Ja wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Godverdomme Steven, dm me die foto's[ afbeelding ]
Denk je nou echt dat jij het imago van een onschuldige lieve jongen hebtquote:
Oke onze liefdesbaby voed ik zelf wel weer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat jij het imago van een onschuldige lieve jongen hebt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke onze liefdesbaby voed ik zelf wel weer op
Dat je dit over mij durft te zeggen
Ja maar dat vindt iedereen, het komt er alleen niet altijd uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik zat vandaag bij een kennisje van me, ze is kakkerlak, ze vindt jou geniaal
Alleen je FB afbeelding vindt ze niet zo leuk maar je reacties vindt ze prachtigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt iedereen, het komt er alleen niet altijd uit
Ik zal van de week eens kijken of ik je van verblijden met wat foto's van mij als gangsterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik masturbeer al op de gedachte dat ik je jeugdfoto's te zien krijg
Ik raak telkens beter weer in vormquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen je FB afbeelding vindt ze niet zo leuk maar je reacties vindt ze prachtig
Ik ben bang!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik raak telkens beter weer in vorm
Het zou mijn leven compleet makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken of ik je van verblijden met wat foto's van mij als gangster
Ach ik hou net nog netjesquote:
Ja dat verhaal kon ik ook even uitleggen, alweerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik hou net nog netjes
Op die ene keer na dan dat we vertelde dat je zwanger was van mij en dat ik nog vast zat in de bajes
Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat verhaal kon ik ook even uitleggen, alweer
diequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?
toch wel he?quote:
Ik heb nog nooit op mn rug gelegen voor coke en dat zal ik ook nooit doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn coke trouwens dat je beloofde?
Jij zou dat toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch wel he?
Ik had eerst die staan
Gastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch wel he?
Ik had eerst die staan
Dan kom ik ook niet op tijd vrij voor de babyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op mn rug gelegen voor coke en dat zal ik ook nooit doen.
Is atm wel even de enige manier om aan veel grammen te komen dus uhm.... er is geen coke
Zijn er mannen die er coke voor betalen om jou op je rug te laten liggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is atm wel even de enige manier om aan veel grammen te komen dus uhm.... er is geen coke
Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn er mannen die er coke voor betalen om jou op je rug te laten liggen?
1 keertje dat ik het van je buik af kan nakken alsjeblieeeft. (A)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wilt nog niet dood of wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wel coke betalen om haar van mij af te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |