SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
bied aan niemand koekjes meer aan.........dit blijft me achtervolgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
Je mag me altijd een koekje aanbieden hoor mutsieflutsie, gevuld of niet![]()
daar denkt ie nu nog over na denkquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh.... Tijn?! Hoe verzin je zo'n TT?!
Maar... maar... als ik jou nu een koekje en een rosé aanbiedquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
bied aan niemand koekjes meer aan.........dit blijft me achtervolgen![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... als ik jou nu een koekje en een rosé aanbied
Zal dat niet smaken dan?quote:
Ik wilde iets anders doen maar dat paste niet. En dit vond ik wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh.... Tijn?! Hoe verzin je zo'n TT?!
Nee hoor ik was even wat drinken pakkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
daar denkt ie nu nog over na denk
Fijne avond alvast!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
maar goed ik ben er vandoor
nog ff wandelen en miss nog ff terras op
Geniet ervan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
maar goed ik ben er vandoor
nog ff wandelen en miss nog ff terras op
Een inside joke geloof ik, ik volg em ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
What's the deal met de koekjes
Geen ideequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Duurt te lang om uit te leggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eendjequote:
Goedenavond madamequote:
Zaterdag? Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi douche eendje
Was jij eigenlijk bij de meet?
quote:
Hallo herenquote:
Elke keer als ik in je fobo kijk zie ik die twee schattige pluizebolletjes weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |