IN MIJN HOOFD WEL!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die TT valt me nog mee.
Oh en Schaar, daar hadden we lekker niks over afgesproken!
jij bent soberso een babequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE ZEI SPEES ERBIJ WANT JE ZEI OOK IJS
FML
pic!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Incantrix het volgende:
Je had een kwadraat-tekentje kunnen doen?
De mijnese zijn echt huge nu, en loeizwaar. Maar nog steeds perky
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
Joah blote tetten! Tepels te voorschijn halen; dit dat alles![]()
Ook 2 handen nodig voor 1 tet? Waren er ook wel meerdere van op de meetquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Incantrix het volgende:
Je had een kwadraat-tekentje kunnen doen?
De mijnese zijn echt huge nu, en loeizwaar. Maar nog steeds perky
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi, bedankt voor je kaartje trouwens![]()
Mssquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook 2 handen nodig voor 1 tet? Waren er ook wel meerdere van op de meet
p-aquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de feestboek danquote:
Jup !quote:
En jup !quote:
quote:
Joahquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kreeg daar serieus de rillingen vanquote:
jup!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja SQ ten name van wat moet ik het geld overmaken? Voorletter + achternaam?
Wanneer is die meet dat ik kan voelen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Joahhet is vaag, de structuur verandert, klierweefsel is klaarblijkelijk teringveel zwaarder en harder als vet
Ohja! Ga ik nu ook ff doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja SQ ten name van wat moet ik het geld overmaken? Voorletter + achternaam?
Mevrouw S. Kjoe toch?quote:
Juli of augustus ergens in een weekend?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer is die meet dat ik kan voelen?![]()
maar het mesje is wegquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Skjoe, ik kom er nu aan, ik moet even in je kras-schuurtje
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer is die meet dat ik kan voelen?![]()
Heb je de data gezien dat ik kan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Juli of augustus ergens in een weekend?
Is het nietpistool er nog?quote:
Rochel maar iets ! Alhoewel al weer veel weekenden vol gepland staan hieroquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Juli of augustus ergens in een weekend?
*heul subtiele hint: IK WIL ERBIJ ZIJN MAAR MOET BIJNA ELK WEEKEND WERKENquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je de data gezien dat ik kan?
Yup! Heb je voor begin sept ook voorkeuren nog? Begin septemer is vaak loeifijn strandweerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je de data gezien dat ik kan?
Gewoon een bierflesje brekenquote:
Ik ga denk ik de stad uit als Justin Bieber hier heen komt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meisje helemaal overstuur op Q-Music want kaartjes voor Justin Bieber gewonnen.
Automutileren en extra gratiz piercingquote:
Dan heb ik mijn rooster nog niet. Maar als ik het op tijd weet kan ik verzoeken of ik svp vrij mag kthnxbyequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup! Heb je voor begin sept ook voorkeuren nog? Begin septemer is vaak loeifijn strandweer
Niet het eerste weekend! Dan zit ik op Spa Franchorchampsquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup! Heb je voor begin sept ook voorkeuren nog? Begin septemer is vaak loeifijn strandweer
Ik doe wel iets met een data-dingetje op den FB ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Rochel maar iets ! Alhoewel al weer veel weekenden vol gepland staan hieroMaar als ik kan
Goed plan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de stad uit als Justin Bieber hier heen komt.
Prima!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed plan!
Kom je gezellig hierheen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
En dan nu: slapen! Morgen mijn zoon ophalen vanuit het verre Lilytown
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
.... Is hij hem vergeten...?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef milka82 het volgende:
Strandmeetmaar dan wel bij een goeden strandtent,ik zit altijd zo kut in het zand.
Enne Fiets,heb je mijn spotted al verzonden?
ik was de eerste!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al die mensen die hebben nagelaten om geld tussen de boobies van Skjoe te stoppen.
Ik was bijna genezen van mijn autisme jonge!![]()
![]()
quote:
hij gaat morgen op el post. Vandaag liep het uit op mn werk en was het postkantoor al dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef milka82 het volgende:
Strandmeetmaar dan wel bij een goeden strandtent,ik zit altijd zo kut in het zand.
Enne Fiets,heb je mijn spotted al verzonden?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja. Hij had hem in z'n jaszak gedaan maar dacht toen "het is warm, ik heb m'n jas niet nodig" dus liet jas thuis. Met spotted erin.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja. Hij had hem in z'n jaszak gedaan maar dacht toen "het is warm, ik heb m'n jas niet nodig" dus liet jas thuis. Met spotted erin.
jouw schuldquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wist zeker dat het ging gebeuren, 'nee nee, ik neem mijn jas mee
![]()
Kusje kroel ga maar naar parijs vertrouw mij
![]()
![]()
"
Hij had wel 4 euroquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wist zeker dat het ging gebeuren, 'nee nee, ik neem mijn jas mee
![]()
Kusje kroel ga maar naar parijs vertrouw mij
![]()
![]()
"
Nee, het blijft gewoon een onderbroekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Zie. Die is heel groter dan een boxer. Maar wel, zoals ik zei, een kort pyamabroekje.
Truste !quote:
Nietes, daarvoor zit hij veel te los. Ik kan echt geen spijkerbroek aan over dat ding heen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, het blijft gewoon een onderbroek
Ik moet heel hard lachenquote:
Ja dat kan ik allemaal niet zien als je hem niet aan hebt hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nietes, daarvoor zit hij veel te los. Ik kan echt geen spijkerbroek aan over dat ding heen.
Wat heeft ie nu weer gepost?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net pas de foto's van 2 weken terug van FF gezien...
I feel violated...![]()
Ik zag geloof ik nog liever die placenta
Zei ik toch, hij heeft tieten!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
I feel violated...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik allemaal niet zien als je hem niet aan hebt hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik weten over welke foto's dit gaat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
I feel violated...![]()
Fuuu Frrr?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
I feel violated...![]()
Ik had ze nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
Oh god! Krijg echt zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevoel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Hij ziet er zo bezeten uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn huid er zo slecht uit ziet.
of een haartransplantatie nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is gewoon ziek, zo iemand mag niet zelfstandig wonen vind ik
Een camping?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand hier waar ik de Suddeutsche zeitung kan kopen in Nederland?
Ik wilde net zeggen, volgens mij heb ik in Maastricht wel eens bij de Selexyz buitenlandse kranten gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef Dwyn het volgende:
Een boekhandel? Hebben ze daar buitenlandse kranten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en dan natuurlijk nog de gebruikelijke zeikklanten, nu extra omdat we geen friet hadden, in de friettentEn toen kwam er ook nog een man ons bedreigen en de snackmuur half in elkaar rossen omdat hij zijn fucking 50 cent niet terug kreeg uit de snackmuur, omdat die niet wisselt. Staat er op, lezen is moeilijk. Toen moesten we ook nog de fucking stationsbeveiliging bellen
Het was weer een mooie dag in de friettent
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Dafuq Lin, wat een faaldag.
Wel garpig
"o hai, mag ik 1 friet?"
"we hebben geen friet"
"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
"nee echt niet
"maar dit is toch een friettent?"
"ja, maar nu is het alleen een tent einz"
""
Da kan !quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Priemkeuh, kan ik van t weekend even langs komme om je Floam en haarspiralen te bezorgen?
Ik lollerde hieromquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Dafuq Lin, wat een faaldag.
Wel garpig
"o hai, mag ik 1 friet?"
"we hebben geen friet"
"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
"nee echt niet
"maar dit is toch een friettent?"
"ja, maar nu is het alleen een tent einz"
""
wel rabobank, maar geen student, EINZ!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand met Rabobank? Hoezo betalen studenten voor een wereldpas? Dat ik voor die basecard moet betalen Oke, maar ik dacht dat je normale pinpas gratis was?
Wazigen shizzle welquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel rabobank, maar geen student, EINZ!
130quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
We gaan een spelletje doen, okee?
Raad de prijs!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende:
disclaimer
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
750SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is toch gewoon een broek?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zalando kan het ook.
[ afbeelding ]
999, 95!!!
wel van kalfsleder jonge!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon een broek?
O DAN WIL IK HEM DIRECT HIER IS DUIZEND EURO EINZquote:
jasje er ook maar bij doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O DAN WIL IK HEM DIRECT HIER IS DUIZEND EURO EINZ
![]()
Er zijn vast mensen die zo online shoppenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O DAN WIL IK HEM DIRECT HIER IS DUIZEND EURO EINZ
![]()
Ja joh, laarzen ook, leren petje erbij, leren tas en leren handschoenen. En dan overal heenlopen en verkondigen dat ik vegetariër benquote:
Ja idd, "ik koop geen rommel"quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die zo online shoppen"Minimale prijs voor een shirtje... 100 euro, anders kan het geen kwaliteit zijn... Geen limiet...."
Ja, volgens mij gebeurt dat echtquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, "ik koop geen rommel"
En dan voor 150 euro een shirt kopen om reclame te maken voor Armani
Wat dat betreft zijn die merken echt slim, normale bedrijven betalen voor reclame, in de fashion betalen mensen om reclame te maken voor jou
Serieus wie bedenkt zoietsquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
De rollade-laarzen zijn in de aanbieding![]()
[ afbeelding ]
Nu nog maar 420 euro
KOPEN!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog maar 420 euro
Echt waar? Ik zou dat alleen doen met schoenen denk ik, en lingerie. Verder boeit het me niet zo veel eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik alle geld van de wereld had; keek ik ook alleen maar naar merken endezulksZo snobbig zou ik ook wel worden ja
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog maar 420 euro
Louboutin shoes... LV tassen... modeshows aflopen en designers inhuren endezulksquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zou dat alleen doen met schoenen denk ik, en lingerie. Verder boeit het me niet zo veel eigenlijkWel zou ik ALLE NAGELLAK KOPEN VAN DE WERELD en dan een huge order bij TD.
daar hadden we het niet overquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou eerst een huis kopen met meer dan één kamer
Mij adopteren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Louboutin shoes... LV tassen... modeshows aflopen en designers inhuren endezulks
LVquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Louboutin shoes... LV tassen... modeshows aflopen en designers inhuren endezulks
5 huizen kopen... privéjet kopen inc. piloot die 24/7 voor me beschikbaar moet zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou eerst een huis kopen met meer dan één kamer
Gucci dior alles..quote:
Jij zou ook zo'n bitch worden als je al het geld van de wereld hadquote:
En een diamanten halsband en eigen butler voor Samsonquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
5 huizen kopen... privéjet kopen inc. piloot die 24/7 voor me beschikbaar moet zijn
Ik zou zo'n bitch worden jongeuh
ik geloof er geen frick vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou echt nog steeds zoeken naar cheap-ass spul, outlet enzo.
Maar dan zou ik wel wat verder reizen om dat te krijgen![]()
New york ofzo
Als ze maar lekker zittenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook zo'n bitch worden als je al het geld van de wereld hadBen het zeker !!1
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ze maar lekker zittenEn een personal trainer en een personal vreetman die zorgt dat ik goed vreet en lekker.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook zo'n bitch worden als je al het geld van de wereld hadBen het zeker !!1
10 extra samsons en hondentrainerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En een diamanten halsband en eigen butler voor Samson
Ik weiger gewoon om 1500 euro voor een jasje te betalen. Maakt me niet uit hoeveel geld ik heb...quote:
koop ceasar!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
10 extra samsons en hondentrainerHoef ik ze niet op te voeden; maar heb ik er wel het plezier van
Bij meets iedereen laten ophalen met limo'squote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een speciaal landgoed kopen in centraal Nederland voor meets
OMG jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij meets iedereen laten ophalen met limo's
In een bos! MEt een zwembad jacuzzi butlers alles!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een speciaal landgoed kopen in centraal Nederland voor meets
Gedverquote:
En 283833 tuinhuisjes zodat iedereen een eigen huisje heeft met badkamer en keuken enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een bos! MEt een zwembad jacuzzi butlers alles!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GedverNee ik wil wel een GOEIE hondentrainer
![]()
en butler en poets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En 283833 tuinhuisjes zodat iedereen een eigen huisje heeft met badkamer en keuken enzo
En dan... 's avonds met het privé jet naar NY vliegen because we canquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een bos! MEt een zwembad jacuzzi butlers alles!
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor deze prachtige tent betaal je 998 euro
[ afbeelding ]
beetje clubben enzulksquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan... 's avonds met het privé jet naar NY vliegen because we can
Met alleen opi, essie enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
en twaalf volle helmers in elk huisje
Exactlyquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken alles dat deze
Alleen VHTF's.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met alleen opi, essie enzo
DL, Chanel
Gewoon meteen eigen lijn beginnen met nagellakkenquote:
maar het is wel kwaliteit jonge, want duur!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
1000 euro voor een fucking sport-jas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
lynnderella styleOf wacht.............. :'')
Handigquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer.... Waarom trouwen er nu weer 2 koppels op eenzelfde dag... Van alle vrijdagen in augustus
1 van de voetbalvrienden van cif
En een neef van mij..
Naja ik heb geen probs; want ik ben enkel uitgenodigd bij mijn neef; maar nu moet cif kiezen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef Loqi het volgende:
Poussen![]()
Ik zit voor de kast op de grond papieren op te ruimen... Ayron neemt een aanloop, springt en glijdt zo door m'n stapel documenten heen![]()
En Brody zit bij een vlieg die hij uit de lucht geslagen heeft te janken omdat hij niet meer beweegt
Echt he! Daarom koop ik zo weinig fruit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef Dwyn het volgende:
Eventjes wat fruit en walnootjes halen bij de supermarkt, 8 euro.Nee hoor, gezond eten is niet duur!
Ja, maar die zijn zo smakeloos.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik knaag nu bijvoorbeeld veel komkommers, die kosten nu geen hol.
en lekkah!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik knaag nu bijvoorbeeld veel komkommers, die kosten nu geen hol.
Charmant!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://db.tt/yjvao4BP
Trek ik net nieuw uit de verpakking aan
kwaliteitjequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja het is maar Hema 2 voor 5 euro zooiquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
kwaliteitjeik zou er even mee teruggaan
oh, ik vind komkommers heerlijk! Lekker frisquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn zo smakeloos.![]()
Ik heb nu walnoten, vier appels, diepvriesbosbessen, een meloen en HP acai.
Failquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Keep your legs naked!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMMEH![]()
Nu moet ik een dikke aan![]()
Of een panty, kan dat in die sleehakken die ik gisteren postte?
Ik haat ook spijkerbroeken opgelost slotje. Ik heb er serieus maar 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEUL NIET JE HUURT HET.
Ja ik ook hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Loqi het volgende:
Ik zeg ook dat we een eigen huisje hebben ook al huren we hoor
goed plan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nooit meer zeggen "kom je dan naar mijn huis?". Voortaan zeggen "kom je dan naar het huis van de woningbouw dat ik huur?"
Het is wel jouw huis, maar niet je eigen huis. Weet ik veel, vond het gewoon raarquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nooit meer zeggen "kom je dan naar mijn huis?". Voortaan zeggen "kom je dan naar het huis van de woningbouw dat ik huur?"
Jullie hebben ook gewoon gelijk maar zeikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Loqi het volgende:
Het is vaak ook vooral in vergelijking met het ouderlijk huis denk ik
waar ik nu zit is wel degelijk 'mijn huisje' als in: mijn eigen plekje, thuis, ook al bezit ik het huis niet 100%
nee hoor, hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:56 schreef Loqi het volgende:
Ik leg ook alleen maar mijn gevoel erbij uit![]()
muggenbultersik wil een hor! Maar ik denk dat de tijgers er dan doorheen springen
Daar zijn beautybloggers ook zo goed voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Mirjam het volgende:
ik kan af en toe onwijs genieten van een potje onbeschaamd zeiken
niet? Ze staan nu ook regelmatig tegen de deur omhoog om naar buiten te kijken, klauwen ze er dan niet doorheen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, hoef je niet bang voor te zijn.
is ook lekker hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Mirjam het volgende:
ik kan af en toe onwijs genieten van een potje onbeschaamd zeiken
Ja maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
je moet gewoon zeggen "mijn thuis", dan kan het altijd
je kan een hor nemen van geweven staaldraad, die zijn zeer kittieproofquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet? Ze staan nu ook regelmatig tegen de deur omhoog om naar buiten te kijken, klauwen ze er dan niet doorheen?
aah ok, daar ga ik eens naar kijken, thnx!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan een hor nemen van geweven staaldraad, die zijn zeer kittieproof
ja, maar /carequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef Dwyn het volgende:
Is het slecht als ik een palette alleen al wil om de namen?
Goffer.. Ging ik swatches zoeken.. Wrom doe ik het ookquote:
Hihi!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer.. Ging ik swatches zoeken.. Wrom doe ik het ook![]()
Ja ik ben ook zo'n moeilijken targetquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hihi!Jullie enablen mij, ik enable jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n moeilijken target
maar ik doe het niet... want ik mag niet.Waarom mag je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparen voor een keuken.. en cif die me nogal smekend vroeg of ik nu even genoeg gekocht...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |