En het adviesgedeelte ? Kan je dat pas doen na zoveel jaar werkervaring ?quote:In de belastingwereld is altijd werk, maar de HBO-variant is inderdaad aangiftepraktijk.
Als je goed bent, wellicht. Maar een glazen plafond zal er altijd zijn. Nog los van het feit dat je natuurlijk niet voor niets op het HBO zit, je kan kennelijk minder aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
En het adviesgedeelte ? Kan je dat pas doen na zoveel jaar werkervaring ?
ooh oke. Lijkt me zo eenzijdig werk alleen maar aangiftes invullen of heb ik het nu mis ?quote:Als je goed bent, wellicht. Maar een glazen plafond zal er altijd zijn. Nog los van het feit dat je natuurlijk niet voor niets op het HBO zit, je kan kennelijk minder aan.
Is het ook, maar bij elke baan sta je aan het begin met je voeten in de modder. Sommige advocatenkantoren doen het zelf erbij, naast het advieswerk. Dan doe je het hele traject zelf en dat is dan wel weer leuk. Maar dan hebben we het weer over WO.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:24 schreef black-soldier het volgende:
[..]
ooh oke. Lijkt me zo eenzijdig werk alleen maar aangiftes invullen of heb ik het nu mis ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |