http://www.telegraaf.nl/b(...)Rock_Werchter__.htmlquote:ma 02 jul 2012, 21:07 |lees voor
Nederlander dood op terugweg Rock Werchter Brasschaat - Een Nederlander is maandagmiddag om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in België. Het slachtoffer keerde juist terug van festival Rock Werchter. Een andere inzittende raakte zwaargewond.
Het dodelijk ongeval gebeurde omstreeks 16:45 op de E19, vlakbij de Nederlandse grens. Een terreinwagen knalde met hoge snelheid op een Trabant met daarin de Nederlandse inzittenden. Het oude autootje schoof onder een vrachtwagen, waardoor één persoon overleed en een andere met ernstige verwondingen moest worden opgenomen in het ziekenhuis.
Over de identiteit van de slachtoffers is vooralsnog niets bekend.
quote:
Rust in vrede zeg je dan. Hebben jullie geen manieren geleerd? Is het immers belangrijker of het iemand van dit forum was of niet? Dit is om te schamen.quote:
Wat ben je toch ook een domme lul hè. Echt waar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
[..]
Rust in vrede zeg je dan. Hebben jullie geen manieren geleerd? Is het immers belangrijker of het iemand van dit forum was of niet? Dit is om te schamen.
Op zich zit er wel wat in wat Gokhan zegt.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een domme lul hè. Echt waar.
Neuh, poep. Het gaat er mij om dat Sound en Ensemble het menen en hopen dat het geen PTA'er is.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Op zich zit er wel wat in wat Gokhan zegt.
Ook snap ik dat FOK! geen condoleance-register is, en het dus logisch is dat er wordt gehoopt dat het niet iemand van PTA betreft.
Ik heb manieren geleerd; dit is mijn manierquote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
[..]
Rust in vrede zeg je dan. Hebben jullie geen manieren geleerd? Is het immers belangrijker of het iemand van dit forum was of niet? Dit is om te schamen.
dit is nog erger:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Blijf het deels komisch en apart vinden dat iemand juist in zo een auto kan verongelukken.
Het boeit nogal vanwege het feit dat je wellicht iemand kent die plots is overleden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een domme reacties hier, ook van de mods. Wat boeit het nou of 't wel of niet een fokker is, op zo'n jonge leeftijd overlijden of zwaar gewond raken is sowieso fucked up
RIP
Sorry, ik wist niet dat we ons niet mogen afvragen of het een FOK!ker is, ja ofte nee. En dat we allemaal enkel en alleen braaf RIP moeten posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een domme reacties hier, ook van de mods. Wat boeit het nou of 't wel of niet een fokker is, op zo'n jonge leeftijd overlijden of zwaar gewond raken is sowieso fucked up
RIP
Zit je weer onder het verkeerde account te baggeren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat we ons niet mogen afvragen of het een FOK!ker is, ja ofte nee. En dat we allemaal enkel en alleen braaf RIP moeten posten.
Bij deze dan; RIP trabantjezonde van zo'n leuk autootje.
Huh?!? welk account bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zit je weer onder het verkeerde account te baggeren?
Poolse chauffeurs, zullen best aardige mensen zijn maar in Limburg zijn ze echt de pest van het asfalt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Prowl het volgende:
Vanmiddag ging het ook nog maar net goed, een poolse chauffeur dendert een rotonde over en ziet daarbij een mini over het hoofd die al ruim en breed de rotonde over was.
VOL in de ankers die mini en het scheelde echt een CM of 5
Dat meiske achter het stuur was zo bleek als een lijk en haar auto wou niet meer starten
Ik heb de rotonde verder maar geblokkeerd zodat zij in alle rust haar auto kon starten en ff bij kon komen anders was iedereen en langs gescheurd en was ze doorgedraaid
Chauffeur polski had iets teveel piwo gehad denk ik want die was al 3 km voor mij aan het slingeren
Kleine autootjes in 2012
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |