Maar ze hebben niet geprobeerd om met een oplossing te komen?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Misty_eyes het volgende:
Dat zij het recht hebben op het houden van katten, net als iedereen :[
ze proberen de beesten kalm te houden maar dit lukt natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet geprobeerd om met een oplossing te komen?
En wat zou jij willen zien gebeuren nu? De katten weg?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
ze proberen de beesten kalm te houden maar dit lukt natuurlijk niet.
Lekker asociale bovenburen dusquote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Misty_eyes het volgende:
Dat zij het recht hebben op het houden van katten, net als iedereen :[
Ik wil die katten niet meer horen, hoe ze het doen moeten ze zelf weten. Nog meer vragen...?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef Kola het volgende:
[..]
En wat zou jij willen zien gebeuren nu? De katten weg?
Dit gaat de woningbouw ook allemaal vragen hoor, als je daar aanklopt. Ik dacht, ik bereid je alvast even voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:26 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik wil die katten niet meer horen, hoe ze het doen moeten ze zelf weten. Nog meer vragen...?
Een buurman van mij had ook ooit ruzie met zijn buurman, dat hebben wij tijden moeten aanhoren.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Misty_eyes het volgende:
Oké, goeie. Hoe weet je dat trouwens?
Maar volgens mij sta ik vrij sterk als ik het huurcontract zo lees.
Zal een goede ondervloer het gespring van drie katten van bv. een kast tegenhouden...?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:01 schreef JoPiDo het volgende:
Onafhankelijk onderzoek naar de vloer laten uitvoeren, deze moet aan verschillende eisen voldoen qua ondervloer en of deze de muren raakt.
Hoe dat verder in zijn werk gaat, weet ik niet. Wellicht dat de verhuurder zo'n onderzoek kan regelen.
Die ruimte heb ik helaas niet, zelf ook aan gedacht. Bedankt in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef JoPiDo het volgende:
Daarnaast kun je zelf kijken of er andere ruimtes in je huis zijn waar je er minder last van hebt en daar gaan slapen. Ik heb zelf ook mijn bed verhuisd omdat ik last had van de onderbuurman. Dit heeft voor mij enorm geholpen.
Ja, tenzij dat beest heel zwaar is?!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Zal een goede ondervloer het gespring van drie katten van bv. een kast tegenhouden...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |