Oh een uitbouw wordt zo'n puinhoop! Ik weet nog van toen mijn ouders gingen uitbouwen dat ik met mijn zware brugklas tas over een loopplankje moest lopen over het ENORME gat in de tuin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Joah en binnenkort komt vriend van ons kijken in hoeverre een uitbouw mogelijk is... maar ik wil heul geen uitbouwMaar cif wel... En cif wil dat want 'later als er kinderen komen hebben we anders geen ruimte waar zij kunnen spelen'...
maar...... whut?................ Kinderen?!?![]()
![]()
![]()
Ja dus hij wil uitbouwen voor we aan kinderen beginnen... of een veranda achtig iets of.... maar ik wil nog niet denken aan kinderenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh een uitbouw wordt zo'n puinhoop! Ik weet nog van toen mijn ouders gingen uitbouwen dat ik met mijn zware brugklas tas over een loopplankje moest lopen over het ENORME gat in de tuin.
Ohaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Dwyn het volgende:
Wie had trouwens SQ die beterschap ballon gestuurd?
Waar had je die vandaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dus hij wil uitbouwen voor we aan kinderen beginnen... of een veranda achtig iets of.... maar ik wil nog niet denken aan kinderen
Verrekten rammelaar
[..]
Ohai
greetz.nlquote:
Neenquote:
Spees was zeker niet online ?quote:
Ik verder niets, maar benook een beutje blut deze maandquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zoveel onderweg. Twee Floams, een muismat, een telefoon achterkantje, twee RBL's en een DVD
Nee joh! BUY EVERYTHINGquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Dwyn het volgende:
Oh de BuzzBox is ook nog onderweg.Wie bindt mij de handjes vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |