1 | sudo python CouchPotato.py -d |
1 | sudo /etc/init.d/couchpotato start |
1 2 | Starting CouchPotato:/usr/bin/python: can't open file 'CouchPotato.py': [Errno 2] No such file or directory failed! |
1 2 3 4 | cd /usr/local/sbin/couchpotato sudo cp initd /etc/init.d/couchpotato sudo chmod a+x /etc/init.d/couchpotato sudo update-rc.d couchpotato defaults |
1 | sudo /etc/init.d/couchpotato start |
Doe maarquote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
Zal ik de OP eens gaan aanpassen? Beetje naar de actualiteit, wat minder 'persoonlijk' misschien zodat het een mooie OP wordt voor een generaal topic over de Pi? Of maar zo laten?
quote:Vond het trouwens apart dat hier nog geen topic voor was.
Ok!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
Zal ik de OP eens gaan aanpassen? Beetje naar de actualiteit, wat minder 'persoonlijk' misschien zodat het een mooie OP wordt voor een generaal topic over de Pi? Of maar zo laten?
Jeuj!quote:
Bij Farnell: 15 april interesse getoond (mail doorgegeven), 9 mei pre-order gemaakt en hij zou volgende week verzonden moeten worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:23 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe lang hebben jullie ongeveer moeten wachten tussen bestelling (dus de daadwerkelijke bestelling na ontvangen van de invite) en ontvangst?
Ouch, dat gaat nog wel even duren dan. Heb pas net kunnen pre-orderen bij Farnellquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bij Farnell: 15 april interesse getoond (mail doorgegeven), 9 mei pre-order gemaakt en hij zou volgende week verzonden moeten worden.
Bij RS: 15 april interesse getoond (ook mail dus doorgegeven), 22 juni besteld en hij zou binnen 10 weken verzonden moeten worden.
1 dag (farnell), wel op rekening besteld (bedrijfsmatig) dus weet niet of je dan andere shipping krijgt (stond op same day delivery maar dat is alleen binnen de UK)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
Hoelang hebben jullie hier moeten wachten op de levering? Die van mij is 23-06 verzonden maar nog niet aangekomen
Tja, grote vraag hè.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ouch, dat gaat nog wel even duren dan. Heb pas net kunnen pre-orderen bij Farnell
Hier ook Farnell, maar dan gewoon voor consumenten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
1 dag (farnell), wel op rekening besteld (bedrijfsmatig) dus weet niet of je dan andere shipping krijgt (stond op same day delivery maar dat is alleen binnen de UK)
Same here, zelfs nog geen update. Dat had ik na dit weekend toch wel verwachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef dirkjo het volgende:
Ben hier aan het wachten op de case van ModMyPi. Ik denk dat ik straks maar even de doos met lego van zolder haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |