Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik luister radio via mn upc box op de tv. Telt dat als tv kijken? Ik game wel eens, maar haal die uren ruimschoots in. Mijn contract zegt dat overwerken inherent is aan de functie![]()
Ik werk wel eens vanuit bed
De standaard we-zijn-onderbezet-maar-willen-niet-nog-een-extra-werknemer-inhuren gedrag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.
Kan letterlijk niet omdat ik veel reis in mn functie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gelul he. 'overwerken inherent aan de functie'. Dan klopt de fucking functie gewoon niet, als het niet binnen een werkweek valt te frommelen.
Dit vond ik ook raar. Dan neem je maar een extra persoon aan. Zo gaat dat hier wel. Teveel overwerk? Extra FTE erbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom nou weer kankerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Skv het volgende:
mijn kankerspel is nog steeds bezig met die kankerinstallatie, kankerzooi
kanker
Dat woord drukt mijn teleurstelling doeltreffend uit.quote:
HA, lachen man. Maar ik mag niet met vreemden kletsen in game van mn vriendquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry.Baas hier.
[..]
Sinds gisteravond.
Bij mij is reistijd werktijd. Daarom videoconferencing e.d.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan letterlijk niet omdat ik veel reis in mn functie.
Daar gaat je levenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry.Baas hier.
[..]
Sinds gisteravond.
Wel op FOK! gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA, lachen man. Maar ik mag niet met vreemden kletsen in game van mn vriend
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat woord drukt mijn teleurstelling doeltreffend uit.
Het is toch niet normaal dat het installeren van een app op den iFeun meer dan 20 minuten duurt? Ik zette 'm aan om 10.34
Precies dat. Ik reis het hele land af. Als ik 2 dagen in groningen zit, zou ik technisch gezien nog maar 3 uur effectieve werktijd op een dag overhouden. Da gaat nie he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij is reistijd werktijd. Daarom videoconferencing e.d.
Nou snap ik wel dat een locatiebezoek wat anders is dan even overleggen met collega's aan de andere kant van het land.
Nee, die bekken niet lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzo
Dat ligt gewoonweg niet lekker in de mond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een andere gruwelijke ziekte nemen, zoals tubercolose, of HIV, of reuma ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |