Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijkerquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wat doe jij als je een serveerstertje leuk vind?

Geloof het wel ja, nog geheel onbedorven zo de merkenquote:

Je kunt niet haten op De Kuip.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook ouwe gaylord.
Vind de Kuip gewoon een mooi stadion.

ipv betalen je nummer op de rekening zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wat doe jij als je een serveerstertje leuk vind?

Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijker

Prachtige timing, want ik heb verschrikkelijke dorst.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof het wel ja, nog geheel onbedorven zo de merken

Oh jawel hoorquote:

Ahwquote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgen

Kijk, zij loopt al wat langer meequote:

Vampierenuurtje is vannacht pas hmmkayquote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prachtige timing, want ik heb verschrikkelijke dorst.

Hij was eerst de hele nacht van de rel omdat die ene blonde hem vast wel leuk vondquote:

Mensen die makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijker

Ja maar dat kan ze gewoon weggooien of je nummer doorgeven aan engerds zoals de popo.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ipv betalen je nummer op de rekening zetten.

Heeft ie een blauwtje gelopen of heb jij het hem uitgelegd?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was eerst de hele nacht van de rel omdat die ene blonde hem vast wel leuk vond

Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk wasquote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft ie een blauwtje gelopen of heb jij het hem uitgelegd?

Popo de clown?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
[..]
Ja maar dat kan ze gewoon weggooien of je nummer doorgeven aan engerds zoals de popo.

Zondequote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk was

Neger wat?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgen

Ik werk gek van zijn gezeik op een gegeven moment dus dan moet je gewoon duidelijk zijn naar mensenquote:

Hij dacht dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg en zij maar al te graag hem in die discotheek wou hebben, dat het een propper was kwam bij hem niet dagenquote:

Das dan wel weer liefquote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk was

Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk gek van zijn gezeik op een gegeven moment dus dan moet je gewoon duidelijk zijn naar mensen

Mensen die er in trappen zijn nog ergerquote:

Ik kreeg ooit eens een shotje aangeboden, bleek het klaar grapefruitsap te zijn. Zat geen druppel alcohol inquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die er in trappen zijn nog erger

Kom vechten dan, niet zo tegen flipsels hequote:

Lansgevecht?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan, niet zo tegen flipsels he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |