Wat moet 'ie kosten?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef Janesh het volgende:
Ja, mijn drie weken oude aurora II staat op marktplaats, prima apparaat, geen wifi en scherm problemen, ik heb de Window N70 besteld.
De buren zijn ook op vakantie , dus er is niemand om het pakje aan te nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Of nu en dan is 'ie er na je vakantie eens.Haha.
Ideaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:25 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
YesCollega in de UK even lief aangekeken
Patience is a virtue.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Mijn Aurora II is inmiddels alweer 10 dagen onderweg.
Die van mij is nu onderweg naar mijn huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Mijn Aurora II is inmiddels alweer 10 dagen onderweg.
Wat koste diequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef Kevin24 het volgende:
paar uurtjes geleden Google Nexus 7 binnenwat een beest! Android 4.1.1 erop en draait als een tiet !
Ik heb zo'n 270 euro naar die collega overgemaakt.. (wat extra dan kan die wat bier kopen voor de moeitequote:
Geen dank, ik heb de aurora II direct verkocht en ingeruild voor de 7 inch IPS RK3066 Window N70 die onderweg is met DHL.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Heb nog even gekeken en besloten toch voor een wat grotere te gaan.
Denk dat het gewoon de Samsung Tablet 2 wordt:
http://www.mediamarkt.nl/(...)ct=1&referer=beslist
338 euro, prima prijs denk ik?
Ik bedoel de standaard Android 4.1 Firmware ( Van Google ) , niet de aangepaste van Ainol , kan dat ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:51 schreef shiznuts in het China Shop topic het volgende:
Zodra ze die vrijgeven wel, ja.
http://www.facebook.com/ainovo en http://ainolstore.com/for(...)+aurora+ii+firmware/ in de gaten houden.
-edit-Ik besef me trouwens net dat we nog altijd in het Chinese Webshops-topic zitten, gelieve in het volgende topic er verder op in te gaan:
Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
Ik ga hier even verder...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik bedoel de standaard Android 4.1 Firmware ( Van Google ) , niet de aangepaste van Ainol , kan dat ook?
Maar kan ik dan wel die tablet Nederlands krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ga hier even verder...
Ik ben geen hacker, maar nee. Je moet dat depositories van de broncode hebben en dan 'alignen' met de hardwarestructuur van de desbetreffende tablet, anders werken zaken als camera, touch, videoversnelling e.d. waarschijnlijk niet.
Eh... ja, elke Android operating device kan naar het Nederlands gezet worden, want Android is multilanguage uit zichzelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar kan ik dan wel die tablet Nederlands krijgen
Ah toppie , ik denk dat ik nu alles weet wat ik moet wetenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh... ja, elke Android operating device kan naar het Nederlands gezet worden, want Android is multilanguage uit zichzelf.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:18 schreef Janesh het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb de aurora II direct verkocht en ingeruild voor de 7 inch IPS RK3066 Window N70 die onderweg is met DHL.
Je krijgt dit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef themole het volgende:
Even een vraagje: ik probeer deze rom te flashen echter ik krijg permanent signature verification errors. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen.
De vrijgegeven sign tool bied ook geen soelaas, verification werkt maar daarna krijg ik vooralsnog de melding 'installation aborted'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |