Enough said. Jij gaat niks bereiken op dit gebied.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef CWT het volgende:
Ik wil graag aankomen en spiermassa opbouwen, maar ik vind fitness ontzettend saai.
Ik ben geen bodybuilder ofzo en wil dat ook niet worden. Ik wil gewoon in het algemeen wat gespierder worden want ik ben veel te dun, en dat hoeft echt niet extreem. Dat moet toch kunnen zonder meerdere keren per week in de sportschool te zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Enough said. Jij gaat niks bereiken op dit gebied.
Nee, dat had ik zelf ook wel kunne invullenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef CWT het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder ofzo en wil dat ook niet worden. Ik wil gewoon in het algemeen wat gespierder worden want ik ben veel te dun, en dat hoeft echt niet extreem. Dat moet toch kunnen zonder meerdere keren per week in de sportschool te zijn?
Zoek even op hoe spieren groeien en je hebt het antwoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef CWT het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder ofzo en wil dat ook niet worden. Ik wil gewoon in het algemeen wat gespierder worden want ik ben veel te dun, en dat hoeft echt niet extreem. Dat moet toch kunnen zonder meerdere keren per week in de sportschool te zijn?
Als ik naar een zwembad of een strand ga zie ik toch behoorlijk wat mannen die redelijk gespierd zijn. Gewone gezonde mensen met een normaal gespierd lichaam, geen bodybuilders, niet extreem strak afgetraind. Zouden die allemaal op fitness zitten? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef Kerol het volgende:
Alleen fitness, zo niet, dan haal jij je doel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |