Heb je zelf niks?quote:
Ik heb wel iets maar ik weet niet of jij dat leuk vindtquote:
Ik heb wel allemaal foto's van haar honden gezien en haar betegelde tuin.quote:
Weer die verhalen over tegelen, jippiequote:
De bus waarin ik zat stond een kwartier stil voor een paaltje dat niet omlaag wilde. Toen besloot de chauffeur een andere route te nemen.quote:
Niets mis met huishoudelijke klusjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer die verhalen over tegelen, jippie
Schoonmaken is huishoudelijk, en waar blijft mijn bier als we toch vrouwelijk gaan doen en lullen over huishoudelijke dingenquote:
Was het leuk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal foto's van haar honden gezien en haar betegelde tuin.
kan je al bellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al 5 keer over mn nieuwe telefoon heen gekomen vandaag
Je weet de weg naar de koelkastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schoonmaken is huishoudelijk, en waar blijft mijn bier als we toch vrouwelijk gaan doen en lullen over huishoudelijke dingen
Vertel maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets maar ik weet niet of jij dat leuk vindt
Spannend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bus waarin ik zat stond een kwartier stil voor een paaltje dat niet omlaag wilde. Toen besloot de chauffeur een andere route te nemen.
Pics!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al 5 keer over mn nieuwe telefoon heen gekomen vandaag
Enorm.quote:
Na een paar keer ging ik het pas zelf doen weet je nogquote:
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan makenquote:
Ja maar dat kan ik niet bekijken tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor Twi heb ik er net speciaal instagram opgezet zodat ik foto's van mijn eten kan maken
Als jij nou langs komt en mijn klusjes doet dan schrijf ik er een boek overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou graag een heel boek lezen over hoe iemand die klusjes doet.
Luilakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een paar keer ging ik het pas zelf doen weet je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |