last of the mehicans is beterquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Kutstudent het volgende:
Is the last of the Mohicans een goede film?
Volgens mij is het nep. Als het zogenaamd in 2012 uitgebracht zou moeten worden. Als ze mass effect al zouden gaan maken, zou het denk ik voor Warner Bros de vervangende blockbuster voor Batman worden, en dan waren ze nu al een jaar aan het hypen geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Production Companies
Avi Arad Productions
Electronic Arts (EA)
Legendary Pictures
Distributors
Warner Brothers (2012) (worldwide) (theatrical)
EA hoeft het dan ook niet de filmrechten te verkopen, die gaan hier ook mooi een centje van meepikken
Daarom zei ik al, 2012 klopt sowieso niet. Word dan eerder een 2014/2015 release. Een TV serie was ook mogelijk geweest bedenk ik nuquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij is het nep. Als het zogenaamd in 2012 uitgebracht zou moeten worden. Als ze mass effect al zouden gaan maken, zou het denk ik voor Warner Bros de vervangende blockbuster voor Batman worden, en dan waren ze nu al een jaar aan het hypen geweest.
lolwut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
beetje voelen, beetje likkenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lolwut?En die gast heeft 230 uur in Mass Effect games zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dat vind ik nog best wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die gast heeft 230 uur in Mass Effect games zitten
Denk dat het ook wel meer dan 230 uur is eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best wel meevallen eigenlijk
Ik had ook niet anders van jou verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
Zo even terug naar de honk & softbalshop om iets om te ruilen. Mijn toque past namelijk niet, hij is te klein
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
Zo even terug naar de honk & softbalshop om iets om te ruilen. Mijn toque past namelijk niet, hij is te klein
[ afbeelding ]
Die is wel bruutquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Oh en ik heb binnenkort trouwens een themafeestje en ik zat er aan te denken om deze opperbazenoutfit te bestellen
http://www.buycostumes.co(...)ScrollProductReviews
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips can afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |