het huismerk NiN-tech presenteerd met trots de nieuwe harde schijf ; de 9k40ts !
deze schijf draait op maar liefst 9000 toeren en maakt het werken met programma's en de opslag van data nog soepeler en sneller. De schijf heeft een capaciteit van 40 gigabyte. Vanaf nu verkrijgbaar voor 120 fok!euro bij ninja-tech !
Allo allo? Anybody here? Ik kwam even kijken of bepaalde speelgoedjes al waren gearriveerd...
de prachtige LCD schermen van Matudoshi !
het exclusieve design en stijlvol zwart of mat grijs is een sieraad voor thuis of kantoor.
in 15 en 17 inch verkrijgbaar. nu ter introductie de 15' Matudoshi in zwart of mat grijs voor 800 fok!euro incl btw kom snel eens kijken !
Ietwat verward stapt Khalein uit het wrak om plotseling in een sneltreinvaart richting het strand te rennen...
quote:Te laat,De winkel vliegt de lucht in...
Op donderdag 24 oktober 2002 13:47 schreef ninja-mod het volgende:
verrast door het hevige noodweer besluit de ninja de kostbare spullen maar aan UPS'en te hangen voordat er ergere dingen kunnen gebeuren...
Dit zal je leren te godmoden DigiJasper....
Spot niet met de wind Sint Lurky
Bwoehahahaha
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
het basismodel komt op 230 fok!euro , de PX komt op 450 fok!euro incl. 1 accu en een lege module die naar wens is in te richten. [sub]alle prijzen incl. btw.. [/sub]
quote:Ik hoop dat je me voor een goede prijs wat kan leveren.
Op dinsdag 5 november 2002 15:50 schreef ninja-mod het volgende:
jeetje paperclipjes.. ik had het niet door dat die drempel zo link was... het is me nog nooit opgevallen iig... maarre , wat kan ik voor je doen ??
Ik heb 2 werkstations die er leuk uit zien en ik wil daar een netwerkje voor dus ook eventueel een server en een goede kleurenprinter. Je moet ook is voor me uitzoeken of er software bestaat waarmee ik mooie interieur ontwerpen kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |