Logisch want niemand interesseert dat wielrennen manquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Type-R het volgende:
Plaatsvervangend schaamte gewoon hoeveel reclame er in zit
Nee, het had gewoon op RTL7 moeten blijven. Was prima toch vorig jaar?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Logisch want niemand interesseert dat wielrennen manIk kijk voor Genee en Derksen die af en toe komt gluren
Maar er zit geen enkele cent gemeenschapsgeld inquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gatver, wat een gesponserd rukprogramma
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toequote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
En ik denken dat de sponsors bij VI Oranje erg waren, daar voegde het tenminste nog iets toe
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
En ik denken dat de sponsors bij VI Oranje erg waren, daar voegde het tenminste nog iets toe
Wat dan? Het Gilette klassementquote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
Was wel leuk ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...
Dat dus. En dat moet gesponsord worden. Logisch.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar er zit geen enkele cent gemeenschapsgeld in
De reservetafel en Snickers blunder van de dagquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toe
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Cora van Mora voegde zeer veel toe
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat panelschieten van de ING was heel leuk...
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dan? Het Gilette klassement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |