Joh en daarom wacht ik nu op het uwvquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is kut.
maar kan het zo zijn dat het failliete bedrijf niet meer aan alle schuldeisers kan voldoen? al weet ik niet zeker hoe dat precies gaat kan ik me wel voorstellen dat salarissen lager op het prioriteitenlijstje staan dan leveranciers etc.
Heb ik ook gedaan, ik had altijd wel iemand waar ik kon pittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.
Ik zou er zwaar gebruik van maken
hmm. die kunnen dan toch de status bij de faillissementsadvocaat opvragen? sowieso ben je bij een faillissement niet verwijtbaar werkloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh en daarom wacht ik nu op het uwv
2 weken geleden alles al gehad van uwv enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm. die kunnen dan toch de status bij de faillissementsadvocaat opvragen? sowieso ben je bij een faillissement niet verwijtbaar werkloos.
dit zul je allemaal al wel weten trouwens.
zou ik in 2 of 3 termijnen laten uitbetalen als ik jou was. anders 52%.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken geleden alles al gehad van uwv enzo
Ze zouden deze week eindelijk die 6000euro uitbetalen maar het is verzet naar eind volgende week
Nee hoor, heb namelijk nog meer te goed wat ik 4 weken later krijgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
zou ik in 2 of 3 termijnen laten uitbetalen als ik jou was. anders 52%.
oh oki. nice.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb namelijk nog meer te goed wat ik 4 weken later krijg
Die 6000 is al inclusief alle belastingen en dergelijke
Ja ik ging er vanuit het vandaag of morgen te hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oki. nice.
maar wat een typische situatie met het uwv weer. ik ben er helaas zelf ook bekend mee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ging er vanuit het vandaag of morgen te hebben
Vandaag maar even gebeld met ze en toen kreeg ik dus te horen dat het eind volgende week wordt want ze hebben het druk
Ik kreeg altijd gewoon geen reactie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dit ook al weken lang
En soms krijg ik gewoon een afwijzing op een functie waar ik niet eens op gesolliciteerd heb
thanksquote:
Oh dat valt opzich nog wel mee bij mijquote:
Van over de 50 sollicitaties zo'n 2 reacties.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks
[..]
Oh dat valt opzich nog wel mee bij mij
Ik bel ze naquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van over de 50 sollicitaties zo'n 2 reacties.
Dat is wel slim.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bel ze na![]()
Soms weten bedrijven niet eens dat je iets opgestuurd hebt
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
25Km op de fiets 10Km hard lopen en nu nog gewoon 8Km wandelen...En alleen maar groente en fruit mogen eten en geen peuken
Kutzooi.
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
25Km op de fiets 10Km hard lopen en nu nog gewoon 8Km wandelen...En alleen maar groente en fruit mogen eten en geen peuken
Kutzooi.
Met kutzooi stoppen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beter
Hé Tijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu met dat laatste ook eens stopt is dat nog beter
Dat ook en die peukenquote:
Miauwquote:
Hij is juist aan het stoppen, daarom geen peukenquote:
Zij, tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is juist aan het stoppen, daarom geen peuken
Jaquote:
Zij danquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Kutzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |