SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasberen ongelofelijk mooie sculpturenMijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer![]()
geur natte wasberen
of heeft het te maken met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extra vroeg opgestaan om van dit weer te genietenHeerlijk.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Heerlijk weer inderdaad.
Ontbijten met een glaasje bubbels... lekker aan de champiii.. gewoon het leven vieren toch
Zing het Juan..
![]()
Bachataquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:31 schreef JackieBrown het volgende:
Heerlijk weer inderdaad.
Ontbijten met een glaasje bubbels... lekker aan de champiii.. gewoon het leven vieren toch
Zing het Juan...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Ishimaru het volgende:
geur natte wasberen
of heeft het te maken met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Waarom denken jullie zo moeilijk? Godverdommequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef jna het volgende:
Deze TT zal je wel alleen begrijpen met drugs op![]()
![]()
ewa hommos en slettzen waarom is cb gebanned? kan ik niet terug vinden... of word je ook gebanned als je hier naar vraagt?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaardequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
ewa hommos en slettzen waarom is cb gebanned? kan ik niet terug vinden... of word je ook gebanned als je hier naar vraagt?
Ik ben een (teddy)beer, ik ben nat (van vas) en ik moet gewassen worden.quote:quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaarde
If not now, then when.![]()
Never, ever, ever let me go
Do you love me? Girl I need to know
Cause you're my sunshine girl
Cause you're my sunshine, sunshine, oh
Baby girl, you're always on my mind
Baby girl, it's time to make you mine
Cause you're my sunshine girl
Cause you're my sunshine, sunshine, ohNicequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Sinji het volgende:
Whoop, net shoes voor 650 ekkies verkocht
Voor hoe lang is CB gebanned?
En gewoon 24 uur ofzo.![]()
Tyfus DUO wat heb ik nou aan zeIk zo een mailtje sturen of de afhandeling van m'n diploma intern kan gebeuren omdat het voor 1 sept bij de HU moet zijn omdat ik al ben aangenomen en het anders te lang duurt. Krijg ik godverdomme dit terug:
Ten eerste zijn die stukken een week geleden al opgestuurd en ten 2e krijg ik totaal geen antwoord op mijn vraag.quote:Wanneer uw school alle benodigde stukken heeft opgestuurd kan het 4 weken duren voor uw inwisselingsverzoek is afgehandeld. Op dit moment is er nog geen registratie van ontvangen stukken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaarde![]()
tegen wd ? hahaha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doe je goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Sinji het volgende:
Whoop, net shoes voor 650 ekkies verkocht
Voor hoe lang is CB gebanned?Ik wil Blazers.
Ik ook. Maar ik ben blut.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil heels en jurkjes.
Maar ik heb er al zo veel.
Maar ik wil er toch nog een paar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: