Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Morgequote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:39 schreef Thorb het volgende:
Dat filmpje van KSI staat bij een artikel van het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-voor-mij.dhtml![]()
![]()
Dat is toch ksi
Hahaha, niemand die dat filmpje snaptquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:39 schreef Thorb het volgende:
![]()
Dat is toch ksi
Dit dus, hij heeft sowieso 100k views waar het filmpje ook komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha, niemand die dat filmpje snapt
En die 100k volgers zijn gewoon KSI Fanboys, dus dat heeft niet veel met arsenal te maken
adquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:39 schreef Thorb het volgende:
![]()
Dat is toch ksi
Hij is toch ook teleurgesteld of nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
aden dat zeg ik als Belg
Een hevig teleurgestelde arsenal fan
Hij had wel een sterk punt toen hij zei dat Arsenal altijd nog vertrouwen had in van Persie tijdens zijn lange blessureleed, maar nu draait hij een seizoen goed en naait hij de club hard door weg te gaan.quote:
Klopt, dat geven heel veel mensen aan, maar dat zien voetballers meestal toch anders. De Guzman ging toen bijvoorbeeld toch ook weg terwijl hij het hele jaar geblesseerd was?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij had wel een sterk punt toen hij zei dat Arsenal altijd nog vertrouwen had in van Persie tijdens zijn lange blessureleed, maar nu draait hij een seizoen goed en naait hij de club hard door weg te gaan.
Gelul. Moet hij dan tot zn 35e bij Arsenal blijven spelen? Hij heeft Arsenal vorig seizoen veel moois bezorgd, zonder hem hadden ze geen Europees voetbal gespeeld. Groot gelijk als hij weggaat. Zeker als hij wilt spelen bij een club die prijzen kan pakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij had wel een sterk punt toen hij zei dat Arsenal altijd nog vertrouwen had in van Persie tijdens zijn lange blessureleed, maar nu draait hij een seizoen goed en naait hij de club hard door weg te gaan.
Denk het niet. Ik zie hem bij een club als Juventus of AC Milan nog wel slagen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik ben -als gunner- ook wel teleurgesteld in hem. Hij gaat nu sowieso floppen
Wat gaat zijn transferbedrag worden ongeveer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik zie hem bij een club als Juventus of AC Milan nog wel slagen.
Naar City gaat hij niet, dat daar ben ik bijna 100% zeker van. Mocht hij toch een binnenlandse transfer maken zal dat eerder Man United zijn
De Guzman wou zelf ook weg om Feyenoord nog wat aan transfergeld te helpen, anders was hij het jaar daarop transfer vrij vertrokken uit Rotterdam. Eduardo kreeg ook een beenbreuk maar heeft het vertrouwen niet gekregen bij Arsenal en moest vertrekken. Kijk waar zijn carriere nu is, bij Shakthar waar hij nauwelijks in de basis staat en toch al 28 is. Van Persie mag gewoon blij zijn dat Arsenal al die jaren in hem wel vertrouwen had in tegenstelling tot anderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, dat geven heel veel mensen aan, maar dat zien voetballers meestal toch anders. De Guzman ging toen bijvoorbeeld toch ook weg terwijl hij het hele jaar geblesseerd was?
rond de 26 miljoen dacht ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat gaat zijn transferbedrag worden ongeveer?
er was toch al iets besproken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik zie hem bij een club als Juventus of AC Milan nog wel slagen.
Naar City gaat hij niet, dat daar ben ik bijna 100% zeker van. Mocht hij toch een binnenlandse transfer maken zal dat eerder Man United zijn
Door zijn 1-jarig contract relatief laag voor een topscorer. City was van plan om iets van 27,5 miljoen over te maken naar Arsenal. Hij kan daar 280.000 euro per week verdienenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat gaat zijn transferbedrag worden ongeveer?
Gekocht voor 4,5 miljoen. Schopt / kopt Arsenal hoogstpersoonlijk de championsleague in wat vele miljoenen oplevert. Verkocht voor 26 miljoen. En dan dikke boehoe van "we zijn genaaid" . Ik snap m niet.quote:
Wacht als hij naar Man City gaat he, zorgt hij dan zelf voor een prijs ? Nee, kijk hoeveel goede spelers daar rondlopen. Concurrentie binnen het team en vooral voorin en op het middenveld is moordend. Balotelli , Dzeko, Tevez, Aguero voorin en zet jij van Persie nog ergens tussen. Ik denk dat je als speler liever hebt dat je een bepalende rol speelt in een team om prijzen dan dat je dadelijk op de bank merendeels plaats neemt en een prijs pakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelul. Moet hij dan tot zn 35e bij Arsenal blijven spelen? Hij heeft Arsenal vorig seizoen veel moois bezorgd, zonder hem hadden ze geen Europees voetbal gespeeld. Groot gelijk als hij weggaat. Zeker als hij wilt spelen bij een club die prijzen kan pakken.
Dat is zijn pakkie aan natuurlijk, als hij overtuigd is van zijn kwaliteiten dan gaat hij de uitdaging aan. En Arsenal moet niet janken, die struinen zelf in Europa de jeugd elftallen af, om 14- of 15 jarige ventjes over te halen naar Londen te komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht als hij naar Man City gaat he, zorgt hij dan zelf voor een prijs ? Nee, kijk hoeveel goede spelers daar rondlopen. Concurrentie binnen het team en vooral voorin en op het middenveld is moordend. Balotelli , Dzeko, Tevez, Aguero voorin en zet jij van Persie nog ergens tussen. Ik denk dat je als speler liever hebt dat je een bepalende rol speelt in een team om prijzen dan dat je dadelijk op de bank merendeels plaats neemt en een prijs pakt.
fixedquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zijn pakkie aan natuurlijk, als hij overtuigd is van zijn kwaliteiten dan gaat hij de uitdaging aan. En Arsenal moet niet janken, die struinen zelf in Frankrijk de jeugd elftallen af, om 14- of 15 jarige ventjes over te halen naar Londen te komen.
Arsene Wenger en de grote spelers hebben daar ook een rol in (wat indrukwekkend als Henry je over wilt halen te komen), en halen de jongetjes en ouders over om te komen. Ze halen er 30, als er 1tje doorbreekt hebben ze de investering dubbel en dwars uit. Dat de andere 29 compleet naar de klote gaan hebben ze geen boodschap aan.
En dan zielig doen. Ze zijn echt niet zielig
Haha, zonder RvP hadden ze gewoon middenmoot geweest, die heeft een uitzonderlijk jaar gehad, dat weet je zelf ook best wel. Als Luuk de Jong daar had gestaan hadden er een stuk of 15 goals minder gevallen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef stoereboii het volgende:
en Toefjes RvP heeft ze niet naar de CL gebracht he, dat is het hele team!
bwa, de aanvoer die hij kreeg was ook uitzonderlijk hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zonder RvP hadden ze gewoon middenmoot geweest, die heeft een uitzonderlijk jaar gehad, dat weet je zelf ook best wel. Als Luuk de Jong daar had gestaan hadden er een stuk of 15 goals minder gevallen.
Ik ben het niet eens met het strikken van die jonge jongens, maar dat is dus niet alleen Arsenal. Elke club doet dat (City, Arsenal, United, Barca (laatst nog een jochie van 12 jaar bij mij uit de buurt gestrikt).quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zijn pakkie aan natuurlijk, als hij overtuigd is van zijn kwaliteiten dan gaat hij de uitdaging aan. En Arsenal moet niet janken, die struinen zelf in Europa de jeugd elftallen af, om 14- of 15 jarige ventjes over te halen naar Londen te komen.
Arsene Wenger en de grote spelers hebben daar ook een rol in (wat indrukwekkend als Henry je over wilt halen te komen), en halen de jongetjes en ouders over om te komen. Ze halen er 30, als er 1tje doorbreekt hebben ze de investering dubbel en dwars uit. Dat de andere 29 compleet naar de klote gaan hebben ze geen boodschap aan.
Achja welke club doet dat tegenwoordig nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zijn pakkie aan natuurlijk, als hij overtuigd is van zijn kwaliteiten dan gaat hij de uitdaging aan. En Arsenal moet niet janken, die struinen zelf in Europa de jeugd elftallen af, om 14- of 15 jarige ventjes over te halen naar Londen te komen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja welke club doet dat tegenwoordig nietIk denk dat Arsenal een veel beter team volgend seizoen zal zijn als ze nog iemand centraal achterin erbij halen en een goede creatieve middenvelder. Meeste jongens zijn na vorige seizoen op elkaar ingespeelt en met nieuwkomers als Podolski en Giroud heb je meer kwaliteit binnen een team gebracht. Het zou wel episch zijn als Arsenal volgend seizoen 2 prijzen pakt en van Persie geen
![]()
Zijn wat verhalen over Lloris, maar die zijn er eigenlijk elk jaar wel. Met Wojciech zal het ook wel lukken, keepte dit jaar uitstekend. Centraal achterin mag er nog iemand bij, maar vooral linksback zie ik graag een Baines komen aangezien Gibbs blessuregevoelig is een Santos mij nog niet heeft kunnen overtuigen. CDM is wel goed ingevuld, alleen nog een CAM nodig verder (eventueel een spits mag RvP dit jaar echt weggaan).quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja welke club doet dat tegenwoordig nietIk denk dat Arsenal een veel beter team volgend seizoen zal zijn als ze nog iemand centraal achterin erbij halen en een goede creatieve middenvelder. Meeste jongens zijn na vorige seizoen op elkaar ingespeelt en met nieuwkomers als Podolski en Giroud heb je meer kwaliteit binnen een team gebracht. Het zou wel episch zijn als Arsenal volgend seizoen 2 prijzen pakt en van Persie geen
![]()
Gourcouf zou wel een mooie aanwist zijn, niet te veel vertrouwen vorige jaar meer gekregen bij Lyon en ook niet bij het Franse elftal. Hij zou zich wel weer willen bewijzen en kwaliteit heeft hij zekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn wat verhalen over Lloris, maar die zijn er eigenlijk elk jaar wel. Met Wojciech zal het ook wel lukken, keepte dit jaar uitstekend. Centraal achterin mag er nog iemand bij, maar vooral linksback zie ik graag een Baines komen aangezien Gibbs blessuregevoelig is een Santos mij nog niet heeft kunnen overtuigen. CDM is wel goed ingevuld, alleen nog een CAM nodig verder (eventueel een spits mag RvP dit jaar echt weggaan).
Falcao/Higuain zullen niet weg mogen/te duur zijn dus zou ik gewoon proberen een spits van City te pakken als RvP daarheen gaat.
Wielrenner? Ja dus, volgens wiki.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef stoereboii het volgende:
Rob Goris- gisteren nog te gast in vive le velo- is vannacht overleden aan een hartaanval
ziek hequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wielrenner? Ja dus, volgens wiki.
30 jaar![]()
Verbaast me toch dat veel top sporters overlijden aan een hartaanval of een hartaanval krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef stoereboii het volgende:
Rob Goris- gisteren nog te gast in vive le velo- is vannacht overleden aan een hartaanval
ook al gedacht ja...quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verbaast me toch dat veel top sporters overlijden aan een hartaanval of een hartaanval krijgenIets moet er dan toch niet kloppen ofwat ?
ik ook, al heb ik maar een klein stukje gekeken gisteren, vind de avondetappe altijd mooier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren die Goris nog gezien bij dat avondprogramma op de VRT en nu plots dood, bizar.
Het is doodsoorzaak nummer 1 in de westerse wereld volgens mij, vraag me af of dat bij sporters wel echt een hoger percentage is dan bij "gewone" mensen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verbaast me toch dat veel top sporters overlijden aan een hartaanval of een hartaanval krijgenIets moet er dan toch niet kloppen ofwat ?
Elke club , of heel veel in de PL doet het , geen misverstand. Maar dan moet je niet zo sneu zijn om in de slachtofferrol te gaan kruipen, want dat zijn ze allerminst.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
dat is toch die fout van de webapp he?
Gouden Ei en alles van Joost Zwagermanquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet nog wat literatuur lezen voor Nederlands, welke boeken zijn aanraders?
Het boek van Bod Pa! Moeten lezen voor mijn mondeling examen, 400 pagina's en doodsaaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet nog wat literatuur lezen voor Nederlands, welke boeken zijn aanraders?
sinds wanneer is Hulk 20k danquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Zit te denken om een volledig gouden Porto team te nemen. Hulk, waarom ben jij 20k
Gerrard > Fellainiquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
Met Buffon krijgt Bunocci toch 9 chem?
[ afbeelding ]
Nee. ligt gewoon aan fifa, een kut bug ..quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik had laatst al dat de shotpower bar onderin + spelersnamen niet te zien waren. Vanochtend was dat weer. Vervolgd door herhalingen die het niet deden, ik kreeg dan een mooi shot te zien van de middenlijn. Heb ik wel eens eerder gehad, maar dit euvel komt steeds vaker terug. Steeds vaker lag. Zijn dit tekenen van een stervende PS3?
Helaas wel, tijd om een xbox te kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik had laatst al dat de shotpower bar onderin + spelersnamen niet te zien waren. Vanochtend was dat weer. Vervolgd door herhalingen die het niet deden, ik kreeg dan een mooi shot te zien van de middenlijn. Heb ik wel eens eerder gehad, maar dit euvel komt steeds vaker terug. Steeds vaker lag. Zijn dit tekenen van een stervende PS3?
Nee, EA faalt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Maar zoveel dagen achter elkaar? Hebben meer PS3'ers er last van? Of Xboxers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee. ligt gewoon aan fifa, een kut bug ..
Nee dat had ik ook toen ik mijn ps3 net nieuw had. Ligt gewoon aan Fifa, het wordt veroorzaakt door lag volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Heb ik al vanaf het begin regelmatig. Gebeurd vooral als de verbinding slecht is, en ook al is het daarna goed, de bug blijft tot je FIFA herstart (bij mij tenminste).quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
ik heb er wel is last van ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar zoveel dagen achter elkaar? Hebben meer PS3'ers er last van? Of Xboxers?
Dat was ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
Voor de mensen die gisteren zeiden dat er betere alternatieven waren en ik er dus niet veel voor zou krijgen, in your face:
[ afbeelding ]
Op de xbox zijn de spelers wel bijna 2x zo goedkoopquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was ikMaar blij voor je dat je mijn ongelijk hebt bewezen
Ik kijk het nog wel even een weekje aan met dat ding, als dit zo blijft dan ga nadenken over een overstap naar de xBox
Wat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was ikMaar blij voor je dat je mijn ongelijk hebt bewezen
Ik kijk het nog wel even een weekje aan met dat ding, als dit zo blijft dan ga nadenken over een overstap naar de xBox
Waarom moet je dat nou weer zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:09 schreef Thorb het volgende:
Alles beter dan wat DarkSonic met het topic deed
Ik sluit m altijd netjes af. Eerst uit ultimate team, dan game beeindigen en dan ps3 uitzetten. Wel vervelend, net had ik een wedstrijd, met rust 1-0, ik 6 schoten, 4 op doel, hij 0. Eindstand 3-3. 3 x lag, 3 x een goal voor de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb er wel is last van ja.
Gister toevallig nog. maar dan sluit ik mijn ps3 altijd af, en dan is het weer normaal.
Ik las eerst ergens dat het misschien komt doordat je je ps3 uitzet zonder eerst fifa af te sluiten, of als je de disk eruit haalt, eerst game beindigen.
maar volgens mij is dit bullshit
Packopening op Rijst zijn stream en daarna de buit verdelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu met 1 dag handelen weer 45k bij elkaar gehandeld, maar ik heb geen FIFA, dus wat moet ik er eigenlijk mee
Misschien een give away organiseren ofzo, iemand leuke ideeën?
Zit er aan te denken hequote:
Verkopen en doneren aan stichting aapquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu met 1 dag handelen weer 45k bij elkaar gehandeld, maar ik heb geen FIFA, dus wat moet ik er eigenlijk mee
Misschien een give away organiseren ofzo, iemand leuke ideeën?
Geloof niet dat er nog veel vraag is, in ieder geval niet op marktplaatsquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkopen en doneren aan stichting aap
Die bug bestaat ook op de Xbox hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit er aan te denken heWat vDm zegt, als ik mn coins in kan wisselen voor xbox coins, dan ziet mijn elftal er wel heel anders uit, maar dat is niet de voornaamste reden: xbox is ook 50 euro goedkoper. Maar dat is alleen als dit zo blijft, wil fifa spelen voor ontspanning, en wil hooguit last hebben van mijn tegenstanders, niet van mijn eigen console.
Hernandez, ? en die keeper van Cruzeiro!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Rara wie komen er op de open plekken? [ afbeelding ]
Die kut apen moeten terug naar hun eigen land.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkopen en doneren aan stichting aap
OVERLOPERR!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit er aan te denken heWat vDm zegt, als ik mn coins in kan wisselen voor xbox coins, dan ziet mijn elftal er wel heel anders uit, maar dat is niet de voornaamste reden: xbox is ook 50 euro goedkoper. Maar dat is alleen als dit zo blijft, wil fifa spelen voor ontspanning, en wil hooguit last hebben van mijn tegenstanders, niet van mijn eigen console.
Hypocrietquote:
Netwerk xbox is stukken beter, ps3 is dan weer gratis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die bug bestaat ook op de Xbox hoor.
Ja gk Fabio, cam Giovinco en st Steven Naismith. Kijken of die spitsen echt zo goed zijn als wordt beweerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hernandez, ? en die keeper van Cruzeiro!
Hoeveel betaal je eigenlijk voor 1 jaar internet op de Xbox?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Netwerk xbox is stukken beter, ps3 is dan weer gratis.
Beide hebben zijn voor en nadelen. Ik had hiervoor een playstation maar vind xbox veel fijner.
Je spitsen krijgen geen 9 chemquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja gk Fabio, cam Giovinco en st Steven Naismith. Kijken of die spitsen echt zo goed zijn als wordt beweerd
Zondag was ik 34 euro kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je eigenlijk voor 1 jaar internet op de Xbox?
Want dat zie ik als groot voordeel van de Ps3, je hebt altijd internet en hoeft niet steeds te kopen enzo
Scorebord is bij mij altijd weg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
Ik ben weleens het scorebord kwijtgeraakt, 1 keer. Maar die shotpowerbar ben ik nog nooit verloren terwijl mijn verbinding ook niet zo goed is.
36 euro voor 14 maanden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je eigenlijk voor 1 jaar internet op de Xbox?
Want dat zie ik als groot voordeel van de Ps3, je hebt altijd internet en hoeft niet steeds te kopen enzo
Boeie, als ik met de manager maar op 100 chem kom. En die Victorino is ook opvallend goed voor zijn prijsquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je spitsen krijgen geen 9 chem
Naismith is wel erg goed ja
okequote:
Ik bedoel meestalquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je het aanzetten/je scherm beter zetten of zit je weer te trollen
Naismith moet je ook nog een ST van maken anders heeft hij maar 5 chemquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Boeie, als ik met de manager maar op 100 chem kom. En die Victorino is ook opvallend goed voor zijn prijs
je spitsen krijgen dan geen 9 chem hequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja gk Fabio, cam Giovinco en st Steven Naismith. Kijken of die spitsen echt zo goed zijn als wordt beweerd
Het heeft weinig met PSN of Xbox te maken, maar met de verbinding van de speler zelf en met het programmeren van EA.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide hebben zijn voor en nadelen. Ik had hiervoor een playstation maar vind xbox veel fijner.
Je hebt geen Up gekregen merkte ik gisterquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Leuke transfers wel
Rijst > Ps3
Toefjes >Xbox
Ja dat snap ik maar ik heb het over de overstap van console!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het heeft weinig met PSN of Xbox te maken, maar met de verbinding van de speler zelf en met het programmeren van EA.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
25 kracht jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naismith moet je ook nog een ST van maken anders heeft hij maar 5 chem
Giovinco vond ik niet zo goed. Snel maar zo vreselijk slap.
