abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113707566

Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE's baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.

Algemene informatie
Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! TS server: 176.9.1.88

Band of FOK!ers Platoon:
http://battlelog.battlefi(...)2832655241362844934/
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
pi_113709417
Gaat lekker met de dubbele XP :D. Gisteren de SOFLAM unlocked en beetje mee zitten spelen. Wel een handig speeltje als een teamgenoot met een Javelin goed oplet.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_113709916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat lekker met de dubbele XP :D. Gisteren de SOFLAM unlocked en beetje mee zitten spelen. Wel een handig speeltje als een teamgenoot met een Javelin goed oplet.
bij mij gaat het ook lekker zeg,gisteren van level 18 tot 27 gekomen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraagje met al die assignments kan je die van Close Quarters ook in andere modes halen
en die van Back to Karkand in Close Quarters potjes halen?

wat ik wel jammer vind is dat je gedwongen wordt om met een rocket launcher als een mongool te spelen en de noob tube waar ik me altijd aan erger.

[ Bericht 23% gewijzigd door Wells.p op 03-07-2012 12:15:24 ]
--- ҉ ---
pi_113710214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Wells.p het volgende:

[..]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraagje met al die assignments kan je die van Close Quarters ook in andere modes halen

wat ik wel jammer vind is dat je gedwongen wordt om met een rocket launcher als een mongool te spelen en de noob tube waar ik me altijd aan erger.
Niemand dwingt je om die assignments te halen. :d
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113710318
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Niemand dwingt je om die assignments te halen. :d
haha, heb je punt. Maar ik wil het. Maar ze hadden betere dingen kunnen verzinnen
--- ҉ ---
pi_113710327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ja je kan ze gewoon algemeen doen, op de gamemode specifieke assignments na (Squad Deathmatch bijvoorbeeld voor de L85A2, wil ik evt wel mee helpen later vandaag), en natuurlijk de Karkand assignments waarmee je een bepaalde tijd op maps moet spelen.
pi_113711209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ja je kan ze gewoon algemeen doen, op de gamemode specifieke assignments na (Squad Deathmatch bijvoorbeeld voor de L85A2, wil ik evt wel mee helpen later vandaag), en natuurlijk de Karkand assignments waarmee je een bepaalde tijd op maps moet spelen.
Prima graag, Ga alleen om 4 uur weg om te werken.
--- ҉ ---
pi_113711334
GVD.
Kan op geen 1 server normaal CQ doen door al de shotgun fags
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:29:37 #9
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_113712468
Er is niks met shotgun rondes :D

Zo'n shotgun is blijkbaar besmettelijk, als iemand er een paar keer mee gekilled is dan denkt hij / zij dan pak ik er ook een. En zo gaat dat verder :D

Eens kijken of ik mijn aimbot nog moet afstoffen of dat hij het nog doet :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_113712980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Er is niks met shotgun rondes :D

Zo'n shotgun is blijkbaar besmettelijk, als iemand er een paar keer mee gekilled is dan denkt hij / zij dan pak ik er ook een. En zo gaat dat verder :D

Eens kijken of ik mijn aimbot nog moet afstoffen of dat hij het nog doet :D
ahahha :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:21:02 #11
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_113716681
Om nog even terug te komen op het einde van het vorige topicdeel;

Bannen op TS is onnodig en moet je niet doen. Daarmee jaag je mensen weg. Als er een onbekende nou echt rare dingen zegt of loopt te kloten, ok, maar iekue heb ik nooit problemen mee gehad en we storen ons altijd wel een keer aan elkaar. Uitpraten of negeren (mute) en het komt goed, Reactive.One werd ook gek van mij toen ik elke keer over mijn nieuwe PC begon te ouwehoeren hoe fijn dat nu wel niet werkte. :) Oh nee, dat was niet op TS, maar hier op Fok. Maar dat is ook weer goed en op TS gaan we ook prima met elkaar om. Bannen is wel heel rigoureus en de laatste paar dagen zag ik al weinig mensen op TS.. moet niet minder worden (ondanks dat ik er de laatste tijd ook wat minder op zat).

Is Premium al voor 10 euro te vinden? ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:28:21 #12
64238 CocaColaLight
pi_113716969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef JK het volgende:
Is Premium al voor 10 euro te vinden? ;)
Ik zeg fundraising concert om JK aan het premium gebeuren te helpen :P

Maar aangezien jij de grootste metro liefhebber hier bent lijkt me die close quarters echt wat voor jou. Ik vermaak me er uitstekend mee. Vooral met zo af en toe een paar potjes gun master tussendoor.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:40:59 #13
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113717429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Ik zeg fundraising concert om JK aan het premium gebeuren te helpen :P
Eens, ik kan goed zingen en geef vanavond wel ff een demo op TS.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:41:47 #14
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113717476
Trouwens, is het niet handig om de OP aan te vullen met dat BF3 premium formulier ?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:54:38 #15
64238 CocaColaLight
pi_113718014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Eens, ik kan goed zingen en geef vanavond wel ff een demo op TS.
Oh oh dat wordt toch niet betalen om je stil te krijgen? :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:55:31 #16
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113718049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Oh oh dat wordt toch niet betalen om je stil te krijgen? :P
:Y
Dat geef ik dan aan JK zodat hij Premium kan halen _O-
pi_113720216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef KroodjeBip het volgende:
Trouwens, is het niet handig om de OP aan te vullen met dat BF3 premium formulier ?
Goed idee!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_113720724
Volgens mij klapt de TS server eruit.
pi_113721849
Nog 40 levels te gaan :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:20:00 #20
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_113729935
Maar heb je in CQ ook wat mooie plekjes waar je elkaar tegen komt zoals in Metro (lees: de zijtrappen) om extra snel kills te maken? :+
pi_113731726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef JK het volgende:
Maar heb je in CQ ook wat mooie plekjes waar je elkaar tegen komt zoals in Metro (lees: de zijtrappen) om extra snel kills te maken? :+
Ja. Maar het is ook een tegelijkertijd een andere ervaring.. je kan beter rushen dan campen imho.. maar er zijn zat plekjes waar je kan blijven rondhangen.
-weg-
pi_113731731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef JK het volgende:
Soms.
pi_113731803
Laat ik het zo zeggen, het spawnsysteem is kut.
-weg-
pi_113731857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:55 schreef Auti het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het spawnsysteem is kut.
Alleen als je in te grote servers speelt, tis nogal logisch dat je op elkaar spawnt met 64 man :).
pi_113731895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Alleen als je in te grote servers speelt, tis nogal logisch dat je op elkaar spawnt met 64 man :).
Dat is waar :Y
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')