Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi en Myr.
[..]
Dan kom ik ook eens voor de gelegenheid.
Hihi, ik zei kom.
Hij stond naast me toen ik op de grond zat, die kans laat ik me niet ontnemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?
Zo is het bij mij nog nooit gelukt iig
Was ik het dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het even gaan navragen en dit klopt niet.
Ja, zoiets was het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je daarbij komt? 'Kom heloef we gaan je pener aanraken' ?
Sssst.quote:
Ik zeg altijd, jij mag mijn billetjes betasten als ik...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Achzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hij stond naast me toen ik op de grond zat, die kans laat ik me niet ontnemen.
We kunnen delenquote:
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je me niet al eens gezien dan op cam?
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.quote:
Opeens vind ik je een stuk aardigerquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We kunnen delen
[..]
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.
Delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We kunnen delen
[..]
Nee, tenzij het een keer was met screw erbij dan snap ik wel waarom het mij niet op viel.
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.
Hij komt daar wel over heen als hij Newb en mij ziet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat jullie simpele zielen nog kans maken bij kaneel, wanneer hij al lang het genot van mijn billetjes kent.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Opeens vind ik je een stuk aardiger
Ik verwacht pics, daar ik ze nog nooit heb mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.
Dan komt hij over mijn billetjes heen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij komt daar wel over heen als hij Newb en mij ziet.
Newbie heb ik al uitgebreid bewonderd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar doe ik het voor.
Genoteerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht pics, daar ik ze nog nooit heb mogen aanschouwen.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Delen.![]()
Ik heb wel regelmatig zitten lurken toen jij on cam was.
Morgen dus maar een jogginbroek aantrekken waardoor niet te zien is.quote:[..]
Morgen eens kijken naar Flips haar billetjes hoor.
Zo bedoelde ik komen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan komt hij over mijn billetjes heen?
Wat waren jullie van plan dan?
Ik nog bijna niemand die hier post.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbie heb ik al uitgebreid bewonderd.
Ja halloquote:[..]
Genoteerd.
Moet je vanavond wel op cam komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar doe ik het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |