Nee, mannen worden daar vooral mee belaagd omdat ze vaak met hun lul denken en bij een profiel van een blonde Svetlana met flinke jetsers denken dat er wel een makkelijk neukertje uit te halen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:17 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het juist politiek correct geneuzel alsof mannen en vrouwen gelijke kansen hebben op datingsites. D'r is een reden voor dat vooral de mannen belaagd worden met scamprofielen.
Mijn ervaring is eerder dat mannen gewoon veel naiever zijn in dat soort dingen. Lang leve evolutie die dat zo bepaald heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, mannen worden daar vooral mee belaagd omdat ze vaak met hun lul denken en bij een profiel van een blonde Svetlana met flinke jetsers denken dat er wel een makkelijk neukertje uit te halen is.
Mannen zijn naļever wanner ze geconfronteerd worden met een mooi uiterlijk, vrouwen wanneer ze geconfronteerd worden met mooie praatjes. Allebei hebben ze zo hun zwakheden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is eerder dat mannen gewoon veel naiever zijn in dat soort dingen. Lang leve evolutie die dat zo bepaald heeft
Ik beweer nergens dat vrouwen en mannen gelijk zijn. Maar het zijn er gewoon evenveel. Ook op de relatiemarkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nergens in het leven zijn man en vrouw gelijk, hoe graag sommigen dat misschien ook zouden willen.
Dus niet in de kroeg, niet op straat, niet in bed en zeker ook niet op datingsites.
Wat je vaak leest is dat je als 'lelijke' dude op het internet geen kans maakt en dat is onzin
Je vermoeden is niet helemaal terecht. Op RP ligt het (volgens henzelf) 65%-35%. En qua activiteit is het nog schever denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef macondo het volgende:
Zeurverhalen dat vrouwen makkelijk relaties krijgen op datings sites : met wie dan, met elkaar soms? Nee dus. Globaal zijn er evenveel mannen als vrouwen op datingsites vermoed ik. Als je geen date weet te regelen, en je woont niet in Oost Groningen : dan zou het wel eens aan jezelf kunnen liggen.
Ah, waarschijnlijk ligt het dus toch niet aan mezelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef macondo het volgende:
Als je geen date weet te regelen, en je woont niet in Oost Groningen : dan zou het wel eens aan jezelf kunnen liggen.
En dan even deze mannen er uit filteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je vermoeden is niet helemaal terecht. Op RP ligt het (volgens henzelf) 65%-35%. En qua activiteit is het nog schever denk ik.
112.000 op de zoekactie V zkt M
73.000 op M zkt V
1174 dames online
1709 mannen
Dus ruwweg 2 mannen voor elke vrouw. Chinese toestanden
Als je alle lok- en scam accounts van de dames aftrekt, trekt het weer scheef.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef macondo het volgende:
[..]
En dan even deze mannen er uit filteren.
• De mannen met baard die bij hun moeder wonen
• De getrouwde thuisgeilers die wat te neuken zoeken voor er bij
• De overige kanslozen
• Boeren in Oost Groningen
Geloof me, daar zijn er vast meer van dan de kansloze vrouwen.
Met andere woorden, zo scheef is de verdeling echt niet.
Blijft leuk om deze, iedere paar topics terugkerende, discussie te lezen.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je alle lok- en scam accounts van de dames aftrekt, trekt het weer scheef.
Ach, dit is een wedstrijdje ver pissen. Dat gaan we toch niet winnen
Iemand nog leuke date ervaringen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Net terug van een weekje vakantie en ik heb mijn date/vriendin/whatever stadium we in zitten best wel gemistEn zij mij ook dus het gaat goed
Kijk daar heb je alle goede date-ervaringen alquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Blijft leuk om deze, iedere paar topics terugkerende, discussie te lezen.....
Jahoor...mijn Pepperdate en ik daten nu op regelmatige basis
Erg leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je alle goede date-ervaringen al
Leuk zeg!
Ze stuurde een berichtje naar mij of ik stuurde een berichtje naar haar. Ik weet het niet meer. In ieder geval reageerden we op elkaars berichtjes en toen ging het balletje rollen. Het is in principe niet zo belangrijk wie als eerste was, wat veel belangrijker is is dat er gereageerd wordt op berichtjes. Als reacties uitblijven dan houdt het natuurlijk direct op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kreeg je eigenlijk contact met je date?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze stuurde een berichtje naar mij of ik stuurde een berichtje naar haar. Ik weet het niet meer. In ieder geval reageerden we op elkaars berichtjes en toen ging het balletje rollen. Het is in principe niet zo belangrijk wie als eerste was, wat veel belangrijker is is dat er gereageerd wordt op berichtjes. Als reacties uitblijven dan houdt het natuurlijk direct op.
Kan dat niet uit? Ik kan me herinneren dat ik nog een keus had de laatste keer (paar maanden terug) dat ik foto's uploadde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:40 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat als je foto's uploadt, je, iig bij paiq, de site expliciet toestemming verleent je foto's te gebruiken op hun website, bijvoorbeeld op de introductiepagina.
Dit staat in de algemene voorwaarden van paiq:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kan dat niet uit? Ik kan me herinneren dat ik nog een keus had de laatste keer (paar maanden terug) dat ik foto's uploadde.
Vrouwen willen toch graag geld zien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Of hun eisen en verwachtingen zijn te hoog
Hmmm, dat is dan dus veranderd. Wat een gedrochten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit staat in de algemene voorwaarden van paiq:
Gebruikers kunnen foto's toevoegen aan hun profiel. Daarmee geven ze Paiq BV toestemming om die foto's te gebruiken op de website en op andere websites van Paiq BV of partners, bijvoorbeeld als illustratie bij de introductiepagina's van de website. Gebruikers mogen alleen hun eigen foto's toevoegen aan hun profiel en mogen daarbij niet de rechten van derden schenden. Het is gebruikers niet toegestaan om foto's van andere gebruikers van de website te kopiėren en op te slaan of te gebruiken. Paiq BV is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door het gebruik van foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |