quote:
Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef klipper het volgende:Geldt de 48 uur alleen voor werkdagen of ook voor weekenddagen?
Als het alleen voor werkdagen geldt zijn ze misschien nog binnen de norm.
Staat er niet bij, dus 48 uur na melding. en dan nog, 48 uur werkdagen is ook al voorbij, had ie vandaag hersteld moeten zijn. Garage zei vrijdag nog dat het pas donderdag hersteld zou zijn, als ie dan de onderdelen ging bestellen.
Mijn plan was afgelopen vrijdag in 1x 1200km rijden naar cardet in frankrijk, daar 1 a 2 dagen te blijven, vervolgens klein rondje in spanje en via zwitserland terug te rijden, dit in ongeveer een week.
Heb vrijdagmiddag om 3 uur de anwb gebeld, die zeiden ok, is geregistreerd, maar je moet zelf 112 bellen voor een sleepdienst. Geregeld, en om half 6 stond ik bij de garage. De anwb gebeld welke garage het was. Toen die avond om 10 uur een sms gehad van de anwb dat ze de garage niet konden bereiken. Die avond contact gehad met mn moeder, en die is de volgende dag, zaterdag, 400km naar het noorden gereden om mij op te halen.
Ik heb die ene nacht in een hotel doorgebracht, zelf taxi er naar toe geregeld.
Volgende dag dus opgehaald, en 400km naar het zuiden gereden. Nu dus vast op de camping, omdat ik geen ander vervoer heb. Zaterdag zou ik thuis komen na mn rond ritje. Nu gaan we met de auto een leuke weg terug rijden, alleen komen we niet bepaald bij de garage in de buurt.
Ik ga dit verhaal straks als de anwb terug belt zo precies vertellen, heb vaak de gelegenheid niet gehad, en de discussie over het repatrieren is nog niet gevoerd, dat wilde ze niet omdat ze geen bericht van de garage hadden.
Maar heb ik met bovenstaand verhaal een poot om op te staan? of heb ik dikke pech? Die algemene voorwaarden van ze zijn zo ontzettend vaag. EN OF etc.
Als ik Mekkel geloof heb ik dat recht dus nu wel???