Nee het partijprogramma is uitgekomen vandaag. En schijnbaar hebben twee leden van de fractie meteen daarna hun lidmaatschap opgezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist, PVV weer aan het kutten met programma's?
Aha, ik snap het... rest van het programma is zeker zo van: "alle buitenlanders apart en meer controle erop, voor de rest minder belasting betalen etc. Maar hoe weten we niet. Maar er gaat geen cent meer naar Europa!"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee het partijprogramma is uitgekomen vandaag. En schijnbaar hebben twee leden van de fractie meteen daarna hun lidmaatschap opgezegdWilders was not amused, mhehe
die duim en pink vind ik wel leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon nagels lakken, laten drogen, nieuwe laag nagellak en daarop deppen met wat vershoudfolie.
Ik had hem gisteren met zwart gedaan, maar dat vond ik minder. Dit vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, ik snap het... rest van het programma is zeker zo van: "alle buitenlanders apart en meer controle erop, voor de rest minder belasting betalen etc. Maar hoe weten we niet. Maar er gaat geen cent meer naar Europa!"
Zoiets?
zeer realistisch jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]En ook wel veel hetzelfde nog als het vorige programma. Alleen zijn dit keer ook de Grieken de dupe. En we moeten uit de EU, maar tegelijkertijd wel veel banden ermee behouden
quote:
Velen tetten, drank, epische tzatziki, een paar honters, veel garpers, bier, negerzappen en ergens stond ook wel wat nagellak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer realistisch ja
Vertel eens meer over de meet, behalve leuk
Het klonk heel grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo erg was dat niet, ik zei tamashis castle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |