en de tijd mag best aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zou een instagram foto bij moeten, maar verder perfect.
Kan niet, alleen de datumquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en de tijd mag best aangepast worden
Chopchop aan het werk mevrouwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat vond ik ookwilde jullie even verblijden met deze info
ok zit eigenlijk tijd te rekken, wil gewoon niet opstaan
oh.. mja ik ben twitter-maagd, snap dat nietquote:
Het is dan ook niet mijn twitter verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. mja ik ben twitter-maagd, snap dat niet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar ik wil niet... heb hoofdpijn, enorme last van mn nek en schouder... en gewoon moe... ik ben even aant lunchen en dan ga ik echt..quote:
Je zou het eens moeten proberen. Helemaal jouw ding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch wel door dat dat een neptweet is he?
ja zover was ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch wel door dat dat een neptweet is he?
Trots, ik ben het!quote:
Doe maar rustig aan hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar ik wil niet... heb hoofdpijn, enorme last van mn nek en schouder... en gewoon moe... ik ben even aant lunchen en dan ga ik echt..
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoorlaat je niet gek maken door tijn
Schrikreactie voor het onbekendequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
goed... muziek aan, en niet denken aan moe zijn... ik ga tegelen!!!jeeeee
ik ben vanavond vast tevreden als ik naar buiten kijk, ik kan t !!
tjuuuus
Ik heb nog veel te lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak je een keer een vrouw gek is het weer niet goed
succesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
goed... muziek aan, en niet denken aan moe zijn... ik ga tegelen!!!jeeeee
ik ben vanavond vast tevreden als ik naar buiten kijk, ik kan t !!
tjuuuus
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef kutkloon7 het volgende:
kanker kanker kanker
Ik moet of 90 euro dokken en mijn halve vakantie missen zodat ik bij een herkansing kan zijn, of volgend jaar een half jaar een kutvak overnieuw doen.
Ik zou voor die herkansing gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef kutkloon7 het volgende:
kanker kanker kanker
Ik moet of 90 euro dokken en mijn halve vakantie missen zodat ik bij een herkansing kan zijn, of volgend jaar een half jaar een kutvak overnieuw doen.
[Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het verder niet geeft he, waarom ga je er alsnog op in?
Goh jeetje, bijna boeide mij het echt hoorquote:
Goh jeetje, vraag stellen dan als een mongool reageren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh jeetje, bijna boeide mij het echt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |