Vooral de redenen waarvoor ze je afwijzen, totaal random altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dit ook al weken lang
En soms krijg ik gewoon een afwijzing op een functie waar ik niet eens op gesolliciteerd heb
Heel goed, m'n vader is in Nederland. Sterker nog, hij zit naast me te facebookenquote:
Pocket Planes is leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En al 2uurtjes je tijd heel nuttig besteden met een vliegtuigspelletje
Bij mij hadden ze geen vacature open voor teamleider terwijl ik voor medewerker solliciteerdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral de redenen waarvoor ze je afwijzen, totaal random altijd.
Oh waar woont hij dan? Gezellig welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel goed, m'n vader is in Nederland. Sterker nog, hij zit naast me te facebooken
We gaan straks naar m'n zusje, dan gaan we eten
Hoe ist met jou?
Je was gewoon te goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze geen vacature open voor teamleider terwijl ik voor medewerker solliciteerde
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegevenquote:
Ja, hier ook drukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh waar woont hij dan? Gezellig wel![]()
Met mij gaat het wel goed. Ehm druk
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hier ook druk
Hij woont in Berlijn
Ik heb net zomaar een salarisverhoging gekregen, stond er van te kijken joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegeven
Vertel iets en ik neem je meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heen
Pff, zeker als je in een situatie zit waarin je gewoon eindelijk eens wilt werken zou ik daar echt moe van worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg teveel salaris terwijl ik nooit een indicatie heb gegeven
Berlijn is wel een vette stad, ben er zeker al een keer of 30 geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh cool, daar wil ik ook nog een keer heen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb net zomaar een salarisverhoging gekregen, stond er van te kijken joh.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, zeker als je in een situatie zit waarin je gewoon eindelijk eens wilt werken zou ik daar echt moe van worden.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Berlijn is wel een vette stad, ben er zeker al een keer of 30 geweest
Oh okequote:
Maar dat geld is toch geld dat je al uitbetaald had moeten krijgen? alsin, achterstallig loon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En al helemaal mooi dat ik voor geen enkele uitkering in aanmerking kom omdat ik nog een hoop geld te goed heb
achterstallig loon van een failliete werkgeverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat geld is toch geld dat je al uitbetaald had moeten krijgen? alsin, achterstallig loon?
Vind ik een achterlijke regeling. Ik kan me voorstellen dat je geen recht hebt op bijstand als je nog een enorme bankrekening hebt of net een enorme gift krijgt. Maar niet als je al maanden op je geld wacht waar je gewoon voor gewerkt hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achterstallig loon van een failliete werkgever
Wacht nog maar sinds eind maart geloof ik
Maar omdat ik dat dus krijg kom ik niet in aanmerking voor een bijstand op dit moment
Mensen vergeten alleen dat ik dus al 4maanden geen inkomsten heb
Ik gaf al aan dat ik al mijn spaargeld er al door heen gejaagd had, dat was dan mijn eigen foutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik een achterlijke regeling. Ik kan me voorstellen dat je geen recht hebt op bijstand als je nog een enorme bankrekening hebt of net een enorme gift krijgt. Maar niet als je al maanden op je geld wacht waar je gewoon voor gewerkt hebt.
Het is niet jouw schuld dat je werk je niet uitbetaalde, als zij dat wel hadden gedaan en je normaal was ontslagen had je dus wel recht gehad op bijstand? Slecht geregeld als jij met de gevolgen van andermans fout moet leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik al mijn spaargeld er al door heen gejaagd had, dat was dan mijn eigen fout
Rekeningen betalen had ik dus niet moeten doen
Klopt, dan had ik er wel recht op gehad, maar nu zit ik in de shit door iemand anders inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet jouw schuld dat je werk je niet uitbetaalde, als zij dat wel hadden gedaan en je normaal was ontslagen had je dus wel recht gehad op bijstand? Slecht geregeld als jij met de gevolgen van andermans fout moet leven.
dat is kut.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achterstallig loon van een failliete werkgever
Wacht nog maar sinds eind maart geloof ik
Maar omdat ik dat dus krijg kom ik niet in aanmerking voor een bijstand op dit moment
Mensen vergeten alleen dat ik dus al 4maanden geen inkomsten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |