quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, heb nu niet voor niks een vriend
Was maar een grapje enzoquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Franknfurter het volgende:
Je stopt hem in je oor. Dan zet je hem aan. Je zult het misschien niet prettig vinden eerst maar op een gegeven moment kietelt het heel lekker. Dat is wanneer de clitoris (die in je oor zit) wordt gestimuleerd. Pas wel op dat je je trommelvlies (door anderen beschreven als maagdenvlies) niet scheurt.
Misschien krijgt ze wel een schok door haar lichaam door Pikachuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Je was toch aan het ontdekken?
Ik zou wel wat handdoekjes bij de hand houden, want wie weet heb je het talent van een water-Pokemon.
Squirtle, yeah.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Je was toch aan het ontdekken?
Ik zou wel wat handdoekjes bij de hand houden, want wie weet heb je het talent van een water-Pokemon.
Zeg dan gelijk dat je aan sounding doetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik koop altijd speciale urinebuis-vibrators. Die hebben een dusdanig klein formaat dat ze in de urinebuis van een erecte penis passen.
Je kan dit zelf gebruiken, wanneer je masturbeert, maar het is ook het proberen waard om het in te brengen voor de sex, zodat je extra vibraties toevoegt aan het geheel.
Aanzetten, goede tip!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Erin doen en aan zetten of aanzetten en over je klitje wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |