Niks ervan, jij ging zorgen voor mijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks ervan, jij ging zorgen voor mij
Ja wat, eerst lief doen enzo en nu opeens zeggen dat ik lui ben, hoe not done is datquote:
-Miauw- hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat, eerst lief doen enzo en nu opeens zeggen dat ik lui ben, hoe not done is dat
altijd als ik die smiley zie dan moet ik terug denken aan de tijd dat ik een gouden tand had, die glinsterde ook zo foutquote:
Oh jammer dat je die niet meer hebt. Zou leuk zijn naast de mijnequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
altijd als ik die smiley zie dan moet ik terug denken aan de tijd dat ik een gouden tand had, die glinsterde ook zo fout
Doe dan imgur app meteen downloaden, zodat je op het forum ook je pics kan posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan maken
Ik kreeg een goede baan, was niet zo heel netjes om dan met een gouden tand aan te komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer dat je die niet meer hebt. Zou leuk zijn naast de mijne
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een goede baan, was niet zo heel netjes om dan met een gouden tand aan te komen!!!
Manager van iets, maar het kan dan wel Zaandam zijn geweest ik moest wel in pak en stropdas lopenquote:
Flipsje, die regel van jou he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan imgur app meteen downloaden, zodat je op het forum ook je pics kan posten.
Dat was vast ehm wennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Manager van iets, maar het kan dan wel Zaandam zijn geweest ik moest wel in pak en stropdas lopen
En nee het was niet bij een maccie ofzo
Dat in pak lopen niet echt eigenlijk, dat mijn tand weg moest wel jaquote:
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat in pak lopen niet echt eigenlijk, dat mijn tand weg moest wel ja
Joh ik was jong, verdiende teveel geld voor mijn leeftijd, dacht dat het heel stoer was om met een te grote schakelketting en gouden tand te lopenquote:
Doe ons dat maar niet aan neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga die foto's ook niet eens meer zoeken want volgens mij ga ik huilen over hoe slecht dat er eigenlijk uitzag
Sowieso niet, straks is mijn imago van onschuldige lieve jongen weg, dat kunnen we niet hebbenquote:
Wordt eens wakker Steven!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso niet, straks is mijn imago van onschuldige lieve jongen weg, dat kunnen we niet hebben
Wat nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |