Het blijft EA he. Die gaan echt niet de rechten van zo'n melkkoetje verkopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijn
Ja zit zeker iets in iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het blijft EA he. Die gaan echt niet de rechten van zo'n melkkoetje verkopen.
Nee klopt, maar het gaat helaas, denk ik de komende 5/10 jaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zit zeker iets in idd.. Maar verkopen hoeft dan ook niet perse he
Vermakelijk, maar niet echt bijzonder. Het is dat ik hem nu toch al volg maar anders zou ik er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet ik hem nog kijken? Of valt die serie toch tegen?
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, Christian Bale zou ook een absolute topper zijn als Shepard. Michelle Rodriguez als Ashley, Tom Hardy als James Vega, Denzel Washington als Thane, Jennifer Lawrence als Liara, en de krogan, salarians en turians puur CGI.
Fuck die shit, mijn shepard is een verdomd lekker wijf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Perfect voor een renegade Shepard dus.
Ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.
Michelle Rodriguez
Shepard een vrouw laten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck die shit, mijn shepard is een verdomd lekker wijf.
Ja ik wist zo snel geen betere, maar dat kan ze best. Ashley gaat wat mij betreft toch in deel 1 dood. Stomme kuthoer dat het is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.
Michelle Rodriguez
90 uur lang naar de achterkant van een vent kijken, als je ook een goddelijk vrouwtje kunt aanmakenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Shepard een vrouw laten zijn.ben je echt volkomen retarded?
[..]
Ja ik wist zo snel geen betere, maar dat kan ze best. Ashley gaat wat mij betreft toch in deel 1 dood.
ME is al een filmquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijn
Ach man, een femshep is toch gewoon niet serieus te nemen. Hoe kan je nou met een tevreden gevoel Mass Effect spelen als je je bloedeigen Broturian en Brodrell kunt romanizen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
90 uur lang naar de achterkant van een vent kijken, als je ook een goddelijk vrouwtje kunt aanmaken
Met je femshep boven op Miranda kruipenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, een femshep is toch gewoon niet serieus te nemen. Hoe kan je nou met een tevreden gevoel Mass Effect spelen als je je bloedeigen Broturian en Brodrell kunt romanizen.
Als dat toch je ding is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met je femshep boven op Miranda kruipen
Naar een halfnaakte vent kijken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet gast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
zwerft er niet ergens een trailer daarvan op het interwebsquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar bij staat fanmade?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zwerft er niet ergens een trailer daarvan op het interwebs
Production Companiesquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1482455/
staat wel op imdb mass effect film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |