quote:Over zo'n verlies MOET je gewoon praten.
Op maandag 26 augustus 2002 18:44 schreef k_man het volgende:[..]
He, ik heb er best begrip voor, maar ik hoef het gewoon niet voor de zoveelste keer te horen.
Het was een schitterend eerbetoon aan haar dochter.
quote:Het begrip kwam niet bepaald in je woordkeus tot uiting
Op maandag 26 augustus 2002 18:44 schreef k_man het volgende:[..]
He, ik heb er best begrip voor, maar ik hoef het gewoon niet voor de zoveelste keer te horen.
"Dat verhaal heeft ze de afgelopen tijd al tot vervelens toe in allerlei interviews uit de doeken gedaan"
quote:Nou, gister huilde ze wel hoor...
Op maandag 26 augustus 2002 18:58 schreef Spina1 het volgende:
Ik heb haar in nog geeneen interview zien huilen, terwijl ze er toch uitgebreid over kan praten, heel knap..
Prachtige uitzending, leuk gekozen fragmenten.
Ik ga hem zaterdag middag zeker weer kijken of opnemen
En zondag met Huub vd Lubbe, ben benieuwd
quote:Toen ze het over haar dochter had? Niet gezien dan.. Maar bij BvD had ze het er ook uitgebreid over, maar ze praat er wel vrij nuchter over, daar heb ik wel respect voor.
Op maandag 26 augustus 2002 19:04 schreef milagro het volgende:[..]
Nou, gister huilde ze wel hoor...
Ik ga hem zaterdag middag zeker weer kijken of opnemenEn zondag met Huub vd Lubbe, ben benieuwd
Hoe lang wordt dit programma nog uitgezonden eigenlijk? 2de keer dat ik het zie, maar het is wel interessant, ik dacht alleen dat het vroeger door iemand anders gepresenteerd werd of was dat een ander programma, duurde iig ook een paar uur..
quote:Ik vond het één van de mooiste, misschien wel de mooiste uitzending van zomergasten.
Op maandag 26 augustus 2002 19:04 schreef milagro het volgende:[..]
Nou, gister huilde ze wel hoor...
Ik ga hem zaterdag middag zeker weer kijken of opnemenEn zondag met Huub vd Lubbe, ben benieuwd
En van Huub van der Lubbe verwacht ik ook een mooi programma.
Heb al die semie-intellectuele ouwehoeren nu wel genoeg voorbij zien komen.
Vond ik ook zo mooi van Anna Enquist, dat ze zich niet in de intellectuele hoek liet plaatsen door van Dis.
quote:Peter van Ingen was de eerste. Destijds begon het al om 19:00 uur.
Op maandag 26 augustus 2002 19:08 schreef Spina1 het volgende:ik dacht alleen dat het vroeger door iemand anders gepresenteerd werd of was dat een ander programma, duurde iig ook een paar uur..
Freek en Wim T. Schippers hebben een ook een poging gewaagd. Helaas vonden ze zichzelf belangrijker dan de gasten.
quote:Ik had het anders graag eens met Wim T. gezien. Hoewel hij me voor zomergasten totaaaaaaaal ongeschikt lijkt.
Op maandag 26 augustus 2002 19:11 schreef tong80 het volgende:[..]
Peter van Ingen was de eerste. Destijds begon het al om 19:00 uur.
Freek en Wim T. Schippers hebben een ook een poging gewaagd. Helaas vonden ze zichzelf belangrijker dan de gasten.
Wat enquist betreft heb ik gisteren van kwart voor 10 tot kwart over 11 gezien. Dat was wel kijkenswaardig. En de rest kijk ik zaterdag wel.
Anna Enquist was duidelijk over haar dochter, zij moet dit gewoon noemen, ze wil haar 'levend' houden. Prima toch, die laatste 15 minuten werden daardoor prachtig!
quote:idd, dat vond ik ook een uitzonderlijk mooie documentaire.
Op zondag 25 augustus 2002 22:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten totdat een gast eindelijk eens een stukje uit de documentaire 'Kinderen van de Hondsberg' laat zien....
Dat ging mij toen door merg en ziel, meer dan Volgelenzang vermoed ik, maar ik zou de hele documentaire wel eens willen zien...
humpff, ik had het helemaal gehad na 2x zomergasten dit jaar. Fasseur vond ik qua onderwerp nog wel interessant, maar ik loop me steeds te ergeren aan van Dis.
Kijk ik na al die jaren éé keer niet....zijn er zulke enthausiaste reacties op de uitzending
nou ja, zaterdag nog een kans
Er moet immers ook naar BB worden gekeken.
quote:ja, goed idee om BB op te nemen...
Op zondag 01 september 2002 19:48 schreef tong80 het volgende:
*Videoband klaarlegt*Er moet immers ook naar BB worden gekeken.
Huub v.d Lubbe is leuk. Puurheid!
quote:mwah tot nu toe is het leuk voor op de achtergrond
Op zondag 01 september 2002 21:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:Huub v.d Lubbe is leuk. Puurheid!
quote:idd..leuk....maar een beetje saai... tot nu toe
Op zondag 01 september 2002 22:19 schreef Kimmie het volgende:[..]
mwah tot nu toe is het leuk voor op de achtergrond
Wel puur inderdaad, maar niet echt diepgaand.
quote:Ben bang van wel
Op zondag 01 september 2002 22:57 schreef tong80 het volgende:
Wordt dit een doorspoelband ?
Gisteren weer naar de Anna Enquist aflevering gekeken...
en dan is het verschil in "niveau" wel heel erg opvallend.
Aardige vent, hoor, die Huub, maar niet echt interessante televisie
quote:Ja, helaas.
Op zondag 01 september 2002 22:57 schreef tong80 het volgende:
Wordt dit een doorspoelband ?
Huub is niet opgewassen tegen Adriaan. Jammer.
J.
Sorry, Huub..ik vind het ook niet aardig van me
Vat de uitzending wel samen.
J.
Maar die vraag van Van Dis daarna: "Wat wil je hier nou weer mee zeggen?" geeft aan dat Van Dis v.d. Lubbe niet interessant vindt.
Ten voordele van Van Dis moet ik wel nageven dat ie wel bij hetzelfde optreden van De Dijk was als ik (hij met erg jong schandknaapje), nu achteraf blijkt, dus ter voorbereiding van deze uitzending.
Dat over Amerika en die veroordeling door het internationaal strafhof (wist ik allemaal niet ben ook maar 17 he )
En die theorie over Bernhard.
oja en dat verhaaltje van die optimist was ook wel grappig
Ik had het idee dat van Dis blij is/was dat ie er nu vanaf is. Ik ben benieuwd wie het zal worden.
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 02-09-2002 00:47]
quote:Altijd grappig om een dergelijke opmerking juist op dit - van intelligentia uitpuilende - forum te lezen. Wat een verbeelding.
Op zondag 01 september 2002 23:36 schreef milagro het volgende:
Ik vind Huub zelfs een beetje.... dommig ....soms.
Zomergasten hobbelt al jaren achteruit. En dat kun je volledig op het conto van die Van Dis schrijven. Die vent zou zelfs Emile Ratelband als gast doen indutten. Opzouten met die snobdrol.
Ironisch genoeg vatte dat fragment met Ischa Meijer de hele serie perfect samen. Negenennegentig procent van de tv interviews bestaat uit een hoop voorspelbaar gelul over niets. Jammer.
Zomergasten is inmiddels verworden tot VPRO's eigen Big Brother. Een saai, uitgemolken en onuitroeibaar concept.
Beloof dikke Theo een paar ton en het wordt weer leuk, zeker weten. Hij wil wel.
Dus aan van Dis heeft het toen niet gelegen.
Wellicht zou Theo van Gogh meer uit mensen kunnen halen die niet 1,2,3 in zijn wereldje passen.
Van Dis en Huub vd Lubbe zijn 2 werelden van verschil, waar van Dis blijkbaar geen brug tussen weet te slaan.
Maar dat de uitzending niet echt interessant was lag niet enkel aan van Dis, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |