Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik luister radio via mn upc box op de tv. Telt dat als tv kijken? Ik game wel eens, maar haal die uren ruimschoots in. Mijn contract zegt dat overwerken inherent is aan de functie![]()
Ik werk wel eens vanuit bed
De standaard we-zijn-onderbezet-maar-willen-niet-nog-een-extra-werknemer-inhuren gedrag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.
Kan letterlijk niet omdat ik veel reis in mn functie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.
Dit vond ik ook raar. Dan neem je maar een extra persoon aan. Zo gaat dat hier wel. Teveel overwerk? Extra FTE erbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom nou weer kankerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
mijn kankerspel is nog steeds bezig met die kankerinstallatie, kankerzooi
kanker
Dat woord drukt mijn teleurstelling doeltreffend uit.quote:
HA, lachen man. Maar ik mag niet met vreemden kletsen in game van mn vriendquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry.Baas hier.
[..]
Sinds gisteravond.
Bij mij is reistijd werktijd. Daarom videoconferencing e.d.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan letterlijk niet omdat ik veel reis in mn functie.
Daar gaat je levenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry.Baas hier.
[..]
Sinds gisteravond.
Wel op FOK! gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA, lachen man. Maar ik mag niet met vreemden kletsen in game van mn vriend
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat woord drukt mijn teleurstelling doeltreffend uit.
Het is toch niet normaal dat het installeren van een app op den iFeun meer dan 20 minuten duurt? Ik zette 'm aan om 10.34
Precies dat. Ik reis het hele land af. Als ik 2 dagen in groningen zit, zou ik technisch gezien nog maar 3 uur effectieve werktijd op een dag overhouden. Da gaat nie he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij is reistijd werktijd. Daarom videoconferencing e.d.
Nou snap ik wel dat een locatiebezoek wat anders is dan even overleggen met collega's aan de andere kant van het land.
Nee, die bekken niet lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzo
Dat ligt gewoonweg niet lekker in de mond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzo
Probeer het zelf eens dan... jou voorbeelden rollen lang niet zo lekker van de tong als het woord van Skv.quote:
Noem je mij nou vreemd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA, lachen man. Maar ik mag niet met vreemden kletsen in game van mn vriend
En dat beoordeel je op het tien minuten meeposten hier?quote:
Dat komt gewoon om het nog niet ingeburgerd is. Je bent gewoon bang om buiten de groep te vallen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens dan... jou voorbeelden rollen lang niet zo lekker van de tong als het woord van Skv.
Generaliseren en voorbarige conclusies trekken. Me loves itquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
En dat beoordeel je op het tien minuten meeposten hier?
Builenpest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie verbetering en waardeer je inzetquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Skv het volgende:
HIJ DOET HET! EXTREME ULTRA ANTI-KANKER ZO GAAF.
Antikanker geeft aan dat ik iets heel tof vind.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie verbetering en waardeer je inzet
quote:
Dat was ik ook aan het luisteren!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeeej het higgs-deeltje bestaat!! Vette shit!
Als je weet wat het is, leg het mij dan even uit want ik roep ook maar watquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik ook aan het luisteren!
*Zoekt gelijk het artikel erbij*
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je weet wat het is, leg het mij dan even uit want ik roep ook maar wat
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je weet wat het is, leg het mij dan even uit want ik roep ook maar wat
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeeej het higgs-deeltje bestaat!! Vette shit!
Nuh in dit geval heb je niet gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon om het nog niet ingeburgerd is. Je bent gewoon bang om buiten de groep te vallen!
Ik zie een hoop goede redenen om te blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga jullie verlaten jongens. Het is veel te gezellig in dit topic, maar ik moet nu ECHT wat werk gaan doen, anders heb ik een groot probleem straks en gaan er vast veel mensen dood en krijg ik critial findings en niet-kloppende metrics en dan ontploft het universum.
Toedeloe!
Ik verwacht een verhaal met wat er allemaal is gegaan straks!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga jullie verlaten jongens. Het is veel te gezellig in dit topic, maar ik moet nu ECHT wat werk gaan doen, anders heb ik een groot probleem straks en gaan er vast veel mensen dood en krijg ik critial findings en niet-kloppende metrics en dan ontploft het universum.
Toedeloe!
Ik verwacht een kaart met uitnodiging voor je feestje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik verwacht een verhaal met wat er allemaal is gegaan straks!
Neem je duikbril mee hiahiuaoihuaoihuahuiiiquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
of 2
En een snedig iets, zoals: ik zeg nog niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleren mee.
hihahohu en een regenjasje :"(quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neem je duikbril mee hiahiuaoihuaoihuahuiii
Hier is Sjonnie!quote:
Waz met hunquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
The fuck am I reading.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-van-minister-spies/
Dit kan toch niet waar zijn hoop ik.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Stalker
Echt. Ze moest en zou per se die stomme roze Nokia Lumia, puur omdat ie roze isen dat maar ontkennen hè.
Is traag, ligt niet lekker in de hand en heeft een groot aanraakoppervlak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Huuuhuuur. Ik wacht nog steeds op de specs van je zusje.
Door die roze telefoon wil ik haar.
350 ¤ voor een telefoon vind ik niet gek, wel voor een windows phonequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik was benieuwd naar fotos van rose telefoon.
Maar 350 euro voor een telefoon the fuck.
Als ze maar een trilmodus en touchscreen heeft. En leuke geluidjes maakt en voorziet in mijn behoeften.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is traag, ligt niet lekker in de hand en heeft een groot aanraakoppervlak.
SPEEEHEEECSquote:
2e hands..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef shifto het volgende:
[..]
350 ¤ voor een telefoon vind ik niet gek, wel voor een windows phone
Hij is nieuw de 400 voorbij, en deze telefoon is 10 keer gebruikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik was benieuwd naar fotos van rose telefoon.
Maar 350 euro voor een telefoon the fuck.
Die van mij heeft alleen maar monotone ringtonesquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ze maar een trilmodus en touchscreen heeft. En leuke geluidjes maakt en voorziet in mijn behoeften.
Nouja, je kan altijd proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is nieuw de 400 voorbij, en deze telefoon is 10 keer gebruikt.
Dan nog, waardeloze telefoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is nieuw de 400 voorbij, en deze telefoon is 10 keer gebruikt.
Ja, lijkt me beter dan hem gelijk voor 100 euro naar iemand op te sturen, hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je kan altijd proberen natuurlijk.
Dan koop je hem toch lekker nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan nog, waardeloze telefoon
Alle Lumia's hoor daar niet van.
Je had harder moeten slaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch lekker niet
Ik heb ook vanaf het begin gezegd dat ze dat ding niet moest kopen, maar luisteren ho maar.
Is ze doof?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch lekker niet
Ik heb ook vanaf het begin gezegd dat ze dat ding niet moest kopen, maar luisteren ho maar.
Niks helpt! Ze kennen je al hun hele levenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:36 schreef muhahaha het volgende:
Reversed psychology toepassen de volgende keer.
Iedereen in mijn omgeving moet toch ondertussen wel weten dat ik altijd gelijk heb, though.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zusjes luisteren nooit naar elkaar. Zo hoort het.
Je gelijk zul je nog krijgen, wacht maar af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen in mijn omgeving moet toch ondertussen wel weten dat ik altijd gelijk heb, though.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor ik hem accepteer, wat heb je gegeten?
Aard van het beestjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iedereen in mijn omgeving moet toch ondertussen wel weten dat ik altijd gelijk heb, though.
Ik ken het gevoel. Mijn slaaphoeveelheid is ook minimaal. Vanaf afgelopen donderdag t/m afgelopen nacht maximaal 6 uur slaap per nacht gehad, met als dieptepunten 4 uur van vrijdag op zaterdag en 2 uur van zaterdag op zondag. Ben echt kapotquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:58 schreef WasMachinator het volgende:
Uitslapen en evengoed doodmoe blijven..
vergelijkbaar hier, op Rock Werchter was mijn slaap in kwaliteit en kwantiteit zwaar belabberdquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Mijn slaaphoeveelheid is ook minimaal. Vanaf afgelopen donderdag t/m afgelopen nacht maximaal 6 uur slaap per nacht gehad, met als dieptepunten 4 uur van vrijdag op zaterdag en 2 uur van zaterdag op zondag. Ben echt kapot
nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van de brabant massacres? Uitgevoerd door de WIT (Western intelligence service)
Die is awesome en ga ik testen zodra ik weer uit bed moet om te plassen.quote:
Werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
Je banaan als een aap openmakenIk weiger het!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die is awesome en ga ik testen zodra ik weer uit bed moet om te plassen.
Ik doe dat altijd.quote:
delen ^^?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
Jezus. Foto van een pleurislekker loeder op Facebook. Van bovenaf genomen ook nog.![]()
Je ziet een klein stukje grond op de ondergrond.
En dat weet één of ander oud wijf als commentaar te produceren: "Prachtige foto zeg. Prachtig park!!!". Hoe de fuck kan je aan dat park denken? Ik snap geen flikker van oude mensen.
Ik heb een stijfje.
Pennywisequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
Wut, zondag sepultura op werfpop, ipv pennywise.
DM!quote:
Wel beter, heb ze net nog gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
Wut, zondag sepultura op werfpop, ipv pennywise.
jonge kom gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel beter, heb ze net nog gezien.
Het is dat ik geen vrij kan krijgen maandag, anders was ik er bij geweest.
Doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
DM!
Ik ga wel even reageren met: 'Ja, prachtig park, ja. Echt heel mooi.'.
Stom loeder.
Ik heb haar ontgroend vorig jaar.quote:
Ga jij maar lekker met je dispuutsholmaatjes elitair op een zeiljacht Schultenbräu naar binnen gieten en praten over hockeysletjes die jullie te nimmer zullen hosselen terwijl je brakend over de rand van die boot hangt en de kotsspetters in je haar waaien! Dan neuken wij de festivalhoertjes welquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
Ikwildatmeisjewel
En hou eens op met elkaar hosselen voor die vieze hippie-activiteiten.
We drinken Grolsch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je dispuutsholmaatjes elitair op een zeiljacht Schultenbräu naar binnen gieten en praten over hockeysletjes die jullie te nimmer zullen hosselen terwijl je brakend over de rand van die boot hangt en de kotsspetters in je haar waaien! Dan neuken wij de festivalhoertjes wel
quote:
Gvd, iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme, ik wil ook bij zo'n webcare team werken![]()
[ afbeelding ]
Ik wil Rita inhuren voor mijn snuff film.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
RITA
Ik krijg godverdomme niet eens een sluitpost.
Hehe modje neemt niet eens de moeitequote:Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef Skv het volgende:
RITA
Ik krijg godverdomme niet eens een sluitpost.
Gvdquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil Rita inhuren voor mijn snuff film.
tering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil Rita inhuren voor mijn snuff film.
Snuff-elstage.quote:
dat kun je wel enigszins zeggen jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef Skv het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=860c9b9f3b
Auw.
Wat is het verhaal?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef Skv het volgende:
Auw.
BOEM, blup blup blup spuit spuitquote:
Meneertje was een politicus in Pennsylvania en was (vals) beschuldigd van fraude en het geven van steekpenningen. Moest $300,000 lappen en 55 jaar de cel in. Vond 'ie niet zo heel tof. Dus ging hij loopjes likken tijdens een persconferentie. Knal, boem, dood, nieuws.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef Skv het volgende:
Auw.
Best veel ja, uit zn neus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Tering ziek, vooral hoe ze inzoomen op zijn hoofd en dat bloed dat eruit gutst.
Ik vind het wel een epische broodzak waar hij die gun uit haalt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Tering ziek, vooral hoe ze inzoomen op zijn hoofd en dat bloed dat eruit gutst.
In Amerika kan alles hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Iemand ook heel rustig " don't panic"
en roep een ambulance/dokternet alsof dat zin heeft
Ja echt hè! Lekker broodje kogel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het wel een epische broodzak waar hij die gun uit haalt.
Volgens mij is een dokter nog altijd nodig om de dood vast te stellen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Iemand ook heel rustig " don't panic"
en roep een ambulance/dokternet alsof dat zin heeft
In Nederland wel meen ik, ze verklaren het slachtoffer ook nooit dood op de plaats zelf maar altijd onderweg naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is een dokter nog altijd nodig om de dood vast te stellen?
Zo wil ik gaan, pats boem licht uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
Wel grappig, ene moment staat hij envelopjes uit te delen en dan is ie dood
Klopt, dit doen ze omdat het van de wet moet dat wanneer iemand dood is, hij/zij door een lijkenwagen vervoerd moet wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In Nederland wel meen ik, ze verklaren het slachtoffer ook nooit dood op de plaats zelf maar altijd onderweg naar het ziekenhuis.
Ja een lijkschouwer of zoiets.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is een dokter nog altijd nodig om de dood vast te stellen?
Weer wat geleertquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Klopt, dit doen ze omdat het van de wet moet dat wanneer iemand dood is, hij/zij door een lijkenwagen vervoerd moet worden
One envelope contained a suicide note to his wife. The second contained an organ donor card and other related materials. The third envelope contained a letter addressed to then-Pennsylvania Governor Bob Casey, who had taken office just two days earlier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
Wel grappig, ene moment staat hij envelopjes uit te delen en dan is ie dood
Hij had wel een typisch Amerikaans gevoel voor drama vind je niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
One envelope contained a suicide note to his wife. The second contained an organ donor card and other related materials. The third envelope contained a letter addressed to then-Pennsylvania Governor Bob Casey, who had taken office just two days earlier.
Niet?! Weer wat geleerd, het is wel een leerzaam dagje vandaag!quote:
Everyday I am learning.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Niet?! Weer wat geleerd, het is wel een leerzaam dagje vandaag!
Haha en zo hoort het.quote:
Ik ook!quote:
Welke is het? Ik heb namelijk net een nieuwe 120GB Mushkinquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Shifto, wil jij mijn SSD schijfje overkopen? Nooit uit de verpakking geweest
(dat garantie gevalletje)
zeg muhahaha, heb je nu mn headset al eens gebruikt??quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
apply cold water to burnt areaquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
zeg muhahaha, heb je nu mn headset al eens gebruikt??
quote:
quote:In British English they can be regular but irregular past tenses and participles with –t tend to be more common (burnt, dreamt, leant etc).
Welke is het indd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Brits engels is wel al een stuk beter als dat verneukte amerikaans engels!quote:
Ik vind Amerikaans Engels best. Schots en Iers engels vind ik al helemaal verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Brits engels is wel al een stuk beter als dat verneukte amerikaans engels!
Schots of Iers engels though
ik vind het als een groot gezeur klinken meestal :p..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Amerikaans Engels best. Schots en Iers engels vind ik al helemaal verschrikkelijk
Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik de Britse eilanden volkomen deprimerende plekken vind. Dan kijk je toch ook altijd een beetje scheef tegen de taal en de mensen aan.
Ik eigenlijk ook; nieuwe baan is ietwat hoog gegrepen merk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef WasMachinator het volgende:
Pff, vanavond nog vol aan de studie.. geen zin!
Gaat t je wel lukkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook; nieuwe baan is ietwat hoog gegrepen merk ikDus leer me nu suf om het toch te laten lukken
Om eerlijk te zijn...het is wat mij betreft 50/50quote:
Hopelijk lukt het je danquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn...het is wat mij betreft 50/50Mocht het niet lukken dan heb ik er vrede mee en weet ik dat ik hier te stom voor ben, maar voordat het zover is geef ik het mijn alles and then some.
Als het wel lukt...jonguh, dan krijg ik een partij spatjes xDWe zien wel
![]()
Waar moet jij nog voor leren dan?
God damn...quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je dan! iig zolang je je er helemaal voor geeft kun je er zonder regrets op terug kijken lijkt mij zo
![]()
Ik heb morgen een tentamen, en voor vrijdag moet ik nog een eindpresentatie inelkaar zetten..
ohja maandag heb ik nog mijn statistiek herkansing![]()
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
God damn...Heb je dan daarna eindelijk vakantie?
Wel op het gebied van testen, dat deel lukt ook wel. Maar het is veueueul technischer dan ik had verwacht, iedereen heeft daar op zijn minst HBO Hogere Informatica en een zutload aan certificatenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, heb je geen ervaring op dat gebied Mohmi? Waarom kozen ze jou dan
Het feit dat je er nu al zo mee bezig bent, geeft me het idee dat dat best wel goed komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.. volgende week 4 feestjes, blues peer festival en dan de maandag erna 3 dagen naar berlijn. Dus mijn vakantie begint wel fking goed xD.
het rotte is wel na Werchter is mijn drang om te leren enzo echt amper aanwezig.. Dus het is hopen dat zo straks de stress er bij mij inschiet zodat ik op 150% vermogen leer ^^.
Dankuquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het feit dat je er nu al zo mee bezig bent, geeft me het idee dat dat best wel goed komtJe kunt het!
![]()
Gratis peptalk, you're weclome
Nou, blijkbaar hebben ze vertrouwen in je en kan je het vastquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel op het gebied van testen, dat deel lukt ook wel. Maar het is veueueul technischer dan ik had verwacht, iedereen heeft daar op zijn minst HBO Hogere Informatica en een zutload aan certificatenIk weet geen drol
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar hebben ze vertrouwen in je en kan je het vast
Diablo is op een laag pitje komen te staan en zo ook het gebruik van Ventriloquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
zeg muhahaha, heb je nu mn headset al eens gebruikt??
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Diablo is op een laag pitje komen te staan en zo ook het gebruik van Ventrilo
Sorry baas, hopelijk heb je de biertjes wel mogen nuttigen van shifto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeAllemaal jouw schuld
PpfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
volgende keer campingstoeltje mee en een vuurtje makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
uit wraak heb ik in je voortuin gezeten, ha!
Wil je je expo bierblikjes de volgende keer meenemen? Thanks van de buurman.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
uit wraak heb ik in je voortuin gezeten, ha!
En een onwijze pit bouwen tussen al de niets vermoedende seniorenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgende keer campingstoeltje mee en een vuurtje maken
Euh...nee? Zo weet de rest tenminste wat mijn plek is, duh!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je je expo bierblikjes de volgende keer meenemen? Thanks van de buurman.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
En een onwijze pit bouwen tussen al de niets vermoedende senioren
[..]
Euh...nee? Zo weet de rest tenminste wat mijn plek is, duh!
Hier wonen geen senioren!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
En een onwijze pit bouwen tussen al de niets vermoedende senioren
Je zou toch bij mij in de voortuin hebben gezeten jonguh! xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
In die flat aan de P. weg wel, jonge xD
Jonguuuuh, Zuiderpark ís toch je voortuin!! xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou toch bij mij in de voortuin hebben gezeten jonguh! xD
Nou, /mierenneukmodusaan, eigenlijk is dat mijn achtertuinquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jonguuuuh, Zuiderpark ís toch je voortuin!! xD
Zag em ook idd! xD Het is dat ie te klein wordt als UI anders had ie zeker Patrick vervangen!quote:
Kut, ik twijfelde al!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, /mierenneukmodusaan, eigenlijk is dat mijn achtertuin/mierenneukmodesuit
Kan idd! Of je trekt de natuur in met je nieuwe skates, ook al mogelijk!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kom van de week wel ff in jouw tuin golfen xD.
Ik moet leren skaten ben ik achter gekomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan idd! Of je trekt de natuur in met je nieuwe skates, ook al mogelijk!
Bazen-voortuinen ftw
Wil best een keer met je gaan skaten maar ik kan je niet leren om te remmenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet leren skaten ben ik achter gekomen. Gelukkig zijn er mensen die interessante youtube filmpjes hebben gemaakt
Haha ik heb 3 manieren om te remmen en nee, vallen of ergens tegenaan rijden tel ik niet meequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wil best een keer met je gaan skaten maar ik kan je niet leren om te remmen
Loool! Als je mij dat dan leert dan kan ik je wel echt leren skeeleren, tenminste, hard skeeleren en laag skeeleren. Veel verder kom ik niet xD Maar het is genoeg om je kont en buik te trainen én om vet hard te skeelerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik heb 3 manieren om te remmen en nee, vallen of ergens tegenaan rijden tel ik niet mee.
Altijd Bossche Broek, sowies, waz met jouquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Sgoed, heb jij een relaxte plek om te oefenen? Zuiderpark vind ik wat dat betreft behoorlijk klote.
Niet van waar ik woonquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Altijd Bossche Broek, sowies, waz met jouZelfs de route er naar toe is ideaal skeeler-wegdek
good luck!quote:
Pics van je poesjequote:Op donderdag 5 juli 2012 07:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
good luck!*stuurt goeie vibes richting hara*
speaking of which; ik heb me toch een partijtje fijn zitten poepen vanochtendmn dag is nu al goed
![]()
en vanavond komt mijn kitteeeen!
Thanks, nu wil ik ook gaan poepen, strakjes maar ff kleienquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
speaking of which; ik heb me toch een partijtje fijn zitten poepen vanochtendmn dag is nu al goed
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
Dag hallo Joden, Christenen en Moslims van me.
Dag pandaquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
Dag hallo Joden, Christenen en Moslims van me.
Tijdje terug liep er een topic, daar werden ook een paar filmpjes in gepost. Dat was nasty man. Ik krijg er nog de rillingen van als ik daaraan denkquote:
Ghehe ja, daar gingen ze met zo'n metalen draadje botten doorzagen enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijdje terug liep er een topic, daar werden ook een paar filmpjes in gepost. Dat was nasty man. Ik krijg er nog de rillingen van als ik daaraan denk.
Ook 1 waarbij de dokter een zak watjes het gat indruktequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ghehe ja, daar gingen ze met zo'n metalen draadje botten doorzagen enzo.
En je been, arm, gezicht etc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Als je die shit neemt heb je sowieso al een gaatje in je hoofd.
Yup, het is puur vanwege de prijs. Dat spul is zo goedkoop en geeft in vergelijking met Heroine een soortgelijke rush. De neveneffecten zijn alleens iets ernstiger maar ja, als je high bent denk je daar niet aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Als je die shit neemt heb je sowieso al een gaatje in je hoofd.
7? Bedoel je niet allemaal? Bij dagelijks gebruik heb je +/- een jaar te gaan en dan ga je omdat je lichaam het opgeeft of niet meer aankan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
7/10 gerbruikers van krokidil gaan dood.
Moggol![]()
Volgens mij als je niet stopt ben je in 4 jaar dood.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:13 schreef shifto het volgende:
7/10 gerbruikers van krokidil gaan dood.
Moggol![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
7? Bedoel je niet allemaal? Bij dagelijks gebruik heb je +/- een jaar te gaan en dan ga je omdat je lichaam het opgeeft of niet meer aankan.
3 van de 10 kunnen dan blijkbaar stoppen denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij als je niet stopt ben je in 4 jaar dood.
Die zullen waarschijnlijk wel wat hulp krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
3 van de 10 kunnen dan blijkbaar stoppen denk ik
Of die gaan dood aan iets anders, auto ongeluk wanneer ze fucked up het verkeer in lopen, of zelfmoord ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
3 van de 10 kunnen dan blijkbaar stoppen denk ik
Beroving door andere gebruikersquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of die gaan dood aan iets anders, auto ongeluk wanneer ze fucked up het verkeer in lopen, of zelfmoord ofzo.
Klinkt awesomequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
PROMISES, and they still feel all so wasted on myself.
Raremuziekdagje voor Skv.
Superbazenzin in vanavond. Ik ga elke woensdag of donderdag eten met een vriend van me. Meestal zuipen we er dan een liter wijn en een halve krat bier door. Vorige week hadden we maar besloten dat we om de beurt de hele shit moeten regelen.
Dus ik heb vorige week alles betaald, gekookt, afgewassen en alles. Krijg ik net een uitnodiging via Spotify dat ik een playlist mag maken voor vanavond omdat het Skv-dag is.. Ik lach zó hard. En reken maar dat er alleen maar kutmuziek in komt!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
PROMISES, and they still feel all so wasted on myself.
Raremuziekdagje voor Skv.
Superbazenzin in vanavond. Ik ga elke woensdag of donderdag eten met een vriend van me. Meestal zuipen we er dan een liter wijn en een halve krat bier door. Vorige week hadden we maar besloten dat we om de beurt de hele shit moeten regelen.
Dus ik heb vorige week alles betaald, gekookt, afgewassen en alles. Krijg ik net een uitnodiging via Spotify dat ik een playlist mag maken voor vanavond omdat het Skv-dag is.. Ik lach zó hard. En reken maar dat er alleen maar kutmuziek in komt!
Nee, Jochem Myjerquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef Skv het volgende:
Frans Bauer - Vandaag is mijn dag.
YAAAAHRRRRR.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Dankjequote:
quote:
Watzeidenze?:oquote:
Nee dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef WasMachinator het volgende:
Pff, idioot dit. kan ik eindelijk een breedte maat kleiner in mijn broeken gaat het niet omdat mijn kuiten te gespierd zijn en de broeken dan te strak zitten..
@hara naar de tandarts geweest?
Uitslag over een maand omdat mijn gynaecoloog op verkansieee gaat. Dan kijken of patholoog akkoord is dat alles weg is of niet, maar zelfs als hij zegt van niet gaan ze ervan uit van wel omdat ze dat laatste beetje dan meestal met het dichtbranden wel hebben gedood. Dus. Twee jaar onder controle nu nog.quote:
Ja. Ik had de uitslag wel een week eerder met een ander kunnen doen, maar ja, wat maakt die week nog uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:07 schreef Skv het volgende:
Lekker met die verkaansie dan.ANYWAY. Hopen op goed bericht. En je hebt je baan nog.
Idd, en laten we er vanuit gaan dat alles goed is/komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Ik had de uitslag wel een week eerder met een ander kunnen doen, maar ja, wat maakt die week nog uit.
Ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, en laten we er vanuit gaan dat alles goed is/komt
Die arme Crutchquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan neuk ik ook wel voor jou. Doe ik niet moeilijk over.
Maar niet met Crutch
Ik ook. Het zal het weer zijn. Zat gisteren met een vriend en een vriendin van me op het terras. Zij hadden ook zo'n zin. En een ander meisje WA'de me nog. Niet dat ze zin had, maar wel dat ze haar kleren uit deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |