http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1511319quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké..
Full HD MKV'tjes kan 'ie zeker niet aan hè?
Jawel hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké..
Full HD MKV'tjes kan 'ie zeker niet aan hè?
Gebruik dan gewoon een usb stickquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, thanks
helaas geen bedrade verbinding mogelijk bedenk ik me nu, dus dat gaat al niks worden, streamen over wifi is kut
Android Remote is een app voor xbmc idd, maar je kan ook gewoon teamviewer installeren, werkt op vrijwel alle besturingssystemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Android remote toch ook? Of is dat alleen maar toepasbaar bij de xbmc?
Je bedoelt de film op USB zetten, en dan afspelen? Dat kan ik al met mijn huidige situatie, dus dat schiet niet opquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon een usb stick
Van wat ik weet kan je gewoon computeren, maar je kan alleen Linux erop zettenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Woods het volgende:
Kan iemand me een beetje uitleggen als je hem binnenkrijgt wat je allemaal moet doen om er een zogezegde mediaplayer van te maken? Echt computeren kan hij niet?
Trouwens... http://www.zdnet.com/rasp(...)sandwich-7000001980/quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Woods het volgende:
Kan iemand me een beetje uitleggen als je hem binnenkrijgt wat je allemaal moet doen om er een zogezegde mediaplayer van te maken? Echt computeren kan hij niet?
OpenELEC en Raspbmc zijn de XBMC platforms inderdaad.quote:
Daar kan ik je niet mee helpenquote:
Dit is bij far de makkelijkste optie: http://www.raspbmc.com/wiki/user/windows-installation/quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Woods het volgende:
Zou me verbazen dat die het niet zou doen. Midori is best een volwaardige (lightweight) browser.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef Duvel het volgende:
Dit wordt gepost in Midori onder Raspbian. Werkt best aardig, niet heel rap, maar snel genoeg. En sowieso verbaasd dat het forum wordt weergegeven.
Ik heb alleen OpenElec gebruikt. Raspbmc niet. Ik heb ooit voor OpenElec gekozen omdat ik dacht dat OpenElec trager was met opstarten maar sneller in menu weergave t.o.v. Raspbmc; opstarttijd boeit me niet maar snellere weergave in menu wel dus toen voor OpenElec gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Quir het volgende:
Je hebt allebei gebruikt als ik het me goed herinner - eindoordeel, gaat OpenElec RaspBMC vervangen op mijn SD-kaart?
Nouja, ga ik dat doen. Ik heb Rasp alleen geprobeerd op een goedkoop SD kaartje dat ik vond, dus ik zal er een keer een Class 6 voor meepakken. Ik ga eens wat opzoeken over een dual boot van een van de twee en Debian, volgens Google hebben meer mensen dat idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb alleen OpenElec gebruikt. Raspbmc niet. Ik heb ooit voor OpenElec gekozen omdat ik dacht dat OpenElec trager was met opstarten maar sneller in menu weergave t.o.v. Raspbmc; opstarttijd boeit me niet maar snellere weergave in menu wel dus toen voor OpenElec gegaan.
Maar Raspbmc heeft nu blijkbaar RC4 wat min of meer betekend dat die nu ook aardig snelheidswinst heeft in het menu.
Denk dat je gewoon beide moet uitproberen.
Ik kende 'm niet. Browsen in Chromium is niet echt prettig, zeker FOK! niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef Redostrike het volgende:
[..]
Zou me verbazen dat die het niet zou doen. Midori is best een volwaardige (lightweight) browser.
Voor de Belgen die hier mee volgen, vanaf zaterdag een 16GB Class 10 kaartje voor EUR 9.99. Als het niet werkt op de Pi breng je hem gewoon terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef shiznuts het volgende:
Mensen die nog een SD-kaartje moeten, dit is wel een aardige aanbiedinges: http://www.mymemory.co.uk/SDHC/SanDisk/SanDisk-16GB-Extreme-SD-Card-(SDHC)-45MB_s---Class-10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |