abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 13:02:36 #76
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5503915
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 09:45 schreef ninja-mod het volgende:
Friemel , ik heb zwaar moeten onderhandelen met Japan , maar dit is het resultaat ; toevallig was er net een bestelling gecancelled , het scherm word vandaag getest en afgewerkt in de fabriek en gaat morgenavond al op de boot! en ook met de laptop heb ik iets kunnen ritselen... mijn contact daar is erg blij met de klandizie van mij . ik alleen niet met zijn levertijden.
dat kon natuurlijk niet en dus heb ik voorrang gekregen!
ik verwacht de laptops al volgende week donderdag!

dat is dus ook goed nieuws voor jou gerdo!

* Gerdo fleurt wat op van dit goede nieuws

Toch nog goed nieuws in deze treurige dagen voor de perenijs handel! Wil je soms een ijsje? Van de zaak, omdat je zo je best hebt gedaan 't een en ander te regelen voor mij en friemel. Friemel ook een ijsje? Ik heb keuze uit perenijs, perenijs en perenijs... *MJAM MJAM!*

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5504393
* Khalein komt net zijn nest uitgerold en is nog een tikkie slaperig...

Goeiesmogguhs! Well, today's the day, of niet, ninja-mod? Kassaatje installeren, netwerkje aanleggen, kabeltjes leggen...

Wat? Je was al bij de ontbijterie geweest vanmorgen? Shoot, was vergeten Antonio in te seinen... Vandaag weer een atv dagje, vandaar dat ik er niet was, sowwy!

Jouw business loopt wel aardig, of niet dan? Tja, krijg je met goede prijs/kwaliteit verhouding. Complimenten!

The prettiest people do the ugliest things
pi_5504600
bedankt khalein... enne ja , je kassa is klaar... netjes de NL software er opgezet en een goed toetsenbordje erin... er zitten 3 chipcards bij maar ik kan er extra bijbestellen voor je. als je tijd hebt kan ik vanmiddag wel even langskomen voor de install ervan...

gerdo , ja lekker!! het is hier erg warm dus een ijsje gaat er wel in! zeker zo'n heerlijk perenijsje..

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5540631
er is weer een boot uit Japan aangekomen met nieuwe hardware voor de computerwinkel... waaronder de laptops! gerdo en friemel , kom maar halen die dingen! INTERNET UPDATE: Het draadloze internet WireWorXXE is nu beschikbaar!!! geef je snel op dan kun je binnen korte tijd supersnel draadloos internetten op het eiland! Het SatTraXXE netwerk word steeds verder uitgerold.. het gebied vanaf de dojo tot aan de ranjastal en de ontbijterie kan in principe nog deze week worden voorzien van aansluitingen... wil je dus thuis of bij je bedrijf internet geef je dan snel op!
> BTi <
  maandag 26 augustus 2002 @ 23:24:52 #80
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5549246
* Gerdo komt huppelend en uitzinnig van vreugde de computer winkel binnen; de laptop is eindelijk binnen!

Heej Ninja! Waar is ie, waar is ie? Ik wil 'm hebben, nu snel, vanavond! Is ie mooi? Kan ie echt zoveel als je me belooft hebt? Oh jee, kan haast niet wachten tot ik 'm uit de doos kan pleuren en er mee aan de slag kan. En kan ik nu ook gelijk op het I-net? Waar blijft ie nou? Pak 'm nou Ninja, ik wil 'm hebben!! Schiet eens op... 'k Ben zo benieuwd!!

* Gerdo staat trappelend van ongeduld in de winkel, hopend dat Ninja een beetje opschiet....

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5552764
Ha die gerdo.. jeetje stresskip... kijk eens aan... hier is je laptop... de WireWorXXE kaart zit er al in en alle spulletjes zitten in deze doos... heel veel plezier ermee!!!
> BTi <
pi_5706377
* Aangezien het zondag is en de zaak er nogal gesloten uitziet, laat Khalein een briefje voor ninja-mod achter met daarop het volgende verzoek....

Beste ninja-mod...

Hallo daar! How's business? Zeg, ik wou naast mijn supersysteem in de Ontbijterie eigenlijk ook nog wel een leuke bak voor thuis hebben Liefst iets waar ik grafisch leuke dingen mee kan doen. Beetje veel en snel geheugen is dus sowieso wenselijk, en een kick-ass monitor ook... Als je mij een offerte zou kunnen maken, dan ben ik je weer eens erg dankbaar

Alvast bedankt, en een prettig weekend verder...

Khalein

pi_5722541
* PizzaPablo loopt de pc toko van ninja-mod binnen

Een goede middag! Ik ben op zoek naar een high-end pc voor mijn net geopende PizzaVis Hut! Het liefst een super pc met Fok! memory en een 36" flatscreen. Die ene die ze nu net aan het promoten zijn in Japan.

pi_5723100
oeh , sorry sorry sorry , door alle tumult rond pluisje heb ik de zaak een beetje laten sloffen... ehh een high end setje voor khalein.. hmm dat komt goed... we gaan wel even naar de ontbijterie om te overleggen ... en beste pizzaman wil ook iets moois uit het land van de rijzende zon? dat kan hoor.. * ninja-mod laat pablo een aantal top modellen zien.... ik hoop dat u een keuze kunt maken.. trouwens , heeft u ook bezorgservice?
> BTi <
pi_5737474
* Khalein komt ff langs om ninja-mod een late-lunch te brengen. Misschien dat dit een beetje 'n smile op zijn gezicht kan toveren?

Goedenmiddag! Ziehier: munchbaarheden! Enneh, je wou het over mijn toekomstige speelgoedje hebben? Ik ben een en al oor...

pi_5737949
hmm ook jij ging voor een high end computertje? ik denk dat onze shuriken special dan zeker iets voor jou is... het snelste nu leverbaar! kost alleen wel 2800 fok!euro's... en dat is excl. scherm.. wat voor scherm had je willen hebben? lcd? of toch een traditionele monitor? de levertijd van de shuriken is momenteel 2 weken...
> BTi <
pi_5739245
* PizzaPablo wandelt denkt nog even naar over een bezorgservice en vind het een goed idee.

We hebben een bezorgservice. En welk systeem zou je me aanraden? Vind ik moeilijk zo iets uit kiezen.

pi_5750585
nou pablo , als geld geen probleem is dan zou ik net als khalein voor de erg lekkere shuriken gaan... zie boven de details... je wil er een lekker groot lcd'tje bij? hmm die kan ik wel krijgen maar de levertijd is langer..
de shuriken heeft momenteel een levertijd van 2 weken , de 36' lcd komt op 5 weken uit.. maar ik wil je gerust een leenmonitor geven hoor...
service van de zaak uiteraard... oh , de 36' viewtraXXE komt op 1400 fok!euro.. slik... ach.. het is goed zaken doen bij een ninja!
> BTi <
pi_5768511
* Khalein hoort ninja-mods promopraat voor de shuriken special aan en is gelijk verkocht

Kannie per direct in een doosje met een strik eromheen?
Just kidding, maar ik wil erg graag het systeem dat jij mij net omschreef!

* Ninja-mod legt de ongeduldige Khalein nogmaals uit dat de levertijd van de extra grote schermpies wel een paar weken kan duren. Voor de men van de ontbijtjes is dit geen probleem, absoluut niet zelfs...

Ik zeg maar zo: kwaliteit kost tijd!

pi_5768799
de ninja zit aan de telefoon met zijn hardware dealer... khalein snapt helemaal niets van het supersnelle Japanse gebabbel... met een grote glimlach hangt de ninja weer op...
khalein , goed nieuws joh! ik krijg volgende week vrijdag al een paar shuriken setjes! lekker vlot dus.. ik heb nog geslijmt voor een snelle leverng van een 36' viewtraXXE display.. maar dat gaat echt niet lukken... de order staat en duurd nog 4 weken... maar geen probleem , je krijgt gewoon een 23' nin-tech monitor als leenscherm.. service van de ninja!
> BTi <
pi_5780912
en weer een nieuwe dag , ook bij ninja-tech

SAT-TRAXXE UPDATE:

Voor al uw vertrouwelijk e-mail verkeer heeft SattraXXE nu een nieuwe feature ; XcryptX-mail .
Door een zeer sterke encryptie van 2048 bits heeft het onderscheppen van uw e-mail verkeer geen nut meer aangezien de berichten praktisch niet te ontcijferen zijn.
Wilt u ultieme privacy? Dan is XcryptX-mail het overwegen zeker waard!
Deze dienst is voor alle SattraXXE en WireworXXE abonnee's beschikbaar tegen een tarief van slechts 3 fok!euro per maand.

NIEUW BIJ NINJA-TECH!

De desktop artikelen van ShiZen-Tubishi !
De Japanse werknemer gaat voor duurzaamheid en comfort als het gaat om het toetsenbord en de muis.
Daarom zijn de ShiZen-Tubishi producten getest door de heavy users.
De producent laat ook continu duurtesten uitvoeren door de gewone consument om een stabiele kwaliteit te waarborgen.
Als een product niet goed word getest word het onmiddelijk aangepast tot het wel goed word bevonden.
Uw garantie voor een waar kwaliteits product!
Nu zijn deze producten ook bij ninja-tech verkrijgbaar!
Deze week 10% korting op alle ShiZen-Tubishi toetsenborden en muizen!

> BTi <
pi_5781731
* Vanuit een zoom in de gevechtsmantel van Ninja-mod kruipen een paar mieren. Ze hadden zich daar in de De Fok! Ontbijterie - Episode 2 ongezien verschanst. Ze zijn met Ninja meegelift want op zoek naar ranja.

Er hangt een duidelijke lucht van ranja in de computerwinkel. Ze treffen de geur van ranjageld rond de kassa msaar geld heeft hun interesse niet. Vanaf de kassa gaat een spoor van de geur naar de assemblage en opslag-afdeling van de winkel.
De dappere miertjes klimmen tegen de buropoten op.

Ze kruipen in de SatTraXXE.
Wandelend over het moederbord zijn ze op een gigantisch ruimtestation voor hun begrippen. En mieren zijn een slim volk.
Deze mieren besnuffelen de chips en de jumpers...

Innens plopt het scherm aan: WireWorXXE transporteert een boodschap.

All YOUR RANJA ARE BELONG TO US

De boodschap gaat naar alle aangeslotenen van het SatTraXXE WireWorXXE netwerk. Zodoende verschijnt de boodschap ook in Pluisjes Ranjastalletje (5)

Sinte Lurky is biezonder tevreden over de inteligentie van de mieren.

Als ik nog leefde zou ik als biologe na mijn doctoraal Gedragskunde Grote Mensapen een vervolgstudie over het Aanpassingsvermogen van de Superinteligentie van Mieren hebben gekozen.

Bwoehahahahaha

pi_5781792
AAN ALLE WIREWORXXE ABBONEES:

door een nog onbekende storing is het WireWorXXE netwerk momenteel af en toe niet beschikbaar.
er word hard gewerkt om het netwerk nog deze middag weer normaal operationeel te krijgen... excuses voor het ongemak

* ninja-mod gaat hard aan het werk achter het kubishi workstation om de problemen met WireWorXXE op te lossen..

> BTi <
pi_5785840
quote:
Op woensdag 11 september 2002 09:53 schreef ninja-mod het volgende:
nou pablo , als geld geen probleem is dan zou ik net als khalein voor de erg lekkere shuriken gaan... zie boven de details... je wil er een lekker groot lcd'tje bij? hmm die kan ik wel krijgen maar de levertijd is langer..
de shuriken heeft momenteel een levertijd van 2 weken , de 36' lcd komt op 5 weken uit.. maar ik wil je gerust een leenmonitor geven hoor...
service van de zaak uiteraard... oh , de 36' viewtraXXE komt op 1400 fok!euro.. slik... ach.. het is goed zaken doen bij een ninja!
Oke! Doen we. En doe er ook maar een lekker printertje bij.
Kan ik ook betalen in pizza's? Of heb je liever wat Fok!euro's?
pi_5786471
printertje? doen we... beetje simpel of juist wat uitgebreider ? ehh ik eet altijd in de dojo en af en toe eens buiten de deur.... dus liever euro's svp..
> BTi <
pi_5787063
Doe maar een simpel printertje als je wilt. En nog iets anders, zou je mij ook op die supersateliet aan kunnen sluiten?
pi_5787706
lekker simpel printertje? doen we erbij , zodra je setje hier is kan ik de printer meteen bijleveren... je wil een SattraXXE aansluiting? dat kan , je mag de abbonee lijst even invullen... ik kom je in de loop van volgende week aansluiten... de kabel uitrol is gelukkig al voorbij de pizzahut...
> BTi <
pi_5792725
interesant!!! Ik g hier eens even rondkijken.........
Ahh, daar staan de monitoren, ohhh en daar de muizen.
Ohhh, en die pentium4'tjes mogen er ook wel zijn. Whow hoeveel PS2's en X-boxen hebben jullie wel niet???
En wat is daar om de hoek?? Kan je ook nog naar boven??? Oja ik zie het. Ohh, hier staan de digitale camera's. Now die nikon coolpix 5700 mag er wel zijn hoor!!!
Nou ok. Ik neem:
Mario Sunshine
Die coolpix 5700
Een gigabite flashcard voor de nikon.
Doe die pentium 4 der ook maar bij. Ja met alles erop en eraan.
Ok zet maar op rekening nummer 777f0k887

Tot ziens!!!

pi_5792807
Eerlijk is eerlijk: je bent een lekker zakenmannetje! Die compu lijkt mij prima geregeld, en zo snel nog wel... Ik kom eind volgende week wel effies langs om te kijken of 'ie er al is.

Met dat leenscherm kan ik leven hoor Heb de laatste jaren op een armoedig 17" ding moeten zien te overleven, dus alles is een vooruitgang!

Thank you, en tot de volgende keer...

pi_5798452
khalein , het is altijd goed zaken doen met een ninja ik hou mijn klanten graag tevreden... daar komen ze voor terug.. maar als horeca man weet je dat gieling.com ; geen probleem , alleen die coolpix is een demo-modelletje , m'n levering uit Japan is er maandag weer en dan verwacht ik er 3 te krijgen.
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')