quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef qwerty-nl het volgende:
Mensen die op Justin Bieber haten/kotsen en zo graag willen laten zien dat ze op hem haten/kotsen
Allemaal jaloerse mensen hier.. Die jongen heeft het gewoon gemaakt.. Die heeft nu al meer geld verdiend dan jullie ooit in jullie leven bij elkaar zullen verdienen. Deze jaloezie is gewoon voortgekomen uit het feit dat wat ik hierboven heb verteld tot jullie doorgedrongen is. Een jongen van 18 (?) die dit al bereikt heeft wat jullie nooit zullen bereiken.
Nu gaan degenen die zich aangesproken voelen "justin bieber fan" roepen
![]()
Baas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:21 schreef chiren het volgende:
De kaartjes gingen net (vanaf 09:00) in de verkoop, meteen een paar golden circle tickets gekocht
Eens kijken welke rijke papa ik hiermee kan afzetten
Ongefundeerde uitspraak. Jij hebt geen inzicht in mijn huidige dan wel toekomstige financiële status.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef qwerty-nl het volgende:
Mensen die op Justin Bieber haten/kotsen en zo graag willen laten zien dat ze op hem haten/kotsen
Allemaal jaloerse mensen hier.. Die jongen heeft het gewoon gemaakt.. Die heeft nu al meer geld verdiend dan jullie ooit in jullie leven bij elkaar zullen verdienen. Deze jaloezie is gewoon voortgekomen uit het feit dat wat ik hierboven heb verteld tot jullie doorgedrongen is. Een jongen van 18 (?) die dit al bereikt heeft wat jullie nooit zullen bereiken.
Nu gaan degenen die zich aangesproken voelen "justin bieber fan" roepen
![]()
Moet je jezelf zien! Jij met je enge, beschaduwde gezichtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.
faggotquote:Op maandag 9 juli 2012 08:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb kaartjes gekocht en zie JB waarschijnlijk van heel dichtbij![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |