Chris D'Elia vond ik ook het enige nog een heel klein beetje leuke aan die complete bagger. En dat kwam meer omdat hij zijn eigen lach soms bijna niet kan inhouden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:00 schreef JDx het volgende:
Haha wtf? Waarom vindt niemand Whitney leuk dan? Snap dat echt niet, het is echt geniaal. Maar misschien komt dat omdat ik sowieso al fan was van die gast sinds Glory Daze, ook een epic show die gecanceled is.
Haha dat is inderdaad waarom ik de serie zo leuk vind. Het is geen serie, meer een soort van toneelstuk, je ziet idd dat ze maar half in hun rol zitten, maar dat boeit ze geen flikker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chris D'Elia vond ik ook het enige nog een heel klein beetje leuke aan die complete bagger. En dat kwam meer omdat hij zijn eigen lach soms bijna niet kan inhouden.
Yvette Nicole Brown, ik onthoud het omdat ze haar doop/middelste naam ook gebruikt en haar achternaam goed bij haar past (quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heel veel mensen vinden de figuur Whitney Cummings buitengewoon irritant. Ik stel dan ook voor dat we zo'n figuur buiten dit topic houden en het hier enkel hebben over Gillian Jacobs en Alison Brie. Of Shirley, wiens echte naam ik nooit kan onthouden wegens minst interessante personage uit de serie.
het wordt hoe dan ook een kort seizoen van circa 12/13 afleveringenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef JDx het volgende:
WTF? Dat kan niet eens qua seizoen, 23 afleveringen redden ze meestal net van september t/m april.
Makkelijk te doen. Alle series hebben altijd meerdere weken zonder aflevering, vooral de laatste en eerste maanden van het jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:11 schreef JDx het volgende:
WTF? Dat kan niet eens qua seizoen, 23 afleveringen redden ze meestal net van september t/m april.
Wordt? Ik dacht dat het seizoen al klaar was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
het wordt hoe dan ook een kort seizoen van circa 12/13 afleveringen
Voor 23 afleveringen heb je toch echt 23 weken nodig. Dat is dus minimaal 5 maanden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Makkelijk te doen. Alle series hebben altijd meerdere weken zonder aflevering, vooral de laatste en eerste maanden van het jaar.
Precies. En van september tot mei is bijna 8.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Wordt? Ik dacht dat het seizoen al klaar was.
[..]
Voor 23 afleveringen heb je toch echt 23 weken nodig. Dat is dus minimaal 5 maanden.
Dat klopt inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef JDx het volgende:
Ja, maar als ze in januari beginnen dan zouden ze dus tot half juni elke week moeten uitzenden, dat lukt nooit. Dus zal het wel een aflevering of 15 worden.
Hmm, zou Community op nieuwjaarsdag een uitzending hebben of zouden ze hem gewoon op een datum hebben gezet die handig is in het systeem..wat denk je zelf?quote:
Je hebt ook helemaal gelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hmm, zou Community op nieuwjaarsdag een uitzending hebben of zouden ze hem gewoon op een datum hebben gezet die handig is in het systeem..wat denk je zelf?
Dat ik ook pas de eerste ben na deze post die dat zegt zeg
leek me een overbodige opmerkingquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ik ook pas de eerste ben na deze post die dat zegt zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |