wat een verhaal he... roept u maar zou ik zeggen!
quote:Was er dan een vete?
Op woensdag 6 november 2002 11:50 schreef ninja-mod het volgende:
hee hiawatha , is de strijdbijl begraven na onze vorige vete?* wat mij betreft wel hoor
* ehh linux hoef je niet illegaal te copyen hoor.. die mag voor nix weg * geeft de indiaan de nieuwste linux distro op cd-r * alsjeblieft!
Bedankt voor de CD, maar ik wil zo graag een illegale versie van Linux. Naast WinXP, alle games, DivX films, MP3 en overige software staat mijn Linux partitie zo raar. Ik wil graag een compleet illegale PC.
Waar liggen de games?
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 18-11-2002 21:13]
M'n oude videokaart heeft het gister begeven en heb dus een nieuwe nodig.... de prijs is niet belangrijk als ie maar snel is
joda ; ik heb de Japanse versie morgen beschikbaar / die kost 35 fok!euro´s / ik heb nog geen releasedatum van de engelse versie..
Als het kan, zou ik mijn bestelling van eerder dit jaar graag op de herhaling doen. Kassasysteem, mega bak voor eigen gebruik en als het kan ook nog een server voor de internettafel in de Muncherie ...
ThX!
Geweldige aanbiedingen waar ik graag gebruik van maak
X-light , voor de die-hard casemodders , de kerstverlichting voor in de systeem kast die door elk window goed uitziet!
dus ; vrolijk je pc een beetje op en breng 'm in kerst stemming met de kerstverlichtings produrcten van NiN-tech!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |