abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2002 @ 02:07:02 #251
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_5617664
quote:
Op maandag 02 september 2002 00:49 schreef Mugger het volgende:

Zomergasten hobbelt al jaren achteruit. En dat kun je volledig op het conto van die Van Dis schrijven. Die vent zou zelfs Emile Ratelband als gast doen indutten. Opzouten met die snobdrol.

Tja, hij gaat weg dus je hebt in ieder geval al je zin:)

Ik ken het zomergasten van 'vroeger' niet. Maar wil je ook zeggen dat je de afleveringen van vorig jaar met Barend en van Dorp en Youp van 't Hek niet goed vond? Vooral die met Barend en van Dorp vond ik zeer goed. Maar misschien ligt dat ook wel aan het feit dat zij veel dingen hadden waar ik mij ook voor interesseer (sport + actualiteiten).

pi_5617915
quote:
Op zondag 01 september 2002 23:36 schreef milagro het volgende:
Ik vind Huub zelfs een beetje.... dommig ....soms

Sorry, Huub..ik vind het ook niet aardig van me

Goh, wat eigenaardig, ik vond 't juist een intelligent man. Natuurlijk ken ik hem amper, maar de indruk die hij maakte was verre van 'dommig'.
Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
pi_5617926
quote:
Op maandag 02 september 2002 03:11 schreef Wwolfje het volgende:

[..]

Goh, wat eigenaardig, ik vond 't juist een intelligent man. Natuurlijk ken ik hem amper, maar de indruk die hij maakte was verre van 'dommig'.

Ik schreef toch ook soms.... aan het begin van de avond vond ik dat .....

maar ik ken hem ook niet dus wellicht geen eerlijke conclusie van mij.. je zou het zelfs een beetje dommig kunnen noemen van me

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5617933
quote:
Op maandag 02 september 2002 03:16 schreef milagro het volgende:

[..]
maar ik ken hem ook niet dus wellicht geen eerlijke conclusie van mij.. je zou het zelfs een beetje dommig kunnen noemen van me

Laat ik dat maar doen dan
Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
pi_5617934
quote:
Op maandag 02 september 2002 03:19 schreef Wwolfje het volgende:

[..]

Laat ik dat maar doen dan

you are welcome to
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5621407

Check dit voor de hele uitzending van Peter Schwartz:

http://www.vpro.nl/programma/dnw/index.shtml?2785571+2848289+3938701+5679688

De toekomst van de wereld

Er zijn 3 variabelen die het milieu beinvloeden:

Bevolking, rijkdom, technologie.

Oftewel: Hoeveel mensen zijn er, hoe rijk zijn ze en wat kunnen ze?

1.
De bevolkingsgroei is onder controle, de laatste keer dat de mensheid zich verdubbelde in aantal is al geweest. De bevolkingsgroei neemt razendsnel af. Het maximaal aantal mensen zal onder de 10 miljard zijn.

2.
Iederren wil geld genoeg hebben om te leven, het antwoord is dus: maak de mensen in de wereld rijk, niet arm.

3.
Dit is de variabele die we moeten proberen te beinvloeden.
De technologische revolutie is niet te stoppen. 500 jaar aan technologische evolutie heeft een 'mindblowing' effect gehad.Energieverbruik wordt (gedwongen) schoner in de komende 20 jaar.

Samengevat:
Er leven nu (procentueel) meer mensen een beter en langer leven dan ooit tevoren.

En dit zal alleen maar toenemen.

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5621454
Huub van der Lubbe is een matig tekstschrijver.
En ik had het idee dat Adriaan van Dis op hem neerkeek, zoals I.R.Baboon neerkijkt op de meeste Fok!ers.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')