strafbaar.
-weg-
pi_113809027
Postgeschiedenis van TS spreekt boekdelen....
Gevalletje psychiatrische instelling.
pi_113809067
Gewoon die 50 euro de kas terug in storneren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113809134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef JosevanMingelen het volgende:
Beste fokkers,

Ik werk in een winkel die speelfilms verhuurt. Vorige week vrijdag stond ik als enige in de zaak, en moest de winkel afsluiten, en het geld in de kluis storten. Nu zit ik momenteel in financiële problemen, waar ik liever niet te diep op in wil gaan, en heb dus in een moment van verleiding 50 euro uit de kassa gepakt. Nu kreeg iedereen die in de zaak werkt dinsdagavond een email met het bericht dat er ongeveer 52 euro kasverschil is gevonden, en dat er een vermoeden is dat het waarschijnlijk gestolen is. Met een kloppend hart, en bezweten handen heb ik dit mailtje gelezen.
Ik denk dat je de baas maar over je heen moet laten gaan voor die 50 euro
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')