Goh, ik heb een mening en gelijk moet het dan weer oorlog zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
[..]Ik heb beide en ik merk geen verschil. Je wilt gewoon een consolewar uitlokken.
Dat heb je al 10000000x gezegd. /carequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goh, ik heb een mening en gelijk moet het dan weer oorlog zijnIk heb een playstation gehad maar vind de xbox fijner.
Dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:59 schreef Thorb het volgende:
Voor mij waren de reden vooral vrienden + controller. Snap alleen niet waarom FIFA op de PS3 zo traag werkt (die menu's) terwijl de ps3 toch meer zou moeten aankunnen
Dat viel mij ook al op in het begin. Maar nu ben ik er aan gewendquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:59 schreef Thorb het volgende:
Voor mij waren de reden vooral vrienden + controller. Snap alleen niet waarom FIFA op de PS3 zo traag werkt (die menu's) terwijl de ps3 toch meer zou moeten aankunnen
Vraag aan Walxie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog een leuk silver team voor erbij
+- 20k
Wat loop je te janken danquote:
Eredivisiequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog een leuk silver team voor erbij
+- 20k
Nee, jijquote:
Installeer Puush even. Anders moet ik klikken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/5909
Deze zat in pakje, aardig toch?
Nee man, hij schijnt echt een kutkarakter te hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt me inderdaad een hele aardige knulquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
M'Voto is goed ja met Okuonghae (http://www.futhead.com/12/compare/5909/3533) ernaast heb je echt twee beren. Of 1 van die twee en dan Osborne/Pearce ernaast voor een cheat 3atb.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
Moet je het spel wel installeren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst start fifa op de xbox zoveel sneller op? Irriteer me daar altijd zo erg aan dat je een uur moet wachten voor het opgestart is
Opstarten niet, maar die menu's zijn zo ongelofelijk langzaam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst start fifa op de xbox zoveel sneller op? Irriteer me daar altijd zo erg aan dat je een uur moet wachten voor het opgestart is
Ik ga hem verkopen, kan ik wel wat voor vangen denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
M'Voto is goed ja met Okuonghae (http://www.futhead.com/12/compare/5909/3533) ernaast heb je echt twee beren. Of 1 van die twee en dan Osborne/Pearce ernaast voor een cheat 3atb.
In welke formatie?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga hem verkopen, kan ik wel wat voor vangen denk ik.
3-4-1-2quote:
Naar pace kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Enige goude SP van Porto is Janko, 38 snelheid
Rijst, jij bent ervaringsdeskundige. Welke console vind jij prettiger?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
Dat is wat hij over zich heen gaat krijgen.
Ik zocht naar de goedkoopste en heb er net 1 opgepiktquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga hem verkopen, kan ik wel wat voor vangen denk ik.
Gewoon Khedira en die Italiaan omruilenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef Rijst het volgende:
Kut! Howedes krijgt natuurlijk 7chem. Nu moet ik een Vandermarretje bedenken
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij altijd geluk met packsquote:
Wist ik heus wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon Khedira en die Italiaan omruilen
Neem IF Toprak, die is beest, en maar 15Kquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef Rijst het volgende:
Kut! Howedes krijgt natuurlijk 7chem. Nu moet ik een Vandermarretje bedenken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vetquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WTF ik keek net om hem te kopen??
Hij gaat nog ziek dalen, geduldquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er tijdens happy hour meer Leites op de markt komen. Ik ga geen 2 miljoen betalen voor een silver, dan is hij nog duurder dan TOTY Ronaldo
gierquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er tijdens happy hour meer Leites op de markt komen. Ik ga geen 2 miljoen betalen voor een silver, dan is hij nog duurder dan TOTY Ronaldo
NEEM IF TOPRAK MANquote:
Als je genoeg coins hebt waarom zou je hem niet gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:48 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
maak daar een leuk team van ofzo
quote:
Sorry, ik wil hem te graag hebben. gr grquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:48 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
maak daar een leuk team van ofzo
nja als je 5 miljoen hebt ok, maar TOTY Ronaldo ofzo lijkt me dan nog leukerquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je genoeg coins hebt waarom zou je hem niet gebruiken
overloperquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb m'n Playstationbroek vandaag aan.
jazeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef stoereboii het volgende:
zou ik voor 10k nog een goed silver team kunnen maken?
Latex skinny broekquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb m'n Playstationbroek vandaag aan.
Olave-Johnsonquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke zilveren LM/LW die een dubbele link met de CB heeft?
Ik heb een heel cheap Mexicaans team gemaakt met Vela als duurste speler (4kquote:
Ja echt, niet normaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef BDIL het volgende:
Een gozer krijgt in een Bronzen Jumbo IF O'Bryan en Danilinho
ff kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb een heel cheap Mexicaans team gemaakt met Vela als duurste speler (4k)
Eredivisie is ook wel cheap.
ik ook niet, en al wel redelijk wat pakjes gekochtquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja echt, niet normaal.
Ik heb nog nooit een IF gehad...
Ik heb misschien al 750-1000 bronze packs gekocht, maar NIKS.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ff kijken
[..]
ik ook niet, en al wel redelijk wat pakjes gekocht
zelfde verhaal hier jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb misschien al 750-1000 bronze packs gekocht, maar NIKS.
Zoveel vind ik dat ook niet, ik heb nu 2 IF's en een stuk meer packsquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb misschien al 750-1000 bronze packs gekocht, maar NIKS.
Nou, dat zijn toch aardig wat packs hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel vind ik dat ook niet, ik heb nu 2 IF's en een stuk meer packs
op andere fora hebben mensen om de 50 packs een IF... iemand in een week 3...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel vind ik dat ook niet, ik heb nu 2 IF's en een stuk meer packs
Je moet ook even kijken wat de kans op een IF isquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou, dat zijn toch aardig wat packs hoor.
die zitten wel meer in packs dan hun NIF hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet ook even kijken wat de kans op een IF is
Er zijn 3000 brons spelers ofzo waarvan de cardweight van de meeste hoger is dan die van de IF's.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
die zitten wel meer in packs dan hun NIF hoor
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:12 schreef BDIL het volgende:
Rijst welke liedjes van Childish Gambino vind je echt goed ?
Sowieso alle nummers van de EP.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:12 schreef BDIL het volgende:
Rijst welke liedjes van Childish Gambino vind je echt goed ?
Gedownload.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die tracks van die nieuwe mixtape van CG zijn echt beest.
Ucheboquote:
quote:
Geen probleemquote:
Ik mis coins, heb nu 'reserves' gekocht die cheap warenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je mist nog: Marcelo, Fer, Overtoom.
En LB is Van Aanholt beter![]()
Om nog voor te sparen danquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mis coins, heb nu 'reserves' gekocht die cheap waren
Ja wilde sowieso Fer en Marcelo kopen.quote:
Dit heb ik bij elkaar gespeeld nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Patje heb jij gehandeld of alles bij elkaar gespeeld? Best nice al
Donk op CBquote:
Mooie teamquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iV4Sv9P8bdQwk
Weer eens een 4-2-3-1 gemaakt, ff wennen maar speelt wel fijn.
Modric. want 5*weakfootquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Modric of (NUP) Silva als CAM in 3-5-2?
Ik vind Modric de beste CAM die ik heb gehad uit het spel. Versnelt zo snel, 5* weak foot en 4* skills, doet alles goed zowatquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Modric of (NUP) Silva als CAM in 3-5-2?
Ik wil sowieso Sukquote:
quote:
Dan haal ik Modricquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Modric de beste CAM die ik heb gehad uit het spel. Versnelt zo snel, 5* weak foot en 4* skills, doet alles goed zowat
Jij bent zo ongelooflijk stoer, gewoon 5 goals in 2 potjes terwijl iemand anders dat niet luktequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
GJE
en dan moet ik er nog bij zeggen dat het 2 ragequits waren, beiden rond de 50ste minuut
ik ben gewoon goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent zo ongelooflijk stoer, gewoon 5 goals in 2 potjes terwijl iemand anders dat niet lukte
en GJE staat er nog bekend om alleen met pacy's te spelen, en slecht te zijn, voelt SB zich helemaal lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent zo ongelooflijk stoer, gewoon 5 goals in 2 potjes terwijl iemand anders dat niet lukte
En dan zeuren dat GJE zijn mening baseert op een paar wedstrijden terwijl hij het zelf op 2 potjes doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
en GJE staat er nog bekend om alleen met pacy's te spelen, en slecht te zijn, voelt SB zich helemaal lekker.
en hij postte dat plaatje ook al een uur geleden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan zeuren dat GJE zijn mening baseert op een paar wedstrijden terwijl hij het zelf op 2 potjes doet
nee hoor, nooit over gezaagd en in totaal denk ik al 50 matchen met hem gespeeld te hebben en altijd liep ie ong 3 uit 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan zeuren dat GJE zijn mening baseert op een paar wedstrijden terwijl hij het zelf op 2 potjes doet
Klopt hij wil graag aandacht en erkenning (misschien krijgt hij dat thuis niet?). Nu was GJE er, die zou nu moeten reageren zodat er weer onenigheid ontstaat waardoor er gebash ontstaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
en hij postte dat plaatje ook al een uur geleden ofzo
dat was wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt hij wil graag aandacht en erkenning (misschien krijgt hij dat thuis niet?). Nu was GJE er, die zou nu moeten reageren zodat er weer onenigheid ontstaat waardoor er gebash ontstaat
En nou je bakkes houwequote:
Wynne CB?quote:
Oja, kutquote:
Haha wat een luxe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elke dag is bij mij een luie dag deze vakantieVanavond even de kroeg in dat dan weer wel.
Als je een tijd niks doet en aan het genieten bent moet je weer stoppenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben ook gewoon echt tering lui.
Al een kwartier niks gepost... moet niet gekker worden hier!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben ook gewoon echt tering lui.
Nou, ik geniet er nog vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je een tijd niks doet en aan het genieten bent moet je weer stoppenAnders komt je lichaam in een slechte routine waarin je nergens zin meer hebt, het liefst thuis zit etc. Gewoon weer wat structuur in je dag brengen dat je bezig bent en dan komt het goed
Nog nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen tentamentje stijn, ben je er klaar voor?
Plannen joh! Mijn motto is altijd dat je 2 dagen voor de toets / tentamen alles moet kennenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog nietBen nog bezig. Dagje leren nog, maar ik heb er wel vertrouwen in
Mijn motto was vroeger; waarom vandaag doen wat je morgen ook nog kan uitstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Plannen joh! Mijn motto is altijd dat je 2 dagen voor de toets / tentamen alles moet kennen
haha.
ga dan niet fokken maar lerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog nietBen nog bezig. Dagje leren nog, maar ik heb er wel vertrouwen in
Beetje afleidingquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga dan niet fokken maar lerensucces he!
haha so true, hoe kom ik er weer uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je een tijd niks doet en aan het genieten bent moet je weer stoppenAnders komt je lichaam in een slechte routine waarin je nergens zin meer hebt, het liefst thuis zit etc. Gewoon weer wat structuur in je dag brengen dat je bezig bent en dan komt het goed
Good game gaat wel te ver inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg zoveel haatberichtjes
[ afbeelding ]
Iemand vraagt ook of hij een potje is, ik zou de cyberpolitie bellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Good game gaat wel te ver inderdaad.
huso vind ik ook niet kunnen hoor..quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand vraagt ook of hij een potje is, ik zou de cyberpolitie bellen.
ik ga morgen wel zonnen. 36 graden, prima.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
Lekker liggen zonnen, nu is het bewolkt en gaat het denk ik zo meteen regenen
hoerenzoon!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
huso vind ik ook niet kunnen hoor..
kloptquote:
Je gaat dus op vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga morgen wel zonnen. 36 graden, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |