TS valt tijdens het hardlopen. Ik denk dat het defect niet softwarematig is.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat je het via hun verzekering probeert te spelen, kun je eerst nog proberen om de iPhone op iTunes aan te sluiten en dan Herstellen kiezen. Met wat geluk bespaart je dat veel gedoe.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat je het via hun verzekering probeert te spelen, kun je eerst nog proberen om de iPhone op iTunes aan te sluiten en dan Herstellen kiezen. Met wat geluk bespaart je dat veel gedoe.
Maar als de eigenaar niet mee wilt werken, of geen aansprakelijkheids verzekering (die dit dekt) heeft zal je toch via de rechter moeten. Vriendelijk en redelijk blijven is dus aan te raden, je wilt tenslotte geld van ze.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef JurriaanK het volgende:
in veel gemeentes staat in de APV dat honden aan de lijn moeten. Als dat daar ook zo is, dan is de eigenaar aansprakelijk als die hond toch losliep en je kennelijk in de weg liep, lijkt me.
Want honden kunnen niet plotseling voor je voeten lopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Je struikelde over een loslopende hond? Het is niet alsof je omduwde of zo.
Misschien de volgende keer gewoon voor je kijken i.p.v. op je schermpje van je Iphone.
Jij geeft je telefoonnummer aan mensen die joggen en daarbij struikelen over een stoepje of die tegen een langsrijdende auto lopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef Fe2O3 het volgende:
In theorie kan het meisje ook claimen dat TS niet op de weg lette en daardoor over haar hond struikelde. Had net zo goed een stoepje kunnen zijn. Of een langsrijdende auto.
Hond countert dat het een losloop gebied was.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Zolder het volgende:
TS countert door te zeggen dat de hont niet aangelijnd was
Die twee spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef thettes het volgende:
Zojuist tijdens het hardlopen struikelde ik over een loslopende hond op het voetpad...
Hoe los ik dit nu verder op? Mijn schuld was het niet
Dat weten we niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hond countert dat het een losloop gebied was.
De meeste honden komen aanlopen en groeien niet uit een straatsteen o.i.d. Als je gewoon loopt zie je een hond meestal wel aankomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want honden kunnen niet plotseling voor je voeten lopen?
Gaan we nog ontopic of blijft dit topic geneuzel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |