Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]ik las de TT en toen dat.. ik snorkte water
Hehehehehehequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]ik las de TT en toen dat.. ik snorkte water
Ik ook niet, ik snapte al niet dat de honden zo lui warenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik had helemaal niet door dat het zo warm wasDaarom heb ik nergens zin in
Ging het goed?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef Mss het volgende:
Het is HEET jonge. Ik kwam ook helemaal bezweet op mijn sollicitatie aan.
Ja ik zie dat het hier 25 graden is binnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik snapte al niet dat de honden zo lui warenBinnen was het nog wel te doen, maar toen ik naar buiten stapte in mijn maillot had ik het pas echt door
Ja, ik heb de baan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ging het goed?![]()
Ja ik weet niet, ik denk dat het lopen en plakken in parijs me een beetje gereset heeft, ik zweet niet en ik heb het niet belachelijk warm
Ja, maar ik probeer gezond te doenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Omg, ik probeer iemand uit te leggen wat een panty is, hij spreekt alleen engels, dat het iets anders is dan Panties.
Kom ik echt een.... Enigzins raar plaatje tegen op google images.... Een naakt jongetje van rond de 10 denk ik, misschien jonger, met allemaal maandverrband op zich geplakt, en ook een stukje op zijn pielemuis. Wat is deze, mag dat wel?
Daar zit juist bijna niets in volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer gezond te doenDus dan mag één perenijsje in plaats van een tussendoortje best
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker
Dankzij Kip zit ik nu toch een reis te plannen
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zit juist bijna niets in volgens mij
Ja maar ik heb wel een andere motivatie gevonden om thuis te blijven, de Olympische Spelen zijn dan ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En ik zit nu zelf allemaal winkelmandjes te vullen en weer weg te klikken en zulks... en ik voel me klote door de warmte, bleh... benauwde zooi... nergens zin in
MOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een andere motivatie gevonden om thuis te blijven, de Olympische Spelen zijn dan ookEn dat vind ik altijd zo geweldig
Dus....
Heb gekeken volgens mij kan ik retour voor ongeveer ¤250,- en dan ongeveer ¤120,- voor de overnachtingen. Damn you Kip!
Was één punt bij de ww, dus vind het wel goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zit juist bijna niets in volgens mij
Pantyhose ja, ik was het helemaal kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
Trouwens panty kun je volgens mij gewoon als pantyhose vertalen
edit: of tights?
omnomnomquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Volgens mij is het vooral geplette peer en niet te veel suiker, want zo enorm veel kcal hebben ze nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bij mij is suiker zeker weten mijn blauwe kringen trigger. Heel freaky is dat. Nu na mijn vakantie (en veel lekkere gebakjes en zulksquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
omnomnomkun je ook zien bij mijn ogen
Tenminste ik denk toch dat het daardoor komt dat ik daar echt blauw ben soms. Misschien toch maar eens voor concealer gaan kijken
Nice!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral geplette peer en niet te veel suiker, want zo enorm veel kcal hebben ze niet
Naja verder eet ik wel altijd gezond, drink alleen water en koffie de laatste tijd weer maar snoep ontzettend veel. Dus ik denk wel dat het daardoor komt ja, aangezien mijn slaap de laatste tijd toch wel voldoende is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanksheeft suiker echt zo'n effect daarop joh?
bij mij wel in ieder geval, bij anderen misschien niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanksheeft suiker echt zo'n effect daarop joh?
Toen ik voor de foundation naar de mac ging bracht ze dus ook concealer op, en toen zei ze och arm meisje, wat een verschil.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij wel in ieder geval, bij anderen misschien niet.
Ik heb het een paar keer een periode getest (toen ik net gestopt was met suiker in mijn koffie doen) en ik hoef nu (als ik dus weinig suiker gebruik, niet nu ik net van vakantie terug ben) geen tot nauwelijks concealer te gebruiken, terwijl daarvoor zelfs de MUA van Bobbi Brown het op gaf
In de bijenkorf in rotterdam zit een bobbi brown counterquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
Maar Kip, jullie hebben dus ook echt een MUA van Bobbi Brown daar? Is dat ook in een Douglas waar jij gaat? Want hier lopen volgens mij alleen maar Douglastutjes rond.
ja, dat helpt natuurlijk ook niet echt meequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik voor de foundation naar de mac ging bracht ze dus ook concealer op, en toen zei ze och arm meisje, wat een verschil.![]()
Maar toen was het ook echt net mijn relatie uit dus moest ik ook ontzettend veel huilen wat het alleen maar erger maakte
het is niet weg bij mij hoor, nooit helemaal. Ik blijf ze altijd een beetje houden, alleen stoort het me dan niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:42 schreef RenRen- het volgende:
Weird man! Ik geloof het wel hoor, maar het blijft me verbazen wat sommige dingen voor invloed op je lichaam kunnen hebben. Misschien heb ik dat ook wel, of gewoon blauwe kringen omdat genen...
yep, en Den Haag ook. Maar ik was toen in Rotterdam, daar vind ik ze aardigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In de bijenkorf in rotterdam zit een bobbi brown counter
Ik durf daar nooit heen te gaan, want ik ken de producten niet en wil niet weggaan zonder iets te kopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, en Den Haag ook. Maar ik was toen in Rotterdam, daar vind ik ze aardiger
Ooh ik kijk ook altijd eerst wie er staat bij de mac-counter voordat ik naar binnen gaquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, en Den Haag ook. Maar ik was toen in Rotterdam, daar vind ik ze aardiger
ik ben er vaak genoeg geweest en heb er maar 2 x iets gekochtquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik durf daar nooit heen te gaan, want ik ken de producten niet en wil niet weggaan zonder iets te kopen![]()
Nadat ik Urban Decay had ontdekt was ik inderdaad ook niet meer zo'n fan van de MAC. Maar ze hebben mij nu wel goed geholpen dus met de foundation, wat ze bij de Sephora helemaal niet goed dedenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben er vaak genoeg geweest en heb er maar 2 x iets gekocht
En de laatste keer vroeg een vrouwtje of ik mijn ogen wilde laten opmaken want paar stond me zo goed, alleen ik had geen tijd. Dus toen kreeg ik een kaartje dat ik dat later een keer kon laten doen
Heb je iets gezien wat je leuk lijkt, wil je advies, of gewoon lekker rond kijken? Hun oogschaduws zijn erg mooi, maar het is allemaal zo duur.
MAC ben ik al een tijd niet meer geweest, paar nare ervaringen met de MUA's en geen leuke nieuwe producten, naast dat het duur is.
Vooral het dure ja, en dat ik gewoon geen interesse heb in de meeste producten... Ik wil graag rondkijken maar voel me soms gewoon bezwaard. Misschien maar niet doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben er vaak genoeg geweest en heb er maar 2 x iets gekocht
En de laatste keer vroeg een vrouwtje of ik mijn ogen wilde laten opmaken want paar stond me zo goed, alleen ik had geen tijd. Dus toen kreeg ik een kaartje dat ik dat later een keer kon laten doen
Heb je iets gezien wat je leuk lijkt, wil je advies, of gewoon lekker rond kijken? Hun oogschaduws zijn erg mooi, maar het is allemaal zo duur.
MAC ben ik al een tijd niet meer geweest, paar nare ervaringen met de MUA's en geen leuke nieuwe producten, naast dat het duur is.
Is dat duuur?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef megamandy het volgende:
Oja en RenRen volgens mij hebben ze bij Bobbi Brown ook van zo'n korte make-up lessen waar ze vanalles uitleggen.
Ik ben trots op u!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Ik heb als een braven burgertrut net het gras gemaaid en stickers op de gft-container geplakt
Maaltijdsalade kant en klaar van de Appiequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daarmee vergeten dat ik ook nog wat moet eten.
Mijn burgertrut-status was van korte duur
Dan moet ik nog naar de appiequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaltijdsalade kant en klaar van de Appie
Dan een salade bestellen bij de pizzaboer?quote:
selbst gemacht oder selbst beisteldt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Burp, macaroni al forno achter den kiezen
Selbst gemacht natürlich.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
selbst gemacht oder selbst beisteldt?
Ik ben nu brood aan het eten...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan een salade bestellen bij de pizzaboer?
Iets maken van wat er nog in je kast ligt?
Eten bij je buren stelen?
Meneer BBQ-kip is nu biefstukje aan het marineren in, soja, sherry en maïzena, die zo gewokt gaat worden met broccoli, wortel en noodles
Ja ik had dus de lichtste kleur, NC15?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
MAC heeft wel mooie foundation en goeie kleuren ja
En leuk, nu liggen alle mogelijkheden lekker open voor je
Reizen, leuke dingen doen, toekomst
Er zijn verschillende dingen, je hebt de "make-up school" daar zal je denk ik voor moeten betalen inderdaad.quote:
quote:Gratis make-up lessen van een professional, wie wil dat nu niet? Iedereen toch wel? En dat kan vanaf vorige maand dus bij Bobbi Brown. Er zijn 8 verschillende lessen:
- Instant pretty (5 minuten) een korte touchup waarin je jouw look vernieuwt en er met een paar kleine aanpassingen op je mooist uitziet!
- Cheeks & lips (20 minuten) kleurige blush en lipstick aanbrengen lijkt simpel, maar toch....met de hulp van de pro's lukt het gegarandeerd!
- Smokey eyes (20 minuten) wie wil ze niet, smokey eyes? Na 20 minuten heb ook jij het onder de knie!
- Secret to perfect skin (20 minuten) mooie make-up begint met een stralende huid, de basis is eigenlijk het meest belangrijk, een must voor iedereen
- Look of the season (20 minuten) leer om met de laatse nieuwe makeup collectie "jouw" perfecte look te maken, deze lesson kun je dus telkens opnieuw doen
- Makeup Face lift (20 minuten) Bobbi's variant op plastische chirurgie, maar dan compleet pijnloos en met veel meer fun. Je leert om een mooier en stralender uit te zien, op iedere leeftijd
- Teenage beauty (20 minuten) ben je een make-up beginnen? Dan leer je in deze les alle belangrijke basics en kun je een mooie start maken met een eigen stijl
- Pretty Powerful Makeup lesson (45 minuten) het complete beroemde 10 stappen plan van Bobbi Brown, om te zorgen voor een Pretty Powerful look
Alle makeup lessen zijn geheel kosteloos, je bent zelfs niet verplicht om producten te kopen maar er is toch wel grote kans dat je dat wel zult doen als je eenmaal kennis hebt gemaakt met de fijne Bobbi Brown producten. De eerste 4 lessen worden ook aangeboden bij alle Bobbi Brown counters in de verschillende filialen van Parfumerie Douglas en De Bijenkorf. De laatste 4 lessen kun je alleen volgen bij de Bijenkorf.
lekker hoor!quote:
hehehehe, klinkt bekendquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu brood aan het eten...
En alleen kapjes, want anders heb ik geen brood meer voor morgen...
Goeden huishouden
Ich bin verrücht dass das ihr gut geschmäckt habtquote:
quote:Misschien moet ik nog wat meer nagellak kopen...
Met rood heb ik juist het idee dat ik bleker word, dat vind ik wel mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen idee wat dat kost bij Bobbi Brown Ren, ik kan wel een keer informeren als ik daar in de buurt ben.
Bij MAC mocht je voor de kosten van de workshop iets voor dat bedrag uitzoeken uit de winkel na afloop. Weet niet of dat bij BB ook zo is.
Maar roze/knalroze lipstick laat toch ook je puistjes en rode vlekjes meer zien? Kan zijn dat jij er met je huid niet zo'n last van hebt, dan heb je gewoon geluk
Ik heb snel rode vlekjes in mijn gezien en rode wangen/kaken, ik moet echt foundation of poeder op doen als ik rode/roze lippen wil
Welk punt wil je maken, dat dit een beginner is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef megamandy het volgende:
Ok van wie mag ik een stashpic lenen uit dit topic?
Iemand bij mij op FB
[ afbeelding ]
[..]
Naja het zijn niet echt veel lakjes neequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welk punt wil je maken, dat dit een beginner is?
Ik heb nog wel een foto van toen ik rond de 300 flesjes had
ja je gezicht voor bleker, maar als je rode vlekjes hebt, komen die ook visueel meer naar voren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met rood heb ik juist het idee dat ik bleker word, dat vind ik wel mooi
Oooh interessantquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik had dus de lichtste kleur, NC15?
En mijn moeder is zo voorspelbaarMijn ouders zijn nu op de camping, dus ik smsen dat ik Berlijn geannuleerd had (was met hun creditcard
) en dat ik nu aan het kijken was voor Helsinki dus ze belde mij meteen op
Allemaal mensen aan het verzinnen met wie ik zou gaan, maar volgens mij had ze er wel vrede mee (hoewel ik ook even moest huilen toen ik vroeg met wie ik dan zou moeten gaan
).
[..]
Er zijn verschillende dingen, je hebt de "make-up school" daar zal je denk ik voor moeten betalen inderdaad.
[ afbeelding ]
En dan heb je dit nog:
[..]
Ik heb misschien gewoon geluk met mijn huid, en kan geen felroze lippenstift hebben dan. Nou ja, kan ik mee levenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja je gezicht voor bleker, maar als je rode vlekjes hebt, komen die ook visueel meer naar voren.
En ik vind bleke gezichtjes met rode lipstick ook mooi hoor
Mag ik die gebruiken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier MM:
[ afbeelding ]
(en ik heb nu veul meer, zou het weer eens neer moeten zetten)
Die zwarte vlek achterin in het midden zijn trouwens catrice
Ga je tattoo laten zetten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij ben ik achter in mijn hak gestoken. Als ik loop is het een combo van jeuk en pijn![]()
Nu maar hopen dat ik niet in mijn rechtervoet gestoken wordt omdat die vrijdag inkt krijgt
Ik heb vooral rode wangen als ik het warm heb ofzo. Maar daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef megamandy het volgende:
Ja je rood pigment in je gezicht komt dan meer naar voren inderdaadDaarom raad mijn kapper ook rode haren af bij mij.
En als ik rode lippenstift opbreng gebruik ik ook altijd foundation
Ja of als het waaitquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb vooral rode wangen als ik het warm heb ofzo. Maar daar kan ik mee leven
Vertel, hoe wat waar?quote:
heb je het leuk gehad daaro?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh interessantga ik eens naar informeren, dankje
[..]
Ik heb misschien gewoon geluk met mijn huid, en kan geen felroze lippenstift hebben dan. Nou ja, kan ik mee leven![]()
Ik ben wel echt bruin geworden in Parijs, voor mijn doen dan
Bovenop voet space invaders. Post wel een pic als het af isquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bovenop voet space invaders. Post wel een pic als het af is![]()
Ik heb zelf een plaatje van het spel aangepast hoe ik het wil maar dat ga ik niet posten voor het erop zit
Zeker als het koud is jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja of als het waaitEn het waait altijd als ik naar de kapper ga
Autan met wat Lemony Flutterquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus, waar moet ik mijn voet mee insmeren/er mee doen zodat ik het minste kans heb op muggenIk zit al helemaal onder
Iets met citroen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus, waar moet ik mijn voet mee insmeren/er mee doen zodat ik het minste kans heb op muggenIk zit al helemaal onder
quote:
Vroegah op den atari toen ik nog een kleine spees was, en omdat ik voor veel toch best wel goede vrienden vaker spees ben dan mijn echte naamquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Dan kan je nooit meer een kloon maken![]()
Maar wel tof
Wat heb je met spaceinvaders behalve Fok?
Neinz, zal ik mama naar de etos sturen? Ik heb mezelf net omgekleed naar zonder bh en niet zo flatterende harembroekquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroegah op den atari toen ik nog een kleine spees was, en omdat ik voor veel toch best wel goede vrienden vaker spees ben dan mijn echte naam
Dat spul is wel echt de bom!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, zal ik mama naar de etos sturen? Ik heb mezelf net omgekleed naar zonder bh en niet zo flatterende harembroek
Ja zit samen met de gall in de AHquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Het merk heet deet. Kan niet missen. Is jullie Etos nog open dan?
Ja ik heb gegoogled en ik moet minstens 30% deet hebben, liefste 50%. Dan is het langer werkzaam endezo. Wel handig als je slaaptquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Mss het volgende:
Oh ik dacht dat deet het merk was, maar het is de werkzame stof. Anyway, je kunt er in de winkel niet echt omheen.
Hahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef megamandy het volgende:
En anders snappen de medewerkers het wel
Ik twijfelde om te postenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha
haha
hahahah
hahaha
Nee![]()
Stomme dozen die 's avonds werken
bij mij prikken ze daar gewoon keihard doorheenquote:
Of dat hij er donderdag afvaltquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het ook gebeuren dat ik vrijdag opeens heel mn voet onder de zonneallergie heb zitten enzo
Ik heb nog geen enkele muggenbultquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij prikken ze daar gewoon keihard doorheen![]()
* BBQ-kip is te lekker
Ja bij mij idd ook door kleren heen, kutbeestenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij prikken ze daar gewoon keihard doorheen![]()
* BBQ-kip is te lekker
Mijne ook, ze komen tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele muggenbult![]()
Helpt misschien ook dat mijn raam een mooi gaasje ervoor heeft zitten
ik heb nog een stuk of 40 megabulten van die kutmuggen in Finlandquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele muggenbult![]()
Helpt misschien ook dat mijn raam een mooi gaasje ervoor heeft zitten
Frustrerend jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een hele lieve schoonmoeder, maat ik word nu toch echt schijtziek van dat mens![]()
![]()
![]()
Wil (en kan) geen reet uitgeven aan dat huisje, en nu staat mijn man op het punt van boeken nadat hij alles uitgezocht heeft, omdat zij er "gestresst van werd"![]()
![]()
![]()
En nu dan van alles lopen zeiken "zit er wel een bad in", "is het wel een beetje luxe", "zit er dan ontbijt bij?", "is er een winkel in de buurt"
ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne ook, ze komen tochEn anders prikken ze me wel overdag
Muggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog een stuk of 40 megabulten van die kutmuggen in Finland![]()
Moeilijk agressieve beesten en VEEL daaro
NEE, HET IS EEN SMERIG KUTPARK WAAR WE DE HELE DAG BEZIG ZULLEN ZIJN MET HET HUISHOUDEN EN OPRUIMENquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
"Zit er dan ook een vaatwasser in"
"is er een handdoek aanwezig"
"is het wel een net park"
Dom wijf, het is nu geboekt, je krijgt wel een lijstje met wat je mee moet nemen, nu bek houden....
Dit is het 5e telefoontje over dat kuthuisje vandaag![]()
Maar ja, niet mijn moeder he, dus ik mag er niks van zeggen
weekendje weg in september voor een familiefeestjequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Frustrerend ja
Voor welke vakantie is dit?
Ik zou van huis ruilen, zodat zij naast je buren kan wonenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
"Zit er dan ook een vaatwasser in"
"is er een handdoek aanwezig"
"is het wel een net park"
Dom wijf, het is nu geboekt, je krijgt wel een lijstje met wat je mee moet nemen, nu bek houden....
Dit is het 5e telefoontje over dat kuthuisje vandaag![]()
Maar ja, niet mijn moeder he, dus ik mag er niks van zeggen
Ja zoiets.... ik zit me echt op te vreten terwijl mijn man met haar aan de telefoon zitquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEE, HET IS EEN SMERIG KUTPARK WAAR WE DE HELE DAG BEZIG ZULLEN ZIJN MET HET HUISHOUDEN EN OPRUIMEN
IK ZOU THUISBLJVEN ALS IK JOU WAS
Een weekendje ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weekendje weg in september voor een familiefeestje
maar mijn schoonmoeder gaat nooit weg dus die is nu nogal aan het stressen en flippen omdat ze de controle niet heet ofzo![]()
het is een fucking weekend weg![]()
zit er geen winkel in de buurt, bestellen we pizza, klaar....
Of je neemt het mee van thuis, hoef je ook geen enge onbekende supermarkt te bezoekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weekendje weg in september voor een familiefeestje
maar mijn schoonmoeder gaat nooit weg dus die is nu nogal aan het stressen en flippen omdat ze de controle niet heet ofzo![]()
het is een fucking weekend weg![]()
zit er geen winkel in de buurt, bestellen we pizza, klaar....
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou van huis ruilen, zodat zij naast je buren kan wonen
nee da's natuurlijk weer te ver rijden, dan bederft hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je neemt het mee van thuis, hoef je ook geen enge onbekende supermarkt te bezoeken
Mannen en hun moeder, heel herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
en ze wil per se betalen voor ons, maar nu vindt ze het te duur![]()
DAG DAN BETALEN WIJ HET GEWOON, KAPPEN MET DAT GEZEIK, KTNKXBYE!
Zoiets heeft mijn vent net gezegd maar dan duurde dat 30 minuten en was het lichtjes subtieler![]()
ik word daar zo moe van
Adem in, adem uittttttquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was even weg want ik moest even zorgen dat het eten gered werd wat mijn man vakkundig aan het verzieken was![]()
![]()
![]()
Nee hoor, hij is helemaal niet gestresst en het ligt aan mij.
Ik ben nu echt in een ARGGGGGGGGGGGG stemming... maar goed, het eten is gered en hij vindt dat HIJ geweldig heeft gekookt![]()
(en ik ben niet eens ongesteld ofzo, dit is gewoon ARGGGG for real)
Wat heeft ie gedaan danquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, het eten zit in mijn mik... en ik ben nog steeds pissed off en meneer vindt dat het aan mij ligt en hij had het hélémaal bedoeld dat het eten zo werd![]()
Echt, af en toe vraag ik me af waarom ik met die knakker getrouwd ben hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo maar lekker in mijn boek kruipen of een winkelmandje vullen denk ik
Ik stem op winkelmandje vullenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, het eten zit in mijn mik... en ik ben nog steeds pissed off en meneer vindt dat het aan mij ligt en hij had het hélémaal bedoeld dat het eten zo werd![]()
Echt, af en toe vraag ik me af waarom ik met die knakker getrouwd ben hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo maar lekker in mijn boek kruipen of een winkelmandje vullen denk ik
Ik vind dat soms best wel mooi als het geheeld isquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, als je nog iets goors wilt zien:
http://www.popcrunch.com/(...)arification-tattoos/
Alternatieve *kras kras*quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, als je nog iets goors wilt zien:
http://www.popcrunch.com/(...)arification-tattoos/
Er zit ook een spaceinvader bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat soms best wel mooi als het geheeld is
Die is wel lelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zit ook een spaceinvader bij
Hoe maken ze dit? branden of snijden?quote:
schoonmoedergezeik en toen ging hij koken, waarbij hij ging wokken en zowel de noodles, de broccoli en de biefstuk verneuktequote:
Géén idee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe maken ze dit? branden of snijden?
Het lijkt me soberso best zeer doen
striae all the wayquote:
yep, lekker je wondgenezing verzieken, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén idee.
Ik heb wel gelezen dat als je dikke scars wil die erop liggen dat je dan je korstjes eraf moet pulken en moet scrubben met speciaal spul enzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén idee.
Ik heb wel gelezen dat als je dikke scars wil die erop liggen dat je dan je korstjes eraf moet pulken en moet scrubben met speciaal spul enzo.
Dat lijkt me nog pijnlijker dan het zetten, die wond vernaaienquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, lekker je wondgenezing verzieken, dan krijg je dat
AUTOMUTILANT!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kleine wondjes de korstjes eraf pielen doe ik ook altijd, maar niet bewust met als doel littekens te krijgen.
Goed, nu de was en dan maar eens verder kijken wat de avond brengt
Mazzels
rojaaaaale sadness.quote:
jezelf zo verminken.quote:
KERMIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
TROUWENS!!!
Ik zag een baby-Samson hont gister en vandaag zag ik 2 Kermies![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ook echt een grijze Kermie en een bruinequote:
ik ga heul geen discussie voeren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat deze discussie over aan Loqi, die kan dat beter brengen denk ik
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat deze discussie over aan Loqi, die kan dat beter brengen denk ik
DIBS OP DE GRIJZEquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ook echt een grijze Kermie en een bruine![]()
Moet iedereen zelf weten idd. Maar ik vind het echt helemaal niets.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och, ieder z'n meug toch?
ik kan van die eerste de mooiheid wel inzien.
Naja dat niet, maar jij weet dingen wel goed te verwoorden bij deze onderwerpenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Loqi het volgende:
Ik sta wel bekend als discussie voerder/aanstichter geloof ik![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat niet, maar jij weet dingen wel goed te verwoorden bij deze onderwerpen
En toch doen he? Pquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vind discussies tussen mensen die ergens compleet anders over denken zo nutteloos. Je gaat het toch niet eens worden en het is alleen maar frustrerend.
je kunt ook discussiëren voor het intellectuele genot ervan (dat klinkt stom zo, maar ik weet niet hoe ik dat anders moet verwoordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vind discussies tussen mensen die ergens compleet anders over denken zo nutteloos. Je gaat het toch niet eens worden en het is alleen maar frustrerend.
doe ik nooitquote:
Maar discussies met gelijkgestemden zijn ook weer zo saaiquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
je kunt ook discussiëren voor het intellectuele genot ervan (dat klinkt stom zo, maar ik weet niet hoe ik dat anders moet verwoorden), maar niet als het om dingen gaat die met smaak te maken hebben nee
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar discussies met gelijkgestemden zijn ook weer zo saai![]()
"IK VIND HERP DERP!"
"IK OOK"
"oh... ok"
![]()
Ik kom nooit tot die laatste zin want ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaklopt.
![]()
Ik ga alleen in discussie als ik weet of denk dat ik gelijk heb en de ander fout zit. Tot ik zelf fout blijk te zitten en dan is het klaar.
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaklopt.
![]()
Ik ga alleen in discussie als ik weet of denk dat ik gelijk heb en de ander fout zit. Tot ik zelf fout blijk te zitten en dan is het klaar.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom nooit tot die laatste zin want ik heb altijd gelijk
mhehe, ja dan gebeurd er weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar discussies met gelijkgestemden zijn ook weer zo saai![]()
"IK VIND HERP DERP!"
"IK OOK"
"oh... ok"
![]()
Nee, dat dan weer nietquote:
Nou ja, ik onthoud gewoo nvaak citaten, verder heb ik weinig gelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietik geef nooit zomaar iets toe omdat tieten.
Vaak heeft ze gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietik geef nooit zomaar iets toe omdat tieten.
Vaak heeft ze gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik onthoud gewoo nvaak citaten, verder heb ik weinig gelijk
we voeren ook niet zo vaak een discussie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik onthoud gewoo nvaak citaten, verder heb ik weinig gelijk
in dit geval heeft ze geen gelijk.quote:
Vaak over citaten dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we voeren ook niet zo vaak een discussie.
JA EN DAN HEB JE HET EEN KEER FOUT EN DAN GEEF JE HET NIET TOE. Want 99% van de tijd heb je wel gelijk dus zal je het dan ook hebben.quote:
ik denk het wel ja... lekker rustig, 200 kilometer verderop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Loqi het volgende:
scheidsrechter nodig of vechten jullie het straks in bed uit?
Het bed is om het goed te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Loqi het volgende:
scheidsrechter nodig of vechten jullie het straks in bed uit?
er komt nog eens een dag dat ik op de vloer moet slapen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het bed is om het goed te maken
keer knakken ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al sinds vanmiddag steken in mijn grote teen, wat is deze. Alsof er van binnen iets niet goed zit
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goed nieuws voor de brabanderinnen
http://www.propertynl.com(...)tiging-in-eindhoven/
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo ver dat er wat uit te halen is, maar het gaat deze worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh uuh..tja.. keer er aan trekken en buigen, op t gewricht duwen zeg maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik knak nooit, wat moet ik doen dan![]()
Ik knak door gewoon mijn tenen te buigen, en als dat niet lukt iets verder duwen met mijn handenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik knak nooit, wat moet ik doen dan![]()
YEAH YEAH. YEAAAAHquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ergens snap ik em wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik liet mijn broer mn tattoo idee zien.
OH
ZOU JE DAT WEL DOEN
.........
WAAROM DOE JE GEEN BLOEMETJES, DAAR BEN JE OVER 10 JAAR VAST BLIJER MEE DAN MET DIT.
Ik..bloemetjes, uhu
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik liet mijn broer mn tattoo idee zien.
OH
ZOU JE DAT WEL DOEN
.........
WAAROM DOE JE GEEN BLOEMETJES, DAAR BEN JE OVER 10 JAAR VAST BLIJER MEE DAN MET DIT.
Ik..bloemetjes, uhu
wie is deze boyquote:
Fiets bemerkt andere testosteron in het topicquote:
Heerlijk! Want hoewel voor mij die in Luik veel dichter bij is, is Eindhoven toch handigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of nie! 5 verdiepingen! Shoppen! Veel!
waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgende meet bij SQ eerst met z'n allen langs primark![]()
O wait, dat gebouw doet er zeker 5 jaar over om een primark te worden?
i'm the only gay in the villagequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fiets bemerkt andere testosteron in het topic![]()
Ze waren wel laatst daar aan het werkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgende meet bij SQ eerst met z'n allen langs primark![]()
O wait, dat gebouw doet er zeker 5 jaar over om een primark te worden?
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zal ik dat maar even in het midden laten
Jij bent onze enige echte SC manquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm the only gay in the village
quote:
heb ik met dit weer ook heel vaak last vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
Verdomme ik zie belletjes opkomen in mijn lak
Dr broerrrquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
DM Spees maar. Dan weet je het wel.
dan weet ik het nu al wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
DM Spees maar. Dan weet je het wel.
Zou er ook een dipsaus bijkomen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Wisten jullie ook dat Primark low bugel kleding verkoopt? Staat hier!
Meer als 5 paskamersquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Wisten jullie ook dat Primark low bugel kleding verkoopt? Staat hier!
Ja maar de lak moest ook dik worden opgebracht om goed het effect van de magneet erin te krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb ik met dit weer ook heel vaak last van
Da's meer als 5..quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Luik hadden ze er sowieso wel 10
Ik heb geen idee hoeveel er er in Rotterdam zijn, maar daar pas je ook gewoon niet, je koopt alles, mikt alles zo snel mogelijk in een mandje, rekent af en hoopt zonder kleerscheuren uit die winkel te komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Luik hadden ze er sowieso wel 10
dat helpt ook niet neequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar de lak moest ook dik worden opgebracht om goed het effect van de magneet erin te krijgen
Ja datquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er er in Rotterdam zijn, maar daar pas je ook gewoon niet, je koopt alles, mikt alles zo snel mogelijk in een mandje, rekent af en hoopt zonder kleerscheuren uit die winkel te komen
In Luik ging het best snelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er er in Rotterdam zijn, maar daar pas je ook gewoon niet, je koopt alles, mikt alles zo snel mogelijk in een mandje, rekent af en hoopt zonder kleerscheuren uit die winkel te komen
Ik wel, in de UK, maar daar was het heel rustigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
Ben nog nooit in een pashokje in Primark geweest
Heb je het volk in Rdam wel eens gezien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Luik ging het best snelHeb bij de H&M in Rotterdam langer in de rij gestaan.
Maar ik heb ook al eens gelezen dat de Primark in Luik netter is dan die in Rotterdam, terwijl Luik dus een eckte pauperstad is
In Rotterdam kom je die winkel amper in of uit, kleren liggen OVERAL. Kutwinkelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik heb ook al eens gelezen dat de Primark in Luik netter is dan die in Rotterdam, terwijl Luik dus een eckte pauperstad is
Niet in de Primark maar ik vond het in de New Look al fascinerend genoegquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je het volk in Rdam wel eens gezien?
Ik ken ze beiden en ja, Luik is 1000x beter dan Rotterdamquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat volk in de Primark en dat keer 100miljoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet in de Primark maar ik vond het in de New Look al fascinerend genoegMijn vriendin moest wel iets passen, ik heb een truitje gewoon meegenomen en het vest dus gewoon gepast.
Net als op een terras heb ik daar zitten wachten
vooral gewoon minder snacken en niet meer de hele dag vruchtensap drinkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]Ben je anders aan het eten of wat doe je eraan?
Van dansen krijg je strakke benenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
vooral gewoon minder snacken en niet meer de hele dag vruchtensap drinken
en wat krachttraining, gewoon thuis
en in september ga ik dansen![]()
en kont heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van dansen krijg je strakke benen
Ik merk dat echt sinds ik weer fatsoenlijk dans en op het werk altijd trappen moet lopen zijn mijn bovenbenen echt beter ontwikkeld
Nu ik werk, merk ik ook dat mijn benen strakker en sterker zijn, loop de benen uit m'n lijfquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van dansen krijg je strakke benen
Ik merk dat echt sinds ik weer fatsoenlijk dans en op het werk altijd trappen moet lopen zijn mijn bovenbenen echt beter ontwikkeld
Modern balletquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
en kont heb ik me laten vertellen![]()
wat doe je voor dansen?
oeh tofquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Modern ballet
Eerst had ik altijd problemen met mijn balans maar ik ben er dus achter gekomen dat het echt komt hoe serieus ik ermee bezig benAls ik mijn hele lichaam aanspan op de juiste plekken heb ik een prima balans, maar eerst deed ik dat dus maar half/half
Iedere week spierpijn, en dan weer een hele zaterdag erna de trap oplopen als ik moet werken
na 3 dagen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nu ik werk, merk ik ook dat mijn benen strakker en sterker zijn, loop de benen uit m'n lijf
Popjewopje, na 8 dagen werken zijn je benen nog niet strakker hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik werk sinds vorige week al heurrrrr
Dat vind ik ook altijd leukquote:
Nee maar ik voel het welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Popjewopje, na 8 dagen werken zijn je benen nog niet strakker hoor
Dat kloptquote:
salsa is in de dansschool waar ik heenga wel los van het stijldansen, maar stijl is zowel ballroom als latin daar:) ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd leukOp de vrijdagavond is hier in de buurt altijd een open salsa-avond. Mijn store-manager gaat daar meestal heen, misschien dat ik daar ook eens ga kijken want ik wil wat meer bewegen. Ik heb alleen ooit 4 basislessen via school gehad maar dat vond ik wel super leuk
![]()
Eigenlijk wilde ik dan ook weer op klassiek ballet maar dat red ik niet qua tijd en werk
Ik ook! Ik heb wel ritmegevoel, maar vind het moeilijk om te beginnen. Ook omdat ik niet echt iemand heb die mee wilquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou ook willen dansen...
Maar mijn ritmegevoel is niet-bestaand
Ik wou net zeggen, jij hebt wel ritmegevoel, je bent een negerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb wel ritmegevoel, maar vind het moeilijk om te beginnen. Ook omdat ik niet echt iemand heb die mee wil
Gij eckte ras-autistquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij hebt wel ritmegevoel, je bent een neger
Gewoon doen joh.
Ik zou het echt wel willen, maar mijn ritme is zo fucked up dat ik zelf nauwelijks met mijn handen in de maat kan klappen.
Enige wat ik kan is dansen op m'n Wii-dansmat, want dan vertellen de pijltjes wanneer ik mijn voeten moet verzetten
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij hebt wel ritmegevoel, je bent een neger
Gewoon doen joh.
Ik zou het echt wel willen, maar mijn ritme is zo fucked up dat ik zelf nauwelijks met mijn handen in de maat kan klappen.
Enige wat ik kan is dansen op m'n Wii-dansmat, want dan vertellen de pijltjes wanneer ik mijn voeten moet verzetten
Datquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb wel ritmegevoel, maar vind het moeilijk om te beginnen. Ook omdat ik niet echt iemand heb die mee wil
dat had ik ook, maar een vriend van me stelde voor om samen te gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nico hield van stijldansen, ik kon dat niet, dus had er niet echt een probleem mee als hij met iemand anders ging dansen eigenlijk. Ligt er misschien ook aan hoe jaloers iemand is? Dunno.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat had ik ook, maar een vriend van me stelde voor om samen te gaan![]()
sommige mensen vonden het raar dat ik met iemand ging dansen die niet mijn eigen vriend is.. maar ik zie t punt niet zoOf ben ik nou gek?
Is dat niet bij 80% van de danskoppels zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
sommige mensen vonden het raar dat ik met iemand ging dansen die niet mijn eigen vriend is.. maar ik zie t punt niet zoOf ben ik nou gek?
Dat zijn mensen die niet snappen wat dansen isquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dropijs![]()
![]()
Mijn vader hoorde van mij van dropijs. Dus hij wilde dat ook proberen.
Dus hij kocht een doos. En hij vond het lekker.
2e keer bij de C1000 kocht hij 2 dozen.
En toen die op waren kocht hij 4 dozen..
That's where I got my hoarder-skills![]()
Ik weet t niet, mijn vriend zit er iig niet mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nico hield van stijldansen, ik kon dat niet, dus had er niet echt een probleem mee als hij met iemand anders ging dansen eigenlijk. Ligt er misschien ook aan hoe jaloers iemand is? Dunno.
mja, dat dacht ik ook...maar ook bij het inschrijfformulier van de dansschool gingen ze er automatisch vanuit dat je je als stel inschrijftquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat niet bij 80% van de danskoppels zo?
dat geef ik dan ook maar als reactiequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet snappen wat dansen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |