Hahahahahahaha NEENquote:Op maandag 2 juli 2012 11:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik vrees dat je die er met een papiertje om je vingers zelf uit moet zien te vissen schaar....
Damn!! Waar ga jij heen met Wim man??quote:Op maandag 2 juli 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hahahahahahaha NEEN![]()
![]()
Ik ga douchen en dan vaders wel even bellen voor hulp.
Net wel weer een kleintje uit zijn oor gevist, die was bezig met een plekje te zoeken. Too late sucker!
Succes nogquote:
Thanks.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja.... kan ik me voorstellen....
Sterkte!
Dat! Laat jij wim alléén maar in hoog gras lopen ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn!! Waar ga jij heen met Wim man??
Vanzelf af?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schaar..uurtje afwachten dan pleurt hij er vanzelf af. Ding is zo volgezogen..kan nooit lang meer duren.
Hebben we hier wel eens in de kamer gevonden, een volgezogen teekquote:Op maandag 2 juli 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanzelf af?Heb ik echt nog nooit gehad; ik moest ze er altijd uit halen...
Damn, 16 in een week... best zieligquote:Op maandag 2 juli 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is dol op hoog gras en planten ja.
Maar volgens mij heeft hij dit allemaal in Drenthe opgelopen.
Voor Drenthe had hij er 4 of 5 gehad in totaal. Afgelopen week is dit nummer 16
Maar heb vaders gebeld, ga er zo langs, dan gaan we kijken hoe we dit aanpakken.
Kan wel wachten, maar dat beest moet weg want ieuw
Nu even snel douchen
Is ook geen aankoop iddquote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuwen batterij en hoesje voor mn nieuwe/ouwe telemofoon besteld
(Wat ik niet zie onder een nieuwen aankoop; want nuttig![]()
)
Jij snaptquote:
Pehehehequote:Op maandag 2 juli 2012 11:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ook hoesje besteld voor mijn telefoonEn toen een dvd, mousepad en een rokje.
Hier wel. Kat trekt teken aan en soms mis ik er wel eens een met weghalen..vind ik dan vanzelf ergens in de loop. Zo`n grijze knikker met pootjes *ril*quote:Op maandag 2 juli 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanzelf af?Heb ik echt nog nooit gehad; ik moest ze er altijd uit halen...
Nietquote:
de Mooi en Bijenkorf hebben ze ookquote:Op maandag 2 juli 2012 11:44 schreef Lindytje het volgende:
YO, chickies, vraag: waar koop je KOH nagellak? Alleen bij Douglas? Of hebben ze die ook bij DA ofzo?
Sommige Bijenkorfen hebben een Koh afdeling.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:44 schreef Lindytje het volgende:
YO, chickies, vraag: waar koop je KOH nagellak? Alleen bij Douglas? Of hebben ze die ook bij DA ofzo?
Ok. Mooi heb ik niet hier, bijenkorf ook niet... dan wordt het dus toch de douglas.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
de Mooi en Bijenkorf hebben ze ook(sommige iig)
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:46 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik vind er echt helemaal niks aan, die lakjes
Owjah! Alvast downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay, de postduif is weer onderweg
Don't come closer, I might hurt you
Geef m iets met knoflook er in, werkt ook tegen teken.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, schoon.
Wat doet een teek eigenlijk als hij eraf valt? Kan het dan nog lopen? Groeien de pootjes mee ofzo?
Ik hoop alleen niet dat ze overspringen naar de kat. Co weet al dat een teek eruit koekje betekent. Daarom laat hij ook heerlijk toe dat ik hem onderzoek, want als ik er 1 vind krijgt hij koekje![]()
Met de kat lijkt dat me lastiger.
Leuke is dat zijn ontvlooiingsmiddel ook tegen teken zou moeten werken. Yeah, not so much
*duwt tenen knoflook in de keel van de poetel*quote:Op maandag 2 juli 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geef m iets met knoflook er in, werkt ook tegen teken.
Nee, dit is geen Masjsjsjsjsja-bash, het werkt écht tegen teken
Ja, dat heeft de meneer van de hondenschool me eens verteldquote:Op maandag 2 juli 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*duwt tenen knoflook in de keel van de poetel*
Ja, helpt dat? Gaat hij ook wel lekker van stinken
Wij hadden vroeger ook van die antiteken vloeistof maar het doet echt heul niks... Hij heeft er nu een stuk minder; nu we die niet meer gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, schoon.
Wat doet een teek eigenlijk als hij eraf valt? Kan het dan nog lopen? Groeien de pootjes mee ofzo?
Ik hoop alleen niet dat ze overspringen naar de kat. Co weet al dat een teek eruit koekje betekent. Daarom laat hij ook heerlijk toe dat ik hem onderzoek, want als ik er 1 vind krijgt hij koekje![]()
Met de kat lijkt dat me lastiger.
Leuke is dat zijn ontvlooiingsmiddel ook tegen teken zou moeten werken. Yeah, not so much
Jup ! Hier ook gehoord bij hondenschoolquote:Op maandag 2 juli 2012 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft de meneer van de hondenschool me eens verteld
Ze zeggen het
Heel hard sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttt roepenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit in een stiltecoupe. Iedereen praat op vrij luid niveau met elkaar. Ik heb zelden in zo'n luidruchtige stiltecoupe gezeten.
Sien krijgt per dag 1 of 2 blokjes schapenvet met knoflook tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dan ga ik wat knoflook door z'n voer geven.![]()
En een stiltecoupe is een hoax
Schapenvet? Waar haal je dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien krijgt per dag 1 of 2 blokjes schapenvet met knoflook tegenwoordigIs ook goed voor de huid en vacht
ALLEMAAL NAAR DE SCHUILKELDERS!!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
LUCHTALARM!!!! WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!!!
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dan ga ik wat knoflook door z'n voer geven.![]()
En een stiltecoupe is een hoax
Mijn vriendin heeft eens onwijze ruzie gehad met iemand die vond dat ze stil moest zijn in de stiltecoupe... Terwijl er geen treinen meer reden tussen Rdam en Den Haag, zij nu de andere kant op aan het rijden waren, de coupe helemaal vol stond met mensen die niet wisten hoe ze thuis moesten komen en zij op normale toon aan het overleggen waren hoe ze in godsnaam thuis moesten komenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Ik vind het niet zo erg, maar heb wel eens boze mensen gehad die het niet stil genoeg vonden.
En zit het knoflook er dan al in?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft eens onwijze ruzie gehad met iemand die vond dat ze stil moest zijn in de stiltecoupe... Terwijl er geen treinen meer reden tussen Rdam en Den Haag, zij nu de andere kant op aan het rijden waren, de coupe helemaal vol stond met mensen die niet wisten hoe ze thuis moesten komen en zij op normale toon aan het overleggen waren hoe ze in godsnaam thuis moesten komen
Jep, met knoflook er inquote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zit het knoflook er dan al in?
En is dat vet zelf ook nog ergens goed voor, of alleen lekkor?
Succesquote:Op maandag 2 juli 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, op naar vaders voor tekenbestrijding.
Whut?quote:
De twee die ik heb gehad vond ik tofquote:Op maandag 2 juli 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ik heb ook die bjoetiebox eens besteld om uit te proberen
Ik ging gister pas om half 3 slapen en de wekker stond weer om 10 uur.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit alweer bijna te slapen... goed voor je man, zo'n meet
Ja, want jij!!! Zo van!! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb verbazend weinig slaapissues overgehouden aan de meet![]()
(jaja, kop 'm maar in)
Buienalarm gaat zoemen als er regen aan komt, vet handig!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut?
Ik heb 'Het Weer', spelletjens, zo'n app die voor je kan luisteren welk nummer je hoort, juicedefender, een task killer, Angry Birds, en nog vanalles maar dat weet ik niet zo uit m'n hoofd.
houden ze rekening met je bjoetie profiel?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De twee die ik heb gehad vond ik tofBen benieuwd naar die van volgende maand
kiwi cool-ada?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, hoe heette dat felgroene lakje van jou nou ook alweer die ik gelakt had? Diejen neon
Neh manquote:Op maandag 2 juli 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
houden ze rekening met je bjoetie profiel?
Fruitninjaquote:Op maandag 2 juli 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buienalarm gaat zoemen als er regen aan komt, vet handig!
Endomondo is een afstandstracker.
Verder gebruik ik nog my data manager, die houdt je dataverbruik bij.
Enneh, FRUIT NINJA
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
En je hebt gewoon voor alles een app !!!Een heul nieuwen wereld gaat voor me open jongeuh
![]()
![]()
Dat loopt vanzelf wel volquote:
Maar dat spreekt zo voor zich dat ik het niet eens opnoemde. En dan wel de widget op de hoofdpaginaquote:
Pagina selecteren waar je de widget wil hebben. Linkermenuknop aantikken>bewerken>widget uitzoeken (zo even uit mijn hoofdquote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe stel je die widgets inIk heb die buienalarm nu ook en staat dat ik die widget ook kan instellen. I dunno how
waar gaat dat lijf dan heen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens, als de teek is vol gezogen valt toch alleen het lijf eraf? Het kopje blijft toch zitten om zich opnieuw vol te zuigen?
Jahhh heb emquote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pagina selecteren waar je de widget wil hebben. Linkermenuknop aantikken>bewerken>widget uitzoeken (zo even uit mijn hoofd)
als je wim opensnijdt blijkt ie helemaal vol teken te zittenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, the evil teek is weg. En er nog een paar gevonden.
Gelukkig vond mijn vader die teken-tool heel vermakelijk.
De stand staat nu op 21 teken.
En ik heb een teek eruit getrokken waar toen ik hem in het water legde een mini-teekje vanaf kwam.
En nog een andere teek waar een baby aan leek te zitten. Hoe doen die beesten eigenlijk voortplanten?
Je gaat het toch denkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je wim opensnijdt blijkt ie helemaal vol teken te zitten![]()
![]()
Dat wordt een rozijntjequote:
Ik heb zo'n breekijzer-achtig ding, heeft Priem ooit aangeradenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
Nee die teek blijft gewoon een geheel
Wat voor een tekenpen heb je schaar? Je moet gewoon een goedkope van plastic pakken.
[ afbeelding ]
dezon, past ook om volgezogen teken, dan draaien en dan heb je ze
Briljant!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon![]()
Mijn collega wordt vandaag 25 en roept altijd dat ik zo oud ben. Nou wilde ik voor hem een poster maken met een halve abraham en ik had al helemaal bedacht dat ik dat wel met de photoshop zou doen of zo. Maar er bestaan dus serieus halve abrahams![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon![]()
Mijn collega wordt vandaag 25 en roept altijd dat ik zo oud ben. Nou wilde ik voor hem een poster maken met een halve abraham en ik had al helemaal bedacht dat ik dat wel met de photoshop zou doen of zo. Maar er bestaan dus serieus halve abrahams![]()
[ afbeelding ]
Ja ik vind ze echt baasquote:
whaaaa zo gaafquote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon![]()
[ afbeelding ]
Nee, je draait ze ermee rond, dus ze blijven er gewoon op zitten, of je moet ze er met een mesje uitpielen omdat ze te strak vast zittenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lanceer je daarmee die teek dan niet richting je eigen hoofd of zo?
Nee je haakt er onder en dan draai je en dan draai je zo het kopje meequote:Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lanceer je daarmee die teek dan niet richting je eigen hoofd of zo?
Geweldigquote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon![]()
[ afbeelding ]
Er bestaat een tekenradar?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
De tekenradar is wel heul handig zeg.. Heel Nederland staat op "zeer hoge tekenverwachting".
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Er hing iets aan Eny's aars. Dus ik zo kijken, was het een 30 centimeter lange haar met een strontje er aan die nog half in zijn darmkanaal zat
Er hing iets aan Eny's aars. Dus ik zo kijken, was het een 30 centimeter lange haar met een strontje er aan die nog half in zijn darmkanaal zat
Ik vind bij ons in de kattenbak ook regelmatig strontjes die met een lange haar aan elkaar vastzittenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie heeft tijdens de meet z'n haren aan de kat zitten voeren????
Waar wat wie PIC !quote:
Zodra ik thuis ben, zit nu in de trein.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
Vandaag ben ik zoooo lui, heb nergens zin in
Goeden faalprogramma hequote:Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
16 and pregnant
Meisje dat zegt: ja, ik was wel aan de pil, maar ik was 'm een paar dagen achter elkaar vergeten. En toen was het de schuld van d'r vriendje, want die had niet gevraagd of ze de pil was vergeten toen hij z'n pen0r er in joeg
Maddens!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef Dwyn het volgende:
Cool, waar heb je die vandaan? Hoe hoog is die hak?
Nicequote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maddens!Geen idee hoe hoog ze precies zijn, hoog in ieder geval.
Maar zo tof.
Zekers tofquote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maddens!Geen idee hoe hoog ze precies zijn, hoog in ieder geval.
Maar zo tof.
Lager heb ik zat, deze had ik me beloofd als ik klaar was met dit semester.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
NiceIk denk dat ik eerst maar eens wat lagere pumps moet gaan halen. Ik heb ook die hele hoge maar daar kan ik echt niet op lopen
Doos zegt 8, maar geen idee of datet plateau is.quote:
8cm vind ik de fijnste hoogte om op te lopenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lager heb ik zat, deze had ik me beloofd als ik klaar was met dit semester.En vandaag naar Amsterdam geweest en ik kon ze niet laten staan.
Doos zegt 8 cm, trouwens. Hoog zat.
Ik denk dat als ik nu op hoger zou lopen ik om zou vallen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
8cm vind ik de fijnste hoogte om op te lopenZal wel zonder plateau zijn maar dan weet je dus de "echte" hakhoogte
Nope, ik heb normaal 41.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vallen ze ook beetje goed voor een 42?
Ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb verbazend weinig slaapissues overgehouden aan de meet![]()
(jaja, kop 'm maar in)
Hoe vind ik dat?quote:
https://www.google.nl/sea(...)en+sarina&gs_l=img.3...875.4016.0.4219.19.13.0.6.6.0.110.981.11j2.13.0...0.0.sZJ6Z3Nm4N4&biw=1600&bih=732&sei=yMvxT6SDDMz58QPfpJCHDQquote:
Jep.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)en+sarina&gs_l=img.3...875.4016.0.4219.19.13.0.6.6.0.110.981.11j2.13.0...0.0.sZJ6Z3Nm4N4&biw=1600&bih=732&sei=yMvxT6SDDMz58QPfpJCHDQ
amagawdquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
psst, priem
http://www.chockersshoes.co.uk
pfff-postsquote:pff sommige mensen maken je echt kapot met zijn woorden
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
goeden statusupdate van mijn nichtje
[..]
pfff-posts
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Order Successful
Thank you for your order. We have emailed you a confirmation for your records.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Order Successful
Thank you for your order. We have emailed you a confirmation for your records.
Welke maat is dat in EU-maten?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond net trouwens de doos van de paarse laarsjes die Priem had meegepakt, er stond size 3 op.
Ja, dan passen ze ook niet. Aap die ik ben
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik dus in het paars in maat 36 die heeft Priem meegenomen en toen heb ik deze maar gekocht, emoslinger.gif
Emoslinger plz.quote:
Maar die had je toch al eens aan gehad? Hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik dus in het paars in maat 36 die heeft Priem meegenomen en toen heb ik deze maar gekocht, emoslinger.gif
opgekrulde tenenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die had je toch al eens aan gehad? Hoe heb je dat voor mekaar gekregen
Matige fout wel dan.quote:
ja en die apen hadden me nooit een orderbevestiging gestuurd, dus had ik nog eens gemaild en alles maar toen was de bestelling al verzonden en in de schoen stond geen maat maar ik zie dus net pas dat er 3 op de doos staatquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en die apen hadden me nooit een orderbevestiging gestuurd, dus had ik nog eens gemaild en alles maar toen was de bestelling al verzonden en in de schoen stond geen maat maar ik zie dus net pas dat er 3 op de doos staat![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vallen ze ook beetje goed voor een 42?
Dat dus, ik pas ze nietquote:
SPOILER: SPOILER IS LEEG O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOI IK BEN THUIS!
[ Bericht 35% gewijzigd door RenRen- op 02-07-2012 20:56:52 ]
nice renquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef RenRen- het volgende:
Ja erg he?Bedankt allemaal! Het was heeel erg leuk en ik ben nog helemaal aan het nagenieten
Ik heb niet eens zo veel gekocht, alleen 4 OPI lakjes die 4,17 waren en wat kleine souveniers
Maar het was zo leuk
![]()
![]()
Jottem. http://en.wikipedia.org/wiki/William_Coldstreamquote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
A police officer on duty received a bullet injury in his head and died
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombay_Riots
http://en.wikipedia.org/wiki/Baruch_Harold_Woodquote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
A police officer on duty received a bullet injury in his head and died
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombay_Riots
Waarom drink je het dan?quote:
Mwehehehequote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik dacht, HET IS VAST NIET ZO ERG.
Ik heb er niet op gelopen en voor de miljard miljoenste keer, je krijgt geen spit van hoge hakken!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en het raar vinden dat je rug naar de klote gaat als je zo raar loopt![]()
![]()
![]()
Die was ergquote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Teen Mom. Ze zijn keihard aan het sparen en overal tweedehands meubeltjes aan het kopen en meer koopt voor $500 een console en guitar hero.
Oh met Gary en dinges? Ja die was wel mooiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Teen Mom. Ze zijn keihard aan het sparen en overal tweedehands meubeltjes aan het kopen en meer koopt voor $500 een console en guitar hero.
Da's toch Amber??quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Whut?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch Amber??
Die is deze week veroordeeld tot 5 jaar gevangenis!!
yeaquote:
die mensen hebben echt een leercurve van een goudvisquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea
ik moest ook lachen om de aflevering van vorige week, die farrah doet haar puppy weg want het beest is te druk ( well duh, je doet hem in een kooitje dus kan zijn energie niet kwijt en poept in het huis omdat je hem niet opvoed"
heeft ze er nu weer een gekocht
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yea
ik moest ook lachen om de aflevering van vorige week, die farrah doet haar puppy weg want het beest is te druk ( well duh, je doet hem in een kooitje dus kan zijn energie niet kwijt en poept in het huis omdat je hem niet opvoed"
heeft ze er nu weer een gekocht
Dafuqquote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef Mss het volgende:
Ik liep dus net buiten voor mijn flat en ik hoorde ineens bovenin ergens roepen 'gooi op die dikke'. Nog geen seconde later splet er echt vlák naast me iets uit elkaar. Het leek een waterballon ofzo. Ik hoor mensen lachen dus ik keek richting de flat, maar ik zag uiteraard niet waar het vandaan kwam. Aan het geluid te horen kwam het van hoog.
ja preciesquote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die mensen hebben echt een leercurve van een goudvis
Dat inderdaadquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Ja, dat vond ik dus ook. Ik wil ook niet weten hoe het had gevoeld als ik dat ding op mijn hoofd had gekregen. En ik zocht waar het vandaan kwam, en die mensen maar lachen. Echt kut gewoon.
Frodoquote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef RenRen- het volgende:
VALT HIJ VAN DE TRAP
EN WE MOGEN HEM GEEN AANDACHT GEVEN
WTF van dat soort lui word je toch kotsmisselijk hèquote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef Mss het volgende:
Ik liep dus net buiten voor mijn flat en ik hoorde ineens bovenin ergens roepen 'gooi op die dikke'. Nog geen seconde later splet er echt vlák naast me iets uit elkaar. Het leek een waterballon ofzo. Ik hoor mensen lachen dus ik keek richting de flat, maar ik zag uiteraard niet waar het vandaan kwam. Aan het geluid te horen kwam het van hoog.
Heej you're back! Leuk gehad?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Ja, sukkelbeest. Nu is hij opgeslotenZo blij dat we terug zijn
IJs, jij had toch je PS3 gekoppeld aan je laptop? Is het gewoon Remote Play?
Ja, heeel ergquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heej you're back! Leuk gehad?
De fuck.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef Mss het volgende:
Uhm, geen idee wat 'ie precies doet. Als ik bij videos kijk, dan kan ik gewoon in de bestanden van m'n computer bladeren. Heel behulpzaam, ik weet het.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Ja, sukkelbeest. Nu is hij opgeslotenZo blij dat we terug zijn
IJs, jij had toch je PS3 gekoppeld aan je laptop? Is het gewoon Remote Play?
Ik kan mijn laptop niet koppelen omdat dan mijn verbinding eruit knalt. Echt jonge,quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fuck.
[..]
Uhm, geen idee wat 'ie precies doet. Als ik bij videos kijk, dan kan ik gewoon in de bestanden van m'n computer bladeren. Heel behulpzaam, ik weet het.
Dus je weet niet met welke tool hij op je laptop is gekoppeld? Remote Play of iets anders?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fuck.
[..]
Uhm, geen idee wat 'ie precies doet. Als ik bij videos kijk, dan kan ik gewoon in de bestanden van m'n computer bladeren. Heel behulpzaam, ik weet het.
Mwah, het is niet expliciet gekoppeld hier hoor. Het is meer dat ze allemaal in hetzelfde netwerk staan en dat ding gewoon alle apparaten ziet. (En alles wat die apparaten in media player hebben staan wat gedeeld mag worden.)quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan mijn laptop niet koppelen omdat dan mijn verbinding eruit knalt. Echt jonge,Vandaag zit het technisch gezien niet mee, ik denk dat mijn apparaten wraak nemen omdat ik de afgelopen dagen in een boek heb gelezen
Ik moet alles in de media library van wmp hebben staan, anders ziet 'ie niks. Maar bij Vista hoefde dat niet, pas bij W7 dat dat moest.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus je weet niet met welke tool hij op je laptop is gekoppeld? Remote Play of iets anders?
Hij ziet we lmijn laptop maar kan uiteraard niet verbinden. Even kijken hoe ik dit op moet lossen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is niet expliciet gekoppeld hier hoor. Het is meer dat ze allemaal in hetzelfde netwerk staan en dat ding gewoon alle apparaten ziet. (En alles wat die apparaten in media player hebben staan wat gedeeld mag worden.)
Even googlen hoe dat moetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En uiteraard toestemming geven dat ik vanaf ergens anders in die mappen mocht komen.
Het wijst zich vanzelf, het is alleen een retetraag programma.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij ziet we lmijn laptop maar kan uiteraard niet verbinden. Even kijken hoe ik dit op moet lossen.
Dankje, is het makkelijk omzetten naar wmp?
Thanksquote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wijst zich vanzelf, het is alleen een retetraag programma.
Vroegquote:
Ja, ik weetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ThanksDan weet ik wel waar ik naar moet zoeken.
Laptop ziet PS3 niet. Doh. Morgen ga ik verder klooien
[..]
Vroeghet is al bijna morgen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]de gyros smaakt anders wel heel lekker hoor!
Gyros, jammiequote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]de gyros smaakt anders wel heel lekker hoor!
Geen toetje?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gyros, jammie![]()
Ik had superlekkere tomatensoep en daarna van alles in een buffet. Om kwart over 10 moest ik mijn trein gaan halen maar er zou nog steeds een toetje komen maar dat vond ik toch wel vrij laat. Nu op de bus aan het wachten, irritant dat ze nooit goed op de trein aansluiten 's avonds
Is heul tof!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga Vampire Diaries kijken en in slaap vallen, ben benieuwd of het een leuke serie is. Trusten iedereen
Ik ben jou zaterdag vergeten te vragen welke nagellak jij op had. Ik vond 'm heul mooiquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is heul tof!![]()
Wel ff de eerste paar eps uitzitten, daarna wordt het spannend!
Damon
Het wordt wel al leuk in het eerste seizoen? Dan ga ik gewoon doorbijten. Ik vind het tot nu toe nog-een-tienerserie. Zo oogt het tenminste, maar goed, data is geen conclusie die je moet trekken na anderhalve minuutquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is heul tof!![]()
Wel ff de eerste paar eps uitzitten, daarna wordt het spannend!
Damon
Thanx! Is Ready to go van Anny, heb em van de Douglas.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben jou zaterdag vergeten te vragen welke nagellak jij op had. Ik vond 'm heul mooi.
Goed om te wetenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thanx! Is Ready to go van Anny, heb em van de Douglas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |