Hahahahahahaha NEENquote:Op maandag 2 juli 2012 11:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik vrees dat je die er met een papiertje om je vingers zelf uit moet zien te vissen schaar....
Damn!! Waar ga jij heen met Wim man??quote:Op maandag 2 juli 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hahahahahahaha NEEN![]()
![]()
Ik ga douchen en dan vaders wel even bellen voor hulp.
Net wel weer een kleintje uit zijn oor gevist, die was bezig met een plekje te zoeken. Too late sucker!
Succes nogquote:
Thanks.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja.... kan ik me voorstellen....
Sterkte!
Dat! Laat jij wim alléén maar in hoog gras lopen ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn!! Waar ga jij heen met Wim man??
Vanzelf af?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schaar..uurtje afwachten dan pleurt hij er vanzelf af. Ding is zo volgezogen..kan nooit lang meer duren.
Hebben we hier wel eens in de kamer gevonden, een volgezogen teekquote:Op maandag 2 juli 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanzelf af?Heb ik echt nog nooit gehad; ik moest ze er altijd uit halen...
Damn, 16 in een week... best zieligquote:Op maandag 2 juli 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is dol op hoog gras en planten ja.
Maar volgens mij heeft hij dit allemaal in Drenthe opgelopen.
Voor Drenthe had hij er 4 of 5 gehad in totaal. Afgelopen week is dit nummer 16
Maar heb vaders gebeld, ga er zo langs, dan gaan we kijken hoe we dit aanpakken.
Kan wel wachten, maar dat beest moet weg want ieuw
Nu even snel douchen
Is ook geen aankoop iddquote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuwen batterij en hoesje voor mn nieuwe/ouwe telemofoon besteld
(Wat ik niet zie onder een nieuwen aankoop; want nuttig![]()
)
Jij snaptquote:
Pehehehequote:Op maandag 2 juli 2012 11:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ook hoesje besteld voor mijn telefoonEn toen een dvd, mousepad en een rokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |