abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113680271
Hé ,

Als het goed is heb ik dit jaar mijn bachelor afgerond.
Ik wil in september van start gaan met mijn master. Ik heb mij dan ook ingeschreven voor een master aan de UU.
Nu kom ik er echter achter dat de UU mij hoogstwaarschijnlijk niet precies kan bieden wat ik wil.
Leiden kan dit waarschijnlijk wel. Ik overweeg dan ook om toch in Leiden mijn master te volgen.

Weet iemand hoe ik dit aanpak met studielink enzo? Moet ik me voor 2 masters inschrijven daar? Of op één of andere manier uitschrijven voor de master aan de UU?
En kan ik dan wel gewoon in september van start? Want de opleidingen hanteren vaak andere deadlines dan studielink. Professoren vertelde mij dat daar vaak wel een mouw aan te passen is...

Anyway, hoe nu te handelen?
  maandag 2 juli 2012 @ 19:08:58 #2
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113683362
Kwestie van asap bellen of mailen met de onderwijsbalie/examencommissie van de studie van Leiden. Kans is idd groot dat je gewoon kan wisselen, maar je moet er wel achter aan gaan. Afhankelijk van de studie kunnen er verschillende deadlines en aanvullende eisen gesteld worden. Dat is per master echter weer verschillend.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_113683534
Je kunt je op studielink uitschrijven voor de master die je niet wilt doen. En dus ook inschrijven voor degene die je wel wilt doen, lukt het niet met de deadline: dan inderdaad even bellen zoals bovenstaande zegt :)
He walks amongst us, but he is not one of us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')