Geen ervaring mee, maar ik kan mijn oude instructeur wel bellen voor je? Die kent het vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Oh KK kan blij zijn, ik doe geen padi, ik doe nu SSI. is dit wel kk approved?
nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik kan mijn oude instructeur wel bellen voor je? Die kent het vast wel.
Nouja, die dag had ik te horen gekregen dat me moeder voor de 2e keer kanker had, dus die reactie was misschien op dat moment niet zo slim...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
Vertel me nog eens de grote verhalen van de Enschede 2000 ramp.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, die dag had ik te horen gekregen dat me moeder voor de 2e keer kanker had, dus die reactie was misschien op dat moment niet zo slim...
Maar nog steeds weet ik van me pa die er dus lichamen geborgen heeft dat het wel heftig was. Maar is een gevalletje ver van me bed voor de rest dat snap ik.
Hoi Gertjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
We hadden hier in Oss gisteren bijna Enschede 2.0 met chemische rommel.
Ja bijna 2x ging het mis in Ossquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Waren er in oss ook niet wapens of explosieven gevonden? En was dat bij die bedrijven?
Ja, jij was nog bezig met je verslag om half 6quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je nog dat je mij gebeld hebt?
Nee dat waren aparte incidenten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Waren er in oss ook niet wapens of explosieven gevonden? En was dat bij die bedrijven?
Hoi Teunquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind wel typisch dat er dus koeling problemen waren door die stroom storing, maar wat als de stroom uitvalt? dan gaat het ook de lucht in? lekker safe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |