quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, mijn broertje draaide die iedere dag 10x toen die 'in' was.
inderdaad, kutmuziekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, Avicii is niet echt mijn ding
Die eerste heb ik ook veel gehoord, wat recenter.quote:
uft is een lekker wijf dus die krijgt gratis drankjes met gratis ghb erinquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef VacaLoca het volgende:
Brengt iig ook z'n feestje naar Ibiza, dus genoeg te partyen daar (a 15 euro per drankje)
Ik sta altijd heel stoer in een hoekje te wachten met een bacotje in me hand zodat ze naar me toe kunnen komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft is een lekker wijf dus die krijgt gratis drankjes met gratis ghb erin
Ja jezusquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef VacaLoca het volgende:
Brengt iig ook z'n feestje naar Ibiza, dus genoeg te partyen daar (a 15 euro per drankje)
Omnomnom extragratisch ghbquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft is een lekker wijf dus die krijgt gratis drankjes met gratis ghb erin
Behalve als er een kat langskomt, dan ga je op de grond liggen en gooi je je baco omquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik sta altijd heel stoer in een hoekje te wachten met een bacotje in me hand zodat ze naar me toe kunnen komen
Ja, toen ik weer ging zitten lag me glas om, was ik dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Behalve als er een kat langskomt, dan ga je op de grond liggen en gooi je je baco om
Nee ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, toen ik weer ging zitten lag me glas om, was ik dat?
Was jij dat die had leeggegoten, ik dacht dat die kat of ik dat had gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ikWe waren bang dat je anders nog vreemdere dingen ging doen
We dachten al dat het niet op zou vallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was jij dat die had leeggegoten, ik dacht dat die kat of ik dat had gedaan_
Ik ben niet gevaarlijk hoor, alleen raar
ohh vieze backstabbers, ja meer was ook niet goed geweest, maar had ook niet echt trek meer hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We dachten al dat het niet op zou vallen
Nee niet gevaarlijk, maar je had wel genoeg open de combo was ook wel mooi geweest.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ohh vieze backstabbers, ja meer was ook niet goed geweest, maar had ook niet echt trek meer hoor
Geen stapper?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck, ik sta voor het eerst in weken weer in de top100. Ik fok weer teveel
het zit in je bloed, accepteer hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck, ik sta voor het eerst in weken weer in de top100. Ik fok weer teveel
Niet op woensdagavondquote:
Het ging net zo goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
het zit in je bloed, accepteer het
Oh fuck hehe, ik dacht even dat het donderdagavond isquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet op woensdagavondof bedoel je dat niet
vind ik deze op dit moment toch leukerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook veel gehoord, wat recenter.
Ik weet nooit hoe die nummers heten, zonder tekst
Over 6 weken pasquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach, je bent straks op vakantie, ja toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |