SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja ik ga wel eens subtiel (quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een afspraak maken dan
Of niet zodat ik nog genoeg tijd heb om je uit te vragen
Subtiel en jongens, succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga wel eens subtiel (___! ) vragen of ie het ziet zitten om het een andere keer te doen.
Hahaha ja zoveel mogelijkheden dan weer
Gaat niet lukken met jongensquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga wel eens subtiel (___! ) vragen of ie het ziet zitten om het een andere keer te doen.
Hahaha ja zoveel mogelijkheden dan weer
halol ik ben heir niew kan jy me helpe?quote:
Direct zijn schrik alleen maar af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met jongensDirect zijn
![]()
http://tweakers.net/pricewatch/cat/530/toetsenborden.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik ben heir niew kan jy me helpe?
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met jongensDirect zijn
quote:![]()
Goede vraag Dale even mijn porren opzoeken. Hoe gaat het met je? Ik zie soms best toffe foto's voorbij komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Dale. het volgende:
Flippie wanneer ga jij eens terugporren op facebook?
Wat is het nouquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Direct zijn schrik alleen maar af..
Niet té direct.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Direct zijn schrik alleen maar af..
Leuk vak ja.quote:
hij is hommo hij snapt dat nietquote:
Ja even zijn balletjes kietelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
Meteen in zijn kruis grijpen, dan is het ook wel duidelijk.
quote:
Hey heyquote:
Oh, Ja euh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hem gewoon vertellen hoe jullie het gaan doen.
geen haat, enkel liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |