Dan snap ik wel dat je het niet veel aan vindt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wat zo jammer is dat ik niet eens weet hoe de fuck de TDF inelkaar zit, wie goed is, waar je op moet letten..
Vriendin van Johnny Hoogerland.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
wie is dat geile wijf die er alleen mooi zit te zijn?
die met dat pittig kapsel?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
wie is dat geile wijf die er alleen mooi zit te zijn?
Dan ben ik misschien door de war met Kenny van Hummel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee die eikel heeft een Groningse gejat
deze ?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien door de war met Kenny van Hummel.
Wat heeft hij je misdaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver. Die eikel van een Van der Tak, de burgemeester van de gemeente Westland, zit achter Genee
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die blonde milf aan tafel, wie anders
Danielle Overgaag.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft die gozer man?
[..]
niceee![]()
Feestburgemeesterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft hij je misdaan?Prima burgemeester
Niks mis met Sjaak 'dit zijn tomaten' van der Tak.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver. Die eikel van een Van der Tak, de burgemeester van de gemeente Westland, zit achter Genee
[ afbeelding ]
''Overgaag trouwde op 28 juni 2008 met Reinout Oerlemans''quote:
Je hebt het wel over Arnie.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''Overgaag trouwde op 28 juni 2008 met Reinout Oerlemans''
oh god die kneus
Pakket A, B, C, D.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Kun je de uitzendingen ook weer bijwonen? Waar kun je daar meer info over vinden?
Gert is even stilquote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Eerste twintig minuten waren drama, het is nu beter. Meer rust.
Gladjakker, gluiperig hypocriet mannetjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FeestburgemeesterNiemand in het Westland neemt hem serieus maar weten iig wel dat ze hem voor een opening kunnen uitnodigen
WTF?!?! Dat was vorig jaar stukken beter geregeld dan..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Pakket A, B, C, D.
1000 euro is het startbod:')
Gewoon elke dag in Naaldwijk rondneuzen, misschien krijg je nog wat tickets. Of je verstoppen overdag in die tent. Stond er vanmiddag ook gewoon in.
Jemoet gewoon even googleVolgens mij kan je er voor 100 euro zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
WTF?!?! Dat was vorig jaar stukken beter geregeld dan..
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
Die Danielle Overgaag is wel even een flinke metamorfose doorgegaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Allemaal de invloed van Armstrongquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
Die Danielle Overgaag is wel even een flinke metamorfose doorgegaan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inderdaad hey. Hoe dik ligt dit er bovenopquote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het volgende gesponsorde itempje dus...
Dat duurde ff ofnietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |