Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]ik las de TT en toen dat.. ik snorkte water
Hehehehehehequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]ik las de TT en toen dat.. ik snorkte water
Ik ook niet, ik snapte al niet dat de honden zo lui warenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik had helemaal niet door dat het zo warm wasDaarom heb ik nergens zin in
Ging het goed?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef Mss het volgende:
Het is HEET jonge. Ik kwam ook helemaal bezweet op mijn sollicitatie aan.
Ja ik zie dat het hier 25 graden is binnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik snapte al niet dat de honden zo lui warenBinnen was het nog wel te doen, maar toen ik naar buiten stapte in mijn maillot had ik het pas echt door
Ja, ik heb de baan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ging het goed?![]()
Ja ik weet niet, ik denk dat het lopen en plakken in parijs me een beetje gereset heeft, ik zweet niet en ik heb het niet belachelijk warm
Ja, maar ik probeer gezond te doenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Omg, ik probeer iemand uit te leggen wat een panty is, hij spreekt alleen engels, dat het iets anders is dan Panties.
Kom ik echt een.... Enigzins raar plaatje tegen op google images.... Een naakt jongetje van rond de 10 denk ik, misschien jonger, met allemaal maandverrband op zich geplakt, en ook een stukje op zijn pielemuis. Wat is deze, mag dat wel?
Daar zit juist bijna niets in volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer gezond te doenDus dan mag één perenijsje in plaats van een tussendoortje best
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker
Dankzij Kip zit ik nu toch een reis te plannen
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zit juist bijna niets in volgens mij
Ja maar ik heb wel een andere motivatie gevonden om thuis te blijven, de Olympische Spelen zijn dan ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En ik zit nu zelf allemaal winkelmandjes te vullen en weer weg te klikken en zulks... en ik voel me klote door de warmte, bleh... benauwde zooi... nergens zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |