abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2002 @ 11:41:49 #126
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6652847
een PX ups voor Digijasper... alsjeblieft! veel plezier ermee! // eens kijken paperclipjes ; een netwerkje is simpel te maken... ben je een beetje ambitieus? dan zou ik een beetje investeren in de toekomst.. ontwerp verkeer kost veel data dus je zult wel wat nodig hebben... een switch , wat kabel en een handje netwerk kaarten doet al wonderen... en je kunt het eenvoudig zelf aanleggen... draaloos kan ook ; maar dat is een stuk langzamer... || een printer ; hmm het lijkt me dat je redelijk wat printwerk hebt dus dan is een laserprinter een mooie optie.. Mabishi maakt mooie , die zijn modulair dus als je meer capaciteit nodig hebt kun je dat zo doen... || software voor de interieur ontwerpen... jazeker is die er wel ARcos is daar speciaal voor ontworpen... volledig 3D dus daar kun je wel mee uit de voeten... ik heb een digitale licentie met de uitgever ; daardoor kun je de software vandaag al hebben , de nieuwste versie word doorgeseind via de SatTraXXE schotel!

wat een verhaal he... roept u maar zou ik zeggen!

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 6 november 2002 @ 11:48:14 #127
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_6653014
Heb je ook een illegale kopie van een Linux CD voor me?
  woensdag 6 november 2002 @ 11:50:20 #128
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6653071
hee hiawatha , is de strijdbijl begraven na onze vorige vete? * wat mij betreft wel hoor * ehh linux hoef je niet illegaal te copyen hoor.. die mag voor nix weg * geeft de indiaan de nieuwste linux distro op cd-r * alsjeblieft!
> BTi <
  woensdag 6 november 2002 @ 13:58:28 #129
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_6655585
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:50 schreef ninja-mod het volgende:
hee hiawatha , is de strijdbijl begraven na onze vorige vete? * wat mij betreft wel hoor * ehh linux hoef je niet illegaal te copyen hoor.. die mag voor nix weg * geeft de indiaan de nieuwste linux distro op cd-r * alsjeblieft!
Was er dan een vete? Keb geloof ik nog steeds een leger Ninja's die door de geesten van mijn voorouders zijn overgenomen. Je mag ze terug. * Hiawatha gaat in gebed en de geesten verlaten de lichamen van de ninja's (die opeens heel raar kijken: "waar ben ik?")

Bedankt voor de CD, maar ik wil zo graag een illegale versie van Linux. Naast WinXP, alle games, DivX films, MP3 en overige software staat mijn Linux partitie zo raar. Ik wil graag een compleet illegale PC.

woensdag 6 november 2002 @ 15:23:08 #130
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6657636
geef hem een lindows cd of een copy van de commerciele versie van rooiehoed linux dan ist ie ook weer blij
pi_6658902
* DigiJasper pakt de doos, en legt het geld op de toonbank. Dag ninja
  woensdag 6 november 2002 @ 16:34:18 #132
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6659262
hiawatha , nou dan copieer ik die cd wel even voor je... dat heb je iig een copie! of ie illegaal is mag je dan zelf weten..
> BTi <
pi_6871620
* joda komt eens kijken in de computerwinkel van ninja-mod

Waar liggen de games?

[Dit bericht is gewijzigd door joda op 18-11-2002 21:13]

dinsdag 19 november 2002 @ 08:04:51 #134
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_6879467
* I_m_m_0 komt ook binnen lopen....

M'n oude videokaart heeft het gister begeven en heb dus een nieuwe nodig.... de prijs is niet belangrijk als ie maar snel is

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
  woensdag 20 november 2002 @ 09:58:37 #135
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6901221
hee er zijn weer klanten ; joda , er liggen wat import titels links van de pc titels die ik heb staan. immo ; een lekkere snelle kaart? no problemo het huismerk maakt ook leuke kaarten de pFX 350 is helemaal iets voor jou , dubbele koeling op de gpu en het geheugen , 128mb extra snel geheugen erop en 2 jaar garantie... lekker compleet dus! hij kost 210 fok!euro's....
> BTi <
pi_6913873
Ninja, wil je me helpen. K ben vandaag verhuist van het vaste land naar hiero, om het materialisme te ontlopen....maaruuh, ik mis mijn pc met kabel internet.
Misschien kan ik met zoon pc zelfs wat mensen leren ontmoeten op dit eiland.
Ik woon op het hutje op de hei, bij de boom, naast het zijpad van het hoofdpad. Dus het wordt een vrij lange kabel ben ik bang. Graag had ik de pc met win 98, een beetje extra software en een leuk spel ofzo. Het hoeft niet veel te zijn, een tweede handsje is al heel mooi.
Kun jij me vertellen hoe veel zoon systeem me zou kosten? Dan kan ik gaan sparen...nog geen geld of baantje namelijk .
pi_6919499
dag marcel , nou met een basic systeempje kun je prima uit de voeten hoor... wil je het echt goedkoop houden dan heb je een basic setje voor 350 fok!euro , investeer je iets meer dan is uitbreiding later goedkoper. er zit echter geen scherm bij deze sets , maar dat mag je zelf bepalen hoe duur je dat maakt , ik heb bijna alle maten en ook platte LCD scherpjes wat je internet betreft ; ik heb een perfecte oplossing voor je!
het SatTraxxe netwerk! internet via de satteliet , supersnel en super betrouwbaar!
helaas loopt de kabel niet over het hele eiland maar er is hoop , WireWorXXE! de draadloze variant van het SatTraXXE netwerk! hiermee kun je ook op plaatsen waar
de kabel niet ligt supersnel internetten.
zie elders in dit topic voor informatie en prijzen
> BTi <
pi_6930968
dat is voorlopig nog even duur voor mij, maar iig bedankt voor de info. Zo snel als ik het geld heb kom ik weer langs
pi_6938665
Hmm Marcel, volgens mij is de DigiTech laptop in mijn supermarkt wat voor je. Omdat het de eerste is (En die kon ik gratis importeren) mag je 'm meenemen
  vrijdag 22 november 2002 @ 20:32:56 #140
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_6952367
* I_m_m_0 legt 220 FokEuro's neer en verlaat tevreden over de snelle service de winkel.
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_6953522
weet deze computer expert ook waar ik bladmuziek (dus notenbalken e.d.) voor keyboard/synthesizer kan vinden?
pi_6967386
Hoeveel kost het spel star wars starfighter?
  zondag 24 november 2002 @ 19:18:19 #143
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6975843
mcdavid ; een zoekmachine kan je vast wel verder helpen : probeer FOK!oogle eens

joda ; ik heb de Japanse versie morgen beschikbaar / die kost 35 fok!euro´s / ik heb nog geen releasedatum van de engelse versie..

> BTi <
pi_7383452
G'dag Ninja-mod!

Als het kan, zou ik mijn bestelling van eerder dit jaar graag op de herhaling doen. Kassasysteem, mega bak voor eigen gebruik en als het kan ook nog een server voor de internettafel in de Muncherie ...

ThX!

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:40:50 #145
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7384080
hee khalein! nou , de kassa die had je al als ik het me goed kan herinneren! een leuke bak voor jezelf ; doen we! nog speciale voorkeuren? qua monitor enzo..
en dan nog een server als toetje, de ganshin TP240 is ideaal voor jou! plenty power en een perfecte architectuur voor een netwerkje wat jij nodig hebt... touwens ; internet? dan heb je zeker een aansluiting op het SatTraXXE netwerk nodig , retesnel internet via de satteliet! normaliter is er een hogere prijs voor grotere omgevingen maar jij mag voor de standaard prijs het netwerk op alsjeblieft!
> BTi <
pi_7386458
Begrijp me niet verkeerd wanneer ik zeg: I love you!!!

Geweldige aanbiedingen waar ik graag gebruik van maak

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 17 december 2002 @ 14:22:16 #147
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7387216
service is de beste reclame die je maar hebben kunt khalein , maar jij als horeca man begrijpt dat als geen ander...
> BTi <
pi_7402424
Eerst maar eens zorgen voor stroom in m'n blokhut, dan ga ik wel wat kopen
  woensdag 18 december 2002 @ 07:20:08 #149
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7402443
prima djkoster , anders kan ik wel een aggegraat regelen mocht dat niet lukken.
> BTi <
  maandag 23 december 2002 @ 09:54:50 #150
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7494949
computer in kerst sfeer? NiN-tech heeft nu kerstverlichting beschikbaar voor de pc!
Screenerz , is de vrolijke kerstverlichting voor om het beeldscherm heen , ideaal voor in bijvoorbeeld uw winkel! verrkijgbaar voor 17 en 19 " CRT en 15 " TFT .

X-light , voor de die-hard casemodders , de kerstverlichting voor in de systeem kast die door elk window goed uitziet!

dus ; vrolijk je pc een beetje op en breng 'm in kerst stemming met de kerstverlichtings produrcten van NiN-tech!

> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')