Transformers altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Oh en ik heb binnenkort trouwens een themafeestje en ik zat er aan te denken om deze opperbazenoutfit te bestellen
http://www.buycostumes.co(...)ScrollProductReviews
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips van afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen
Nice. Maar....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Oh en ik heb binnenkort trouwens een themafeestje en ik zat er aan te denken om deze opperbazenoutfit te bestellen
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips van afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen
Awesomequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Springstof gevonden in woning Osse bendequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Chemisch bedrijf Oss in problemen na explosie
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen, in Oss city is altijd wat te doen
Nu alleen nog de pauper uit de boyquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niks aan de hand in Oss.
Ben wel 2 uur bezig geweest met de nieuwe router.![]()
![]()
Maar het werkt. Geen pauper verbinding meer voor deze boy.
Goeie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu alleen nog de pauper uit de boy
Wel als je buiten staatquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nice. Maar....
" The only suggestion I can make is be wary is wearing in summer. It is very hot!"
Niet geschikt dus voor carnaval.
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niks aan de hand in Oss.
Ben wel 2 uur bezig geweest met de nieuwe router.![]()
![]()
Maar het werkt. Geen pauper verbinding meer voor deze boy.
Was geen dashboard, was een vastloper..quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Was geen dashboard, was een vastloper..

Duh, als die rommel niet werkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingen?
Ja maar je had het alleen bij FIFA toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Duh, als die rommel niet werkt.
Maar goed met deze verbinding geef ik nog hardere batta.
Ja vooral bij FIFA, maar we hebben hier thuis meerdere laptop's en pc's en als alles aanstond dan ging het ook niet erg goed zegmaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar je had het alleen bij FIFA toch?
Daar gaat het echt de hele dag over... het had er al lang moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ellijntechnologie-in
ach op het EK was het toch ook weer raak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar gaat het echt de hele dag over... het had er al lang moeten zijn.
LOLz wat een mooien topiek!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
Falers op de Hotpantshyve #4 ~ Met een nieuwe start.
Bazentopic dit wel, voordal al die kneuzen en reacties.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ramon.![]()
[ afbeelding ]
Kenker ! wat een topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
Falers op de Hotpantshyve #4 ~ Met een nieuwe start.
Bazentopic dit wel, voordal al die kneuzen en reacties.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ramon.![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom ook iddquote:
Zonder nummer te luisteren weet ik al de lyrics:quote:
Dan weet je iig dat je een baas bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zonder nummer te luisteren weet ik al de lyrics:
Follow me to the cocaine bar and the LSD island
Was mn ringtone 4 jaar geleden
Deze er dan ook bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat je een baas bent
Dan deze ook aub :quote:
Die zijn ook wel erg fijn.quote:
Wel oud, maar tochquote:
quote:
Hier niet ouwe. Net echt gruwelijk lopen stormen en nu is het gewoon chill.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking hell wat is het belachelijk warm
Ja hier niet ouwe heb gewoon nog een baco gemaakt netquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier niet ouwe. Net echt gruwelijk lopen stormen en nu is het gewoon chill.
Ging fucking hard man, ik had het raam openstaan en door de wind kwamen de regendruppels bijna horizontaal naar binnen vliegen.Spektakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